-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Плата зв’язку управління (Приймач 433 MHz ELRS з антеною)
Завершена
773 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 865.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 865.40 UAH
Номер:
3d5177155aea4c2fa84e24bb9a68f9f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-25-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2025 00:00
Період моніторингу:
25.02.2025 16:14 - 19.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.02.2025 № 10-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.02.2025 №10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-26-005335-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та вимог абзацу чотири пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого та дев’ятого пункту 28 Особливостей.
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП «СЕЛЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА», ФОП «ПАСТУШЕНКО НАДІЯ АНДРІЇВНА», розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ФЛАЙПРО 24», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.03.2025.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Житлово-комунального підприємства Миколаївської міської ради «Прибужжя» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 26.12.2024 №54; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 30.12.2024 №66; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «СЕЛЕЦЬКА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА» від 10.01.2025 №2; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ПАСТУШЕНКО НАДІЯ АНДРІЇВНА» від 04.02.2025 №30; пропозицію учасника ТОВ «ФЛАЙПРО 24»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ФЛАЙПРО 24» від 06.02.2025 №34; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025; договір про закупівлю від 12.02.2025 №11/02/2025 ціною 753 000,00 гривень; пояснення Замовника надані 11.03.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено, що у тендерній документації Замовником не визначено для об’єднання учасників, як учасника процедури закупівлі, умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей, чим не дотримано вимоги абзаців першого та дев’ятого пункту 28 Особливостей.
В наданій відповіді від 11.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю Замовник погоджується із вказаним порушенням.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Також, відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації додатково до їх попередньої редакції.
Моніторингом установлено, що Замовник до тендерної документації, затвердженої Протоколом № 66 від 30.12.2024 вніс та оприлюднив в електронній системі закупівель 31.12.2024 зміни №2 ( файл «Зміни №2.pdf»).
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено нову редакцію тендерної документації додатково до попередньої редакції тендерної документації, після внесення змін від 31.12.2024 №2, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону та вимог абзацу чотири пункту 54 Особливостей.
В наданій відповіді від 11.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю Замовник погоджується із вказаним порушенням.
Період усунення порушень:
12.03.2025 16:45 - 27.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2025 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказ №5 від 17.03.2025 "Про оголошення догани"
Дата публікації звіту:
18.03.2025 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
21a50ac5f50146e2b65fe28436e8915a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу плати зв’язку управління (Приймач 433 MHz ELRS з антеною) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-12-26-005335-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Поясніть чому у тендерній документації Замовником не визначено для об’єднання учасників, як учасника процедури закупівлі, умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей.
3. Поясніть чому Замовником в електронній системі закупівель не розміщено нову редакцію тендерної документації після того як Замовник вніс 31.12.2024 зміни №2 до тендерної документації, затвердженої Протоколом № 66 від 30.12.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
2a4f1e61d9ec492bbbb32d3174473b0c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.03.2025 09:20