-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Природний газ
Завершена
504 893.65
UAH з ПДВ
Номер:
8ea2e2035dc844e9991971eec46e0a22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-13-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 14:33 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
13.01.2025 № 6
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2024-12-27-012448-a 27.12.2024 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/ або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2014 №922-VIII (далі – Закон №922).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2024-12-27-019417-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття пропозицій, обґрунтування підстави для застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель від 27.12.2024, процедуру відкритих торгів UA-2024-12-14-001097-a, яка не відбулась, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-12-14-001097-a, договір постачання природного газу від 27.12.2024 № 03-8045/24-БО-Т, додаткові угоди від 27.12.2024 №1 та від 29.01.2025 №2, пояснення замовника, надані 30.01.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2025.
Період усунення порушень:
06.02.2025 11:53 - 12.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2025 11:53
Запити/Пояснення
Номер:
184b658487254b6c82a93bf27f321629
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.01.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
37604c4328f348afbb9afaa80569fefe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2025 08:37
Опис:
Укладенню Договору передувало проведення 1 ДПРЗ відкритих торгів з особливостями (ID оголошення - UA-2024-12-14-001097-a). 22.12.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Загоном, відкриті торги автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-12-14-001097-a оприлюднено на сайті Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області за посиланням https://dp.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli.