-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1- 4 класів)
Завершена
4 062 450.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 312.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 312.25 UAH
Номер:
ff4642a0ef454a9db592b8a9533d337e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000168
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
25.03.2025 11:34 - 16.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 № 122
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-12-31-006559-a 31.12.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 3 та 28 Особливостей № 1178,
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.12.2024 №50 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.01.2025, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 10.01.2025 № 1 та повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2025, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти від 16.01.2025 № 2/308, додаткову угоду від 21.02.2025 № 1 та додаткову угоду від 04.03.2025 № 3, пояснення та документи надані Замовником від 31.03.2025, від 09.04.2025 та від 14.04.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів Комунальне підприємство «Зеніт» Деснянського району м. Києва з остаточною ціновою пропозицією 4 062 450,00 гривень.
Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Замовник на порушення вимог пункту 47 Особливостей № 1178 встановив, у Додатку 2.2 до ТД, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, чим відповідно порушено вимоги пункту 3 та пункту 28 Особливостей № 1178.
Також, моніторингом процедури закупівлі, встановлено невідповідність тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва вимогам тендерної документації, з огляду на наступне.
Так, відповідно до підпункту 1.1 Додатку 2.1 до ТД учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати, оформлені у відповідності до законодавства, діючі умови на скиди стічних вод у систему каналізації на приміщення, якими даного учасника визначено абонентом або субабонетом, а також відповідний договір на приймання стічних вод у систему каналізації.
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що в складі тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва відсутній договір на приймання стічних вод у систему каналізації.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником надано наступні пояснення: «…зазначеного договору Переможцем у складі Тендерної пропозиції не надано…У зв’язку з технічною неможливістю дозавантажити ці документи до електронної системи закупівель, КП «Зеніт» Деснянського району міста Києва надав їх у паперовому вигляді безпосередньо Замовнику…», а також до пояснень долучено відповідний документ.
Разом з тим, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва договору на приймання стічних вод у систему каналізації, чим, відповідно недотримано вимоги підпункту 1.1 Додатку 2.1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику, Комунальному підприємству «Зеніт» Деснянського району м. Києва усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
15.04.2025 15:33 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕСНЯНСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 308 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА
НАКАЗ
18 квітня 2025 року № 36-А
Про заходи щодо усунення порушень
у сфері публічних закупівель
Керуючись висновком Північного офісу Державної аудиторської служби України від 15.04.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-31-006559-a, у зв'язку з виявленими порушеннями вимог пункту 3, 28 та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування № 1178 від 12 жовтня 2022 року,
НАКАЗУЮ:
1. Оголосити усне попередження Орловій Ю.О., уповноваженій особі, у зв’язку з виявленими порушеннями під час моніторингу закупівлі UA-2024-12-31-006559-a Північним офісом Державної аудиторської служби України.
2. Орловій Ю.О., уповноваженій осіб, вжити необхідних заходів для унеможливлення порушень під час складання тендерної документації.
3. Забезпечити проходження уповноваженою особою Орловою Ю.О., курсів з підвищення кваліфікації фахівця з публічних закупівель.
4. Дорофєєвій Л.Л., секретарю школи довести зміст наказу до відома Орловій Ю.О. під підпис.
Дата публікації звіту:
18.04.2025 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
7b8c31df24264b4281e93cfa48cb9358
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
27.03.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «ДК 021:2015 код CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1- 4 класів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-31-006559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам за видатками інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e1eb05834da64fd6a6624a4a31c97cb2
Назва:
Щодо запитуваних пояснень Держаудитслужби
Дата опублікування:
31.03.2025 15:48
Опис:
По першому питанню: Пунктом 31 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами від 19.09.2019 року) (далі – Закон) визначено, що тендерна документація документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Враховуючи вимоги пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник при формуванні тендерної документації, зокрема технічної її частини, керується особливостями предмета закупівлі та специфікою власної діяльності як освітнього закладу. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року, визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
До формування опису предмета закупівлі рекомендується залучати відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, а у разі відсутності таких фахівців - залучати експертів на договірних засадах.
Детальний опис предмету закупівлі дозволить Замовнику отримати саме той товар, який йому необхідний. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі оприлюднені у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону, а саме у Додатку №3 до тендерної документації та визначені із врахуванням норм:
- Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 року № 305;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами);
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII;
- Порядку державної реєстрації потужностей та Порядку ведення державного реєстру операторів ринку та їх потужностей, затвердженого наказом Мінагрополітики від 15.02.2024 №431,
- Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти (наказом Мінекономіки від 30.10.2020 № 2208) (був чинним на момент здійснення закупівлі до 02.03.2025).
- Постанови Кабінету Міністрів України №1456 від 20.12.2024 року “Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти”.
В основу формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі лягли завдання забезпечення здобувачів освіти якісним, здоровим та безпечним харчуванням, що відповідає сучасним вимогам до організації дитячого раціону. Відповідно до принципів здорового харчування, продукція, що постачається, повинна повністю задовольняти фізіологічні потреби дитячого організму у поживних речовинах та енергії, враховувати вікові та дієтичні особливості учнів, а також сезонні фактори, що впливають на доступність та якість продуктів. Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням норм харчування дітей у загальноосвітніх навчальних закладах (визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах», враховують середньодобові норми споживання основних груп харчових продуктів відповідно до вікових категорій здобувачів освіти), фактичної кількісті здобувачів освіти та днів відвідування (розрахунок здійснено на підставі даних закладу щодо фактичної кількості здобувачів освіти станом на дату оголошення закупівлі, кількості навчальних днів, а також з урахуванням фактичних днів відвідування школи здобувачами освіти у 2024 році).
По другому питанню: На виконання вимог пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/CD6AD825E964144EC2258C5B0047DF24.
Також обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни в 2025 році розміщено на веб-сайті школи за посиланням: https://kyiv308.school.org.ua/news/13-31-14-31-03-2025/
По третьому питанню: Забезпечення гарячим харчуванням з одноразовим режимом учнів 1 – 4 класів на 2025 рік здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів загальної середньої освіти, а також за рахунок коштів місцевого бюджету. Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету 4211403 “Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” та 4211021 “Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету”.
Розподіл видатків затверджено рішеннями Київської міської ради “Про бюджет міста Києва на 2025 рік” від 05.12.2024 №426/10234, “Про бюджет міста Києва на 2025 рік” зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 30.01.2025 №4/10471 (https://surl.li/pvljab). Також зазначена інформація міститься у паспортах бюджетних програм місцевого бюджету на 2025 рік (https://surl.li/ujkcbr, https://surl.li/dszkto), затверджених розпорядженням Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації №84 від 07.02.2025 року (https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/10/uploaded-files/84.pdf).
Бюджетні призначення Замовника – Школи І-ІІІ ступенів №308 Деснянського району міста Києва - на дану Закупівлю затверджені кошторисом на 2025 рік за КПКВК 4211403 “Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” та довідкою про зміни до кошторису за КПКВК 4211021 “Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” (додаються).
По четвертому питанню: В рамках даної закупівлі не передбачено використання коштів згідно субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за видатками інструменту Ukraine Facility.
Дана закупівля проводиться за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти та за рахунок коштів місцевого бюджету.
Номер:
2a6e92c692944d09add74c5a0cdfc0b0
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.04.2025 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником встановлено відповідність КП «Зеніт» Деснянського району м. Києва, вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2.1 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують право власності або користування приміщенням, що необхідне для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також для приготування страв?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність КП «Зеніт» Деснянського району м. Києва вимогам підпункту 1.1 Додатку 2.1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції, оформлених у відповідності до законодавства, діючих умов на скид стічних вод у систему каналізації на приміщення, якими даного учасника визначено абонентом або субабонетом, а також відповідного договору на приймання стічних вод у систему каналізації?
3.Яким чином Замовником встановлено відповідність КП «Зеніт» Деснянського району м. Києва вимогам підпункту 1.2 Додатку 2.1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документу, складеного та підписаного учасником, про наявність принаймні в одному приміщенні холодильного обладнання, необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини (в тому числі таких, що швидко псуються)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4e622c647d9247f3a2959ddba5cc06ad
Назва:
Щодо запитуваних пояснень Держаудитслужби
Дата опублікування:
09.04.2025 16:54
Опис:
1) Підтвердження є надані у складі тендерної пропозиції «КП «Зеніт» Деснянського району м. Києва» наступні документи:
- Довідкою про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини (від 02.01.2025 р. №102/56-12)
- Розпорядження від 14.10.2023 №567 «Про внесення змін до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 18 липня 2012 року № 379 «Про закріплення на праві господарського відання за комунальним підприємством «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду Деснянської районної у м. Києві ради» майна» та закріплення на праві господарського відання майна» та відповідних актів приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів
2) Підтвердженням діючих умов на скид стічних вод у систему каналізації є наданий у складі тендерної пропозиції КП «Зеніт» Деснянського району міста Києва документ від ПАТ "АК Київводоканал" умови на скид стічних вод у систему каналізації м. Києва № 4508/24 від 13.11.2024 року (строк дії до 01.11.2025 року). Ці Умови надано Абоненту КП "ЗЕНІТ" (02222, м. Київ, вул. Вікентія Беретті, буд. 4). В даних умовах міститься відсилка на договір на приймання стічних вод в систему каналізації м. Києва №14125/1-5-03 від 16.07.2015 року. Проте зазначеного договору Переможцем у складі Тендерної пропозиції не надано.
Разом із тим, на адресу Замовника надійшов лист №102/56-185/4 від 10.01.2025 року від КП «Зеніт» Деснянського району міста Києва, у якому було зазначено про виявлення ним відсутності у складі власної Тендерної пропозиції певного переліку документів. У зв’язку з технічною неможливістю до завантажити ці документи до електронної системи закупівель, КП «Зеніт» Деснянського району міста Києва надав їх у паперовому вигляді безпосередньо Замовнику. Серед наданих документів, зокрема, містився договір на приймання стічних вод в систему каналізації м. Києва №14125/1-5-03 від 16.07.2015 року.
Таким чином, КП «Зеніт» Деснянського району міста Києва надано всю інформацію, що вимагалася Замовником в тендерній документації.
Отже, на момент кваліфікації переможця у Замовника була вся необхідна інформація щодо підтвердження відповідності Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації в цій частині.
3) Підтвердженням вимогам підпункту 1.2 Додатку 2.1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документу, складеного та підписаного учасником, про наявність принаймні в одному приміщенні холодильного обладнання, необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини (в тому числі таких, що швидко псуються) в складі пропозиції присутній Договір №5 від 05 травня 2017 року про поставку обладнання з його подальшим монтуванням, в якому зазначається, що відповідно до умов даного договору буде встановлене холодильне обладнання в приміщенні морозильної камери, за адресою: м. Київ, вул. Беретп, 4,. Підтвердженням наявності та встановлення холодильного обладнання є Рахунок-фактура № СФ-0000018 від 21 квітня 2017 р. та Акт № 20 від 01 червня 2017 р. (до рахунку № СФ-00018 від 21.04.2017р.).
Номер:
90b175a5cee54884a856b9466fa82666
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
10.04.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Прошу надати пояснення/інформацію/документи щодо причин неоприлюднення додаткової угоди № 2 до договору про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти від 16.01.2024 № 2/308.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
66151a2c683f4d8f8ab7f83536bdba35
Назва:
Щодо запитуваних пояснень Держаудитслужби
Дата опублікування:
14.04.2025 15:27
Опис:
Додаткова угода №2 від 21.02.2025 до договору про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти від 16.01.2024 № 2/308 не оприлюднена у зв’язку з тим, що є додатковою угодою про зміну реквізитів замовника.
Згідно з пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто зміни оприлюднюються тільки в випадках, що передбачені статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 Особливостей.
При цьому повідомляємо, що зміна реквізитів сторін не є істотною умовою договору, тому обов’язок оприлюднювати таке повідомлення та зміни до договору відсутній.