-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція громадської будівлі - школи під житловий будинок для колективного проживання ВПО по вулиці Івана Богуна, 125 в селі Гордашівка Звенигородського району Черкаської області
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
45 734 447.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 233 245.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 233 245.68 UAH
Номер:
8c141b7bc9234f449bc4604235ac1f94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 15:46 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2024-12-25-011480-a 25.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ», ТОВ «Владом» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ), виконання Замовником рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Тальнівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.12.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.01.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА «АТЛАНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Владом» (далі – ТОВ «Владом»), протокол від 07.02.2025
№ 11 щодо виконання рішення комісії АМКУ, протокол щодо визначення переможця від 12.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2025, рішення комісії АМКУ від 30.01.2025 №1432-р/пк-пз, пояснення Замовника, надані 20.02.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
28.02.2025 14:23 - 06.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2025 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
c1ae625730744929bff52fcc781a8a07
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція громадської будівлі - школи під житловий будинок для колективного проживання ВПО по вулиці Івана Богуна, 125 в селі Гордашівка Звенигородського району Черкаської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-011480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету та відповідних документів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e0f4e3781a85483980d0cffbc5cf71c5
Назва:
про надання інформації
Дата опублікування:
20.02.2025 12:18
Опис:
Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Тальнівської міської ради надає пояснення та інформації згідно запиту від 17.02.2025р., а саме наступне.
1. Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту реконструкції генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на реконструкцію за результатами коригування виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № 05-0525 від 13 грудня 2024 р.
У складі кошторисної частини проектної документації за проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості реконструкції матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само відомість обсягів робіт.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання кошторисних норм України використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та відомості обсягів робіт.
В той же час, для визначення очікуваної вартості об’єкту реконструкції (45 734 447,20 грн. з ПДВ) використано дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, та в якості очікуваної вартості прийнято суму, отриману шляхом додавання вартостей витрат згідно вказаного розрахунку за підсумком глав 1-9 (33928,238 тис. грн.), суми кошторисного прибутку (1693,368 тис. грн.), коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (473,133 тис. грн.), суми коштів на покриття ризику всiх учасникiв будівництва (в частині відповідної суми на підрядника в розмірі 1,5% - 524678,33 грн., як це передбачено у відповідності до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»), коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (1492,622 тис. грн.), та розміру ПДВ на вказані витрати – 20%.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті головного розпорядника – Тальнівської міської ради (власний сайт замовника відсутній), та доступне для перегляду за посиланням:
https://gromada.org.ua/gromada/talnivska/news/1739970061/
3. Співфінансування закупівлі окрім коштів Міжнародної фінансової корпорації здійснюватиметься за рахунок коштів місцевого бюджету (субвенції з державного бюджету не передбачено). Станом на дату надання цього пояснення очікується затвердження бюджетних асигнувань на фінансування закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету, при цьому закупівлю було оголошено на очікувану вартість виходячи з розрахунку, наведеного в п. 1 цього пояснення.
Відповідно, договір підряду буде укладено після затвердження для замовника відповідних асигнувань та визначено обсяг бюджетного зобов’язання згідно ст. 48 Бюджетного кодексу України. Додаткова інформація: код за КПКВ – 0813241, код за КЕКВ – 3142.