-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м.Львові ЛНУ ім.Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 190 926.63
UAH без ПДВ
Номер:
a638a3c40cce40f79f0ad85eae3da68c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-11-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2025 00:00
Період моніторингу:
11.03.2025 16:44 - 02.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2025 №56
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.03.2025 №56.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-26-006348-a, 26.12.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі договору про закупівлю, встановлено порушення норм пункту 3 Особливостей №1178, пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 41 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з врахуванням Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених моніторингом порушень вимог норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також вимог частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 при укладенні відповідних договорів про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-26-007149-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; опубліковані 26.12.2024 звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; затверджене керівником Замовника обгрунтування (протокол від 26.12.2024) щодо здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178; договір від 26.12.2024 №26/12-В та документи учасника (ФОП Марущак С.Ф.); інформацію в електронній системі закупівель щодо проведення Замовником процедури закупівлі за ID: UA-2024-12-09-022731-a; додаткову угоду №1 від 18.03.2025 до договору від 26.12.2024 №26/12-В; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що закупівля UA-2024-12-26-006348-a проведена Замовником як закупівля без використання електронної системи з укладенням договору на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до норм пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього.
Одночасно, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель укладений договір від від 26.12.2024 №26/12-В (далі – Договір №26/12-В) та додатки до нього 26.12.2024 оприлюднено лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено норми пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано, зокрема, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF, з урахванням чого Договір №26/12-В з додатками до нього, в т. ч. усю необхідну інформацію про матеріальні ресурси, які використовувались та використані оприлюднено у форматі pdf, які сформовано з файлу типу Word, що і вважається машинозчитувальним форматом.
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Водночас, у пункті 10 частини першої статті 10 Закону визначено імперативну норму, за якою замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону).
До Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженому у додатку до Положення №835, віднесено інформацію про закупівлі, що оприлюднюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», а у пункті 2 Положення №835 визначено поняття «машиночитаний формат».
Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Водночас, оприлюднені Замовником 26.12.2024 Договір №26/12-В та додатки до нього не оприлюднені у форматі, даних, структурованому таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
У частині першій статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
При цьому, відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Моніторингом встановлено, що оприлюднений 26.12.2024 в електронній системі закупівель Договір №26/12-В та додатки до нього не містять інформації щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів, чим порушено норми частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, що інформація про країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів у Договорі №26/12-В та додатках до нього не було відображено з урахуванням того, що на момент опублікування договору, Замовник керувався нормами законодавства, які були актуальні до внесення відповідних змін, які вимагають вказувати також країну походження товарі і обладнання, що використовується, а також у зв’язку з відсутністю належного інформування щодо набрання чинності змін і нових положень.
Слід зазначити, що під час моніторингу Замовником оприлюднено додаткову угоду №1 від 18.03.2025, якою внесено зміни до Договору №26/12-В, зокрема, доповнено інформацію про матеріальні ресурси (країна походження), а також Договір №26/12-В та додатки до нього оприлюднено у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
24.03.2025 16:46 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2025 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою опрацьовано вказаний висновок та вирішено:
1. Виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: здійснено заходи (зокрема, проведено роз’яснювальну роботу, економічні навчання, тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених моніторингом порушень вимог норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також вимог частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 при укладенні відповідних договорів про закупівлю.
Дата публікації звіту:
28.03.2025 18:02
Запити/Пояснення
Номер:
d0bfea1f96d14a8a855dc33371f6a222
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.03.2025 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2024-12-26-006348-a , яка проведена
Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі - Замовник), виникла необхідність в наданні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик (з долученням відповідного документального підтвердження).
2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Марущак С.Ф., з яким укладено договір.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних).
Моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 26.12.2024 №26/12-В (далі – Договір №26/12-В) та додатки до нього лише у форматі PDF.
Крім цього, в оприлюдненому Замовником Договорі №26/12-В та додатках до нього, інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів, відсутня.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №26/12-В та додатків до нього у машинозчитовальному форматі.
4. Пояснити причини відсутності інформації про країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів у Договорі №26/12-В та додатках до нього.
В ході моніторингу встановлено, що згідно умов Договору №26/12-В підрядник зобов'язаний виконати роботи, не пізніше 31.12.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати інформацію про фактичне виконання сторонами договірних зобов’язань в частині виконання робіт та їх оплати за Договором №26/12-В станом на 13.03.2025.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
46ef7329b7964f7587710f19129f749e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.03.2025 21:17
Опис:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м.Львові ЛНУ ім.Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне:
1.Львівським національним університетом імені Івана Франка 26 грудня 2024 року опубліковано закупівлю «Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м. Львові ЛНУ ім. Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) на суму 2 190 926,63 грн без ПДВ (опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-26-006348-a) без застосування електронної системи закупівлі відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м. Львові ЛНУ ім. Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м. Львові ЛНУ ім. Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Додаток до протоколу уповноваженої особи
Львівського національного університету імені Івана Франка
26.12.2024р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м.Львові ЛНУ ім.Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
1 Назва предмету закупівлі «Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м.Львові ЛНУ ім.Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування роботи «Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м.Львові ЛНУ ім.Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля проводиться для забезпечення капітального ремонту аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м. Львові ЛНУ ім.Івана Франка
Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства
Місце та строк поставки послуг:
м. Львів вул. Пасічна 62б
до 31.12.2024 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 2 190 926, 63 грн
Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2024 рік)
2 190 926, 63 грн
Надаємо копію протоколу уповноваженої особи з публічних закупівель.
09.12.2024 року на відкритих торгах оголошено закупівлю «Капітальний ремонт аварійної системи водопостачання гуртожитку на вул. Пасічна, 62б у м.Львові ЛНУ ім.Івана Франка)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-12-09-022731-a (ідентифікатор закупівлі), однак закупівля не відбулася через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі). Після проведення відкритих торгів з особливостями, які не відбулись з урахуванням неподання жодної пропозиції відповідно і відсутності учасників закупівлі, здійснено аналіз поданої уповноваженій особі з публічних закупівель цінову пропозицію, яка не перевищувала договірну ціну. Відповідно на основі поданої цінової пропозиції здійснено закупівлю без використання електронної системи відповідно до підстав визначених законом.
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF. З урахуванням вказаної вимоги законодавства Договір №26/12-В з додатками до нього, в т. ч. усю необхідну інформацію про матеріальні ресурси, які використовувались та використані оприлюднено у форматі pdf, які сформовано з файлу типу Word, що і вважається машинозчитувальним форматом. З урахуванням необхідності уточнення даних у інформації матеріальних ресурсів, суми договору, терміну виконання та суми виконання, відомості необхідні будуть опубліковані в обов’язковому порядку як додатки до Договору, так, підрядником і замовником підписано Додаткову угоду про зміни до Договору з урахуванням необхідної уточнюючої інформації.
Уповноважена особа Іваночко Ірина Богданівна
з публічних закупівель
Номер:
ba4e084e5448412abd35dc0d03c36c75
Назва:
Надання уточнення інформації
Дата опублікування:
19.03.2025 21:55
Опис:
Надання уточнення інформації
Номер:
381c14f0218b49a1b8d65bf4a19328db
Назва:
Додаткові уточнення
Дата опублікування:
20.03.2025 23:55
Опис:
Додаткові уточнення: Надаємо опубліковану Додаткову угода з додатками.