• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

М'ясо – 2 лоти (Код ДК 021-2015: 15110000-2 – М’ясо): - Лот 1 – Свинина не жирна жилована, м’ясо яловичини 1/с жиловане, філе куряче охолоджене; - Лот 2 – Філе індиче.

Торги не відбулися

414 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 260.00 UAH
Номер: b5bfc028f7c24621976219a45ab17b5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-06-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.01.2025 15:58 - 28.01.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.01.2025 № 1-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 січня 2025 року № 1-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 2. UA-2024-12-30-010521-a від 30.12.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11-2 Особливостей № 1178 за лотом 1. За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлені порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції від 19.09.2024, чинній на момент проведення процедури закупівлі). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 24 «Джерело» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-12-30-012540-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.12.2024 (далі – тендерна документація). За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником оголошено закупівлю товарів – м’яса за кодом ДК 021:2015:15110000-2: - «М’ясо» за процедурою відкритих торгів з особливостями та поділом процедури на 2 лоти. Так, за лотом 1 передбачено закупівлю свинини нежирної жилованої – 320 кг, м’яса яловичини 1/с жилованого – 320 кг, філе курячого охолодженого – 1400 кг, очікуваною вартістю 362 480,00 грн з ПДВ. Відповідно до абзацу першого пункту 11-2 Особливостей № 1178 у разі, коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 «Перелік продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу» до Особливостей, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (далі – Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Так, в перелік Додатку 2 включені продукти, які придбаває Замовник за лотом 1: свинина, яловичина, курятина. При цьому, очікувана вартість таких продуктів за лотом 1 становить 362 480,00 гривень. Слід зазначити, що закупівля продуктів харчування через електронний каталог відповідно до вимог Особливостей № 1178 є обов’язком замовника, якщо товар входить згідно з пунктом 11-2 до Додатку 2 до Особливостей та очікувана вартість таких товарів дорівнює або перевищує 100 тис. гривень. Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту 11-2 Особливостей № 1178 за лотом 1 неправомірно обрано та застосовано відкриті торги з особливостями, при тому, що закупівля товарів за лотом 1 повинна здійснюватися шляхом використанням електронного каталогу. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначив кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі щодо свинини нежирної жилованої, м’яса яловичини 1/с жилованого, філе курячого охолодженого, філе індичого, чим порушив вимоги пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В абзаці десятому пункту 28 Особливостей № 1178 встановлена вимога про те, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Замовник зазначив у одному Додатку 1 до тендерної документації, а не оформив такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, Замовник в порушення вимог пункту 47 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначив: - у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозицій» - підставу відхилення тендерної пропозиції у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; - у підпунктах 3.1 та 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для переможця торгів – вимогу про надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків; - у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації для учасника – вимогу про надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей № 1178, чим не врахував зміни до Особливостей № 1178, внесені Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024, відповідно до якої абзац 14 пункту 47 Особливостей № 1178 виключено. В ході моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі інформацію про відміну даної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 10.01.2025 15:16 - 25.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2025 15:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 07.03.2025 12:11