• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1- 4 класів)

Завершена

4 062 450.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 312.25 UAH
Номер: ff4642a0ef454a9db592b8a9533d337e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000168
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.03.2025 11:34 - 16.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 № 122 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-12-31-006559-a 31.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, y.v.lysytsyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 3 та 28 Особливостей № 1178, За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.12.2024 №50 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.01.2025, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 10.01.2025 № 1 та повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2025, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти від 16.01.2025 № 2/308, додаткову угоду від 21.02.2025 № 1 та додаткову угоду від 04.03.2025 № 3, пояснення та документи надані Замовником від 31.03.2025, від 09.04.2025 та від 14.04.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів Комунальне підприємство «Зеніт» Деснянського району м. Києва з остаточною ціновою пропозицією 4 062 450,00 гривень. Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник на порушення вимог пункту 47 Особливостей № 1178 встановив, у Додатку 2.2 до ТД, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, чим відповідно порушено вимоги пункту 3 та пункту 28 Особливостей № 1178. Також, моніторингом процедури закупівлі, встановлено невідповідність тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Так, відповідно до підпункту 1.1 Додатку 2.1 до ТД учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати, оформлені у відповідності до законодавства, діючі умови на скиди стічних вод у систему каналізації на приміщення, якими даного учасника визначено абонентом або субабонетом, а також відповідний договір на приймання стічних вод у систему каналізації. Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що в складі тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва відсутній договір на приймання стічних вод у систему каналізації. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником надано наступні пояснення: «…зазначеного договору Переможцем у складі Тендерної пропозиції не надано…У зв’язку з технічною неможливістю дозавантажити ці документи до електронної системи закупівель, КП «Зеніт» Деснянського району міста Києва надав їх у паперовому вигляді безпосередньо Замовнику…», а також до пояснень долучено відповідний документ. Разом з тим, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва договору на приймання стічних вод у систему каналізації, чим, відповідно недотримано вимоги підпункту 1.1 Додатку 2.1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику, Комунальному підприємству «Зеніт» Деснянського району м. Києва усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 15.04.2025 15:33 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕСНЯНСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 308 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА НАКАЗ 18 квітня 2025 року № 36-А Про заходи щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель Керуючись висновком Північного офісу Державної аудиторської служби України від 15.04.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-31-006559-a, у зв'язку з виявленими порушеннями вимог пункту 3, 28 та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування № 1178 від 12 жовтня 2022 року, НАКАЗУЮ: 1. Оголосити усне попередження Орловій Ю.О., уповноваженій особі, у зв’язку з виявленими порушеннями під час моніторингу закупівлі UA-2024-12-31-006559-a Північним офісом Державної аудиторської служби України. 2. Орловій Ю.О., уповноваженій осіб, вжити необхідних заходів для унеможливлення порушень під час складання тендерної документації. 3. Забезпечити проходження уповноваженою особою Орловою Ю.О., курсів з підвищення кваліфікації фахівця з публічних закупівель. 4. Дорофєєвій Л.Л., секретарю школи довести зміст наказу до відома Орловій Ю.О. під підпис.
Дата публікації звіту: 18.04.2025 14:14

Запити/Пояснення