-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги код ДК 021:2015 - 79710000-4 Послуги пультової охорони об’єктів
Завершена
635 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 350.40 UAH
мін. крок: 1% або 6 350.40 UAH
Номер:
219158195bd74bd1a8edbd637120b14a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 11:51 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 10-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 26.03.2025 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-30-007364-a 30.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 20.01.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (далі – ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2025 № 9, від 07.02.2025 № 10, від 11.02.2025 № 10, від 07.03.2025 № 12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.03.2025, договір про закупівлю від 18.03.2025 № 117 на суму 15 369 593,28 грн без ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 31.03.2025, скарги до процедури від 03.01.2025 № UA-2024-12-30-007364-a.с1 та від 12.02.2025 № UA-2024-12-30-007364-a.d2, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Комісія) № 490-р/пк-пз від 13.01.2025 та № 2717-р/пк-пз від 21.02.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.04.2025 12:55 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 12:55
Запити/Пояснення
Номер:
ca8f32d862714cd79a19fe9e6cf773ef
Назва:
Запит про надання поясненнь.
Дата опублікування:
28.03.2025 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-12-30-007364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
a463cb3efe004495bfdd08109d93fe3b
Назва:
Відповідь на запит UA-M-2025-03-26-000005
Дата опублікування:
31.03.2025 08:38
Опис:
На запит Управління північно-східного офісу Держаудит служби в Луганськіій області від 26.03.2025 по моніторингу UA-M-2025-03-26-000005 про надання пояснень щодо закупівлі Охоронні послуги код ДК 021:2015 - 79710000-4 Послуги пультової охорони об’єктів, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» повідомляє наступне. Всі закупівлі проводяться за ініціативи відповідного підрозділу (відділу) із зазначенням обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до рекомендацій Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту обґрунтування очікуваної вартості закупівлі складається із пропозицій інтернет-ресурсів та/або останніх укладених договорів в системі «ПРОЗОРРО» та/або запиту цінових пропозиції. Розмір бюджету закупівлі формується, як середня вартість добутку необхідної кількості (обсягу) та очікуваної вартості.
Окремо зазначаємо, що всі підприємства комунальної форми власності в місті Києві на виконання Розпорядження виконавчого органу Київради (КМДА) №1036 (зі змінами) «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» публікують інформацію про технічні, кількісні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість на інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Додаток 1 на 4 аркушах Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик очікуваної ціни.