• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням (сніданком) учнів 1-4 класів. ДК 021:2015(CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги

Торги не відбулися

2 311 760.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 558.80 UAH
Номер: 69aab2bd626b4c05b272fa0b0a73d50b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 20.01.2025 16:23 - 11.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.01.2025 № 9-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-26-014266-a, 26.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено невстановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Київпромсервіс 1» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Благосфера» та ФОП Одарчук О. Л. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Процедуру відкритих торгів з особливостями відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі, інформація про відміну процедури відкритих торгів з особливостями. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Смілянської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2024 № 107; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Благосфера» (далі – ТОВ «Благосфера»); вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ТОВ «Благосфера» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 07.01.2025 №1 про визначення ТОВ «Благосфера» переможцем відкритих торгів з особливостями; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.01.2025 №5 про скасування рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Благосфера»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1» (далі – ТОВ «Київпромсервіс 1»); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.01.2025 №8 про визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем відкритих торгів з особливостями; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.01.2025 №15 про скасування рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Київпромсервіс 1»; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Одарчук Оксани Леонідівни (далі – ФОП Одарчук О. Л.); протокольне рішення уповноваженої особи від 24.01.2025 №17 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Одарчук О. Л.; пояснення Замовника, отримані 24.01.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility», Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, наданої Замовником, закупівля «ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги» фінансується, зокрема, за бюджетною програмою КПКВК - 0611403 «Забезпечення харчуванням учнiв початкових класiв закладiв загальної середньої освiти за рахунок субвенцiї з державного бюджету мiсцевим бюджетам». До очікуваної вартості предмета закупівлі включена вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2024 № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-12-26-014266-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди визначені наступні правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди передбачено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди визначено вимогу щодо зберігання документів: Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проекті договору про закупівлю (додаток 2 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.12.2024 № 107, складена без врахування пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів). Зокрема, у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» та у Додатку 2 до тендерної документації зазначені посилання на статтю 17 Закону. Крім того, пункт 5 Розділу 1 «Загальні положення» та пункт 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 13.02.2024 (не зазначена інформація щодо Ісламської республіки Іран). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 2.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» до тендерної документації учасник повинен надати копії медичних книжок працівників (перша сторінка та сторінка з зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій) (завірені учасником), які будуть залучені до організації харчування у даному закладі. Проте, учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконано вимоги тендерної документації та не надано копії медичних книжок на працівників, які будуть залучені до організації харчування у цьому закладі. Крім того, у підпункті 6 пункту 2.3 «Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів» Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати Акт з позитивним висновком, складений відносно учасника за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за формою, встановленою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 466 від 08 серпня 2019 року, складений не раніше, ніж за 6 місяців до дати розкриття тендерних пропозицій (08.01.2025), проте учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» надано такий Акт, дата складання якого 06.02.2023. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з поясненнями Замовника, отриманими в електронній системі закупівель 24.01.2025, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявив невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації в частині подання Акта з позитивним висновком, а також врахував згоду з умовами договору, надану в тендерній пропозиції, як наявність медичних книжок працівників Учасника. Отже, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Київпромсервіс 1» у складі тендерної пропозиції щодо надання копій медичних книжок працівників та Акта з позитивним висновком, складеного відносно учасника за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за формою, встановленою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 466 від 08 серпня 2019 року, складеного не раніше, ніж за 6 місяців до дати розкриття тендерних пропозицій, чим не надав можливість Учаснику усунути невідповідності. Крім того, аналізом встановлено, що згідно з Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасники подають розроблені Технічні умови на кулінарну продукцію власного виробництва з відмітками про їх реєстрацію. Проте, ТОВ «Київпромсервіс 1» не надав розроблені Технічні умови на кулінарну продукцію власного виробництва з відмітками про їх реєстрацію. Відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «Київпромсервіс 1» не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 12.02.2025 12:06 - 27.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2025 12:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедуру відкритих торгів з особливостями відмінено.
Дата публікації звіту: 19.02.2025 12:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Процедуру відкритих торгів з особливостями відмінено
Дата публікації: 20.02.2025 11:37

Запити/Пояснення