• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

«Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г; молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 3,2%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г » (код ДК 021:2015: 15510000-6 "Молоко та вершки")

Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178). Найменування, кількість товару:молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г-337,5 кг; молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 3,2%, пакет картонний, ДСТУ 2661, 900г -14 548,5 кг. Строк поставки: з дати підписання договору до 31.12.2025. Місцем поставки є адреса Замовника: вулиця КИЇВСЬКА, 288. Україна, Вінницька обл., місто Жмеринка, 23100. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Замовником та схваленого Постачальником замовлення на поставку Товару. Асортимент та кількість Товару в кожній партії Замовник вказує в замовленні на поставку відповідної партії Товару.Поставка товару здійснюється чотири рази на місяць згідно попередньої заявки, поданої напередодні до 16.00 в телефонному або письмовому вигляді або електронною поштою. Постачальник в день отримання замовлення від Замовника повинен до 16:00 год. цього ж дня розглянути дане Замовлення та погодитися на поставку (часткову поставку) відповідної партії Товару або відмовитися від поставки.Про підтвердження замовлення або про його відхилення Постачальник сповіщає Замовника на електронну адресу, вказану у Договорі та/або в усній формі (по телефону). Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.

Завершена

811 290.00 UAH з ПДВ