-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Торги відмінено
25 211 544.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 057.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 057.72 UAH
Номер:
5963a2377cb4461594e8b5e9f4a0ef4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-03-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2025 00:00
Період моніторингу:
04.02.2025 10:21 - 26.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2025 №10-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.02.2025 №10-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-12-31-000535-a 31.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не становлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно-технічного навчального закладу «Конотопське вище професійне училище» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.12.2024 (протокол №154), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.01.2025, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – ПАТ «СУМБУД»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей до 24.01.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.01.2025 №13, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.02.2025, від 11.02.2025 та від 17.02.2025.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі –План).
Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером UA-2024-12-31-000535-a здійснюється за рахунок коштів міжбюджетних трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво освітніх установ та закладів (постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. №1477 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації», зі змінами).
Розподіл коштів зазначеної дотації здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-12-31-000535-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 3 додатку 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповненої технічної специфікації відповідно до додатку 1 до тендерної документації.
Однак, учасником ПАТ «СУМБУД» у складі тендерної не надано окремим документом заповнену технічну специфікацію відповідно до додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, відсутність заповненої технічної специфікації відповідно до додатку 1 до тендерної документації стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «СУМБУД», розмістив в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей, в якій зокрема, зазначив вимогу про надання технічної специфікації оформленої відповідно до додатку 1 до тендерної документації, та після усунення зазначеним учасником невідповідностей визначив його переможцем торгів.
Період усунення порушень:
18.02.2025 16:39 - 05.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2025 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пп.2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
31.12.2024р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-12-31-000535-a за предметом закупівлі «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. За результатами закупівлі обрано переможця торгів.
Втім, на виконання припису моніторингу №UA-M-2025-02-03-000038 від 18.02.2025р., у вищезазначеній закупівлі виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо виправити, а саме: невідхилення тендерної пропозиції та незазначення вимог ЄС у тендерній документації.
Дата публікації звіту:
25.02.2025 19:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
10.03.2025 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
22c9b52b32c54031a825abba333ad8ec
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.02.2025 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати пояснення щодо розбіжностей в частині джерела фінансування закупівлі, а саме: відповідно до пункту 8 плану закупівель на 2024 рік джерелом фінансування є державний бюджет України, при цьому, згідно з пунктом 9 тендерної документації: джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2dbbc4303ea1452883a0ac40ddf4dbe0
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.02.2025 09:23
Опис:
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу UA-M-2025-02-03-000038 процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області» та із урахуванням експертизи проєкту, а саме як: сума робіт з нового будівництва, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість щодо окремих напрямків витрат.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковано впродовж 5 днів після оголошення закупівлі за наступним посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1tlwBpW6Zv01KOS-SxKCOMipeGeAEuW76/view
3. Щодо розбіжностей в частині джерела фінансування закупівлі, то через технічну помилку було внесено до тексту тендерної документації запис «місцевий бюджет». Втім, вірним слід вважати саме «державний бюджет», як це зазначено в електронній системі закупівель.
Номер:
4f77eb1ef7a642dbbb1f337d14caca14
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.02.2025 14:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку від 13.01.2025 №15/01-02, в якій, зокрема, зазначено про наявність 3-х власних одиниць автокранів: КС-3575А/ЗИЛ 133 ГЯ; КС-4572/КАМАЗ-53213; КС-4574-2/КрАЗ-250 (файл «23 ДОВІДКА мтб (18).pdf»), при цьому надана учасником у складі тендерної пропозиції Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 25.03.2024 р. №ДК2485/ПНС/1-24), надана на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації, містить дозвіл на експлуатацію, зокрема, кранів автомобільних вантажопідйомністю до 20 т.: КС-4272А; КС-4274 (файл «05декларація.PDF»).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cfa2cd52261b4ffb9f4aa7f2a305b493
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.02.2025 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку від 13.01.2025 №15/01-02, в якій, зокрема, зазначено про наявність 3-х власних одиниць автокранів: КС-3575А/ЗИЛ 133 ГЯ; КС-4572/КАМАЗ-53213; КС-4574-2/КрАЗ-250 (файл «23 ДОВІДКА мтб (18).pdf»), при цьому надана учасником у складі тендерної пропозиції Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 25.03.2024 р. №ДК2485/ПНС/1-24), надана на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації, містить дозвіл на експлуатацію, зокрема, кранів автомобільних вантажопідйомністю до 20 т.: КС-4272А; КС-4274 (файл «05декларація.PDF»).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
08c856fb0e19421395823a136ad77360
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.02.2025 09:13
Опис:
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення:
1. Дана закупівля буде профінансована за рахунок міжбюджетних трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам. Код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів – 0617321 Будівництво освітніх установ та закладів.
2. Згідно із пунктом 1.1 Додатку № 2 до тендерної документації, замовник вимагав від учасників подання довідки, що містить інформацію про наявність у них обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зокрема, для транспортування та розвантаження матеріалів, а також виконання робіт, учасник або його субпідрядник обов’язково повинен мати:
• бортовий автомобіль із вантажопідйомністю не менше 5 тонн;
• кран на автомобільному ходу для монтажу технологічного устаткування з вантажопідйомністю не менше 10 тонн.
АТ «Сумбуд» надало довідку №15/01-02 «23 ДОВІДКА мтб», у якій зазначено перелік машин та механізмів, що планується залучити для виконання робіт. Відповідно до наданої інформації, всі зазначені транспортні засоби та механізми є власністю учасника.
Згідно із пунктом 1.2 Додатку № 2 до тендерної документації, інформація, подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні;
На підтвердження відповідності цим вимогам тендерної документації, учасник подав технічні паспорти, свідоцтва на транспорт та інші документи, що підтверджують наявність необхідних машин та механізмів.
Згідно із пунктом 1.1 Додатку № 2 до тендерної документації, якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику.
Оскільки зазначені машини та механізми є власністю учасника, то йому не потрібно було надавати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику.
Додатково замовник відповідно до п.14 Додатку №2 тендерної документації вимагав від учасників надання в складі тендерної пропозиції оригінал або копії дозволу (декларації), виданого на ім'я учасника та дійсного на весь період виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідний документ повинен бути виданий Державною службою України з питань праці, її територіальними органами або Держгірпромнаглядом та охоплювати такі види робіт:
• монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будівель і споруд, а також укріплення їх аварійних частин;
• виконання робіт на висоті понад 1,3 метра;
• зварювальні роботи;
• газополум’яні роботи.
АТ «Сумбуд» включило до складу тендерної пропозиції відповідну Декларацію Державної служби України з питань праці (файл «05 декларація»), що підтверджує відповідність учасника встановленим вимогам.
Таким чином, учасник виконав усі умови тендерної документації.
В свою чергу оцінка тендерних пропозицій здійснюється тільки на підставі тендерної документації. Замовник не має права оцінювати пропозицію за критеріями, які не були визначені в документації, та вимагати додаткові документи, якщо їх подання не передбачене. Це гарантує прозорість закупівель, рівні умови для всіх учасників та відсутність суб’єктивних рішень з боку замовника.
Номер:
16e76f552f4d4bbcb2aa0928d3d070d4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.02.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Надати інформацію, чи здійснюватиметься фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно інструменту Ukraine Facility.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
120570de263b4b00998c1430dddc1f9f
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
17.02.2025 08:37
Опис:
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу UA-M-2025-02-03-000038 процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення:
1. Фінансування даної закупівлі буде здійснюватися на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р відповідно до інструменту Ukraine Facility.