-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона адміністративного приміщення за адресою вул. Турівська, 28
Завершена
1 051 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 256.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 256.00 UAH
Номер:
f627520a99c845998916a37cf73f4301
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2025 00:00
Період моніторингу:
25.02.2025 16:13 - 19.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.02.2025 № 10-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.02.2025 №10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-25-002354-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.12.2024 №59; тендерні пропозиції ТОВ «Служба безпеки «Охорона-01»», товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронна корпорація «Кардинал»» (далі – ТОВ «Охоронна корпорація «Кардинал»»), товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна служба охорони» (далі – ТОВ «Приватна служба охорони») та приватного підприємства «Технохолдинг-Безпеки» (далі – ПП «Технохолдинг-Безпеки»); протокольні рішення уповноваженої особи від 14.01.2025 №11, від 21.01.2025 №12, від 27.01.2025 №17, від 29.01.2025 №19; повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2025; договір щодо надання послуг від 12.02.2025 № 19 на суму 721 711,20 гривень; пояснення Замовника надані 10.03.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.03.2025 14:21 - 15.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2025 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
ca1931763d7e426f8950547f849ad515
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охорони адміністративного приміщення за адресою вул. Турівська, 28 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-002354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
18da5ab0d4e2482ebeb5bffe8559b509
Назва:
На виконання Запиту Південного офісу Державної аудиторської служби в (Херсонській області) від 5 березня 2025 року на надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2025 13:35
Опис:
На виконання Запиту Південного офісу Державної аудиторської служби в (Херсонській області) від 5 березня 2025 року на надання пояснень «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Повідомляємо про те, що Замовником Департаментом захисту довкілля
та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) під час підготовки до бюджетного запиту на 2025 рік Департаментом направлено листи до трьох потенційних надавачів послуг зокрема:
- ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (лист від 19.06.2024 №077-3529);
- ТОВ «ЗЕВС ДС» (лист від 19.06.2024 №077-3532);
- ТОВ «ВЕНБЕСТ» (лист від 19.06.2024 №077-3531).
Відповіді надійшли від
- ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (лист від 05.09.2024 №01) з пропозицією 120 грн. (БЕЗ ПДВ) за 1 годину, та 1051,2 тис.грн. (БЕЗ ПДВ) на рік.
- ТОВ «ЗЕВС ДС» відповідь не надійшла;
- ТОВ «ВЕНБЕСТ» (презентація) в якій зазначено вартість послуг на місяць 1 цілодобового посту 88,3 тис.грн., що складає на рік 1059,6 тис.грн.
Крім того, з Інтернет ресурсу отримано пропозицію від ТОВ «ГАРБІС» вартість для державних установ від 120,0 грн. (БЕЗ ПДВ) за годину тобто від 1051,20 тис.грн. (БЕЗ ПДВ) за рік.
Також, проведено моніторинг цін на зазначені послуги через систему «PROZORRO», щодо вартості послуг Управління поліції охорони з фізичної безпеки в місті Києві вартість по укладеним договорам складала від 201,5 грн. до 220,0 грн. за годину, відповідно на рік 1765,140 тис.грн. та 1927,2 тис.грн. за один пост.
Тому, до бюджетного запиту на 2025 рік включено найнижчу цінову пропозицію 120,0 грн. за годину.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розраховані відповідно до вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 з метою забезпечення належної цілодобової охорони будівлі, майна та працівників, запровадження пропускного режиму, не допущення на територію сторонніх осіб.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Для розрахунку очікуваної вартості використовувалась інформація щодо цін на такі послуги що містяться у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах надавачів послуг, прайс-листах, в електронній системі «Prozorro» та інформації отриманої шляхом проведення ринкових консультацій. За рекомендаціями, наведеними у Методиці, визначення очікуваної ціни за одиницю, а саме послуг з охорони за 1 годину, слід визначати як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ці +... + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна охорони за 1 годину;
Ці, Цк - ціни охорони за 1 годину, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін охорони за 1 годину, отриманих з відкритих джерел інформації.
З відкритих джерел інформації отримані наступні ціни охорони за 1 годину, приведені до єдиних умов:
1.Відкриті торги, ДО «АВТОБАЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-05-018286-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-05-018286-a) (тендерна пропозиція ТОВ «АТЛНТ» станом на 09.12.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 121,76 грн;
Ці= 121,76 грн
2. Відкриті торги, Національний заповідник «Софія Київська» ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-009963-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-10-009963-a) (тендерна пропозиція ТОВ «СИЛА ЗАХИСТУ» станом на 18.12.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 124,50 грн;
Ц2= 124,50 грн
3.Відкриті торги, НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-29-004739-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-29-004739-a) (тендерна пропозиція «ТОВ "БЕЗПЕКА К9» станом на 05.11.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 109,58 грн;
Ц3= 109,58 грн
4.Сайт компанії Шериф (https://sheriff.com.ua/uk/services/fizichna-ohorona) фізична охорона об’єктів від компанії Шериф (станом на 12.12.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 125,00 грн;
Ц4= 125,00 грн
Таким чином, враховуючи наведену формулу та масив цінових даних, очікувана ціна охорони за 1 годину є наступною:
Цод = (121,76 + 124,50 + 109,58 + 125,00) / 4 ≈ 120,00 грн за 1 годину
Наступним кроком за методикою є визначення очікуваної вартості за добу що розраховується як добуток очікуваної ціни за годину на кількість годин в добі та є наступною:
120,00 грн за 1 годину*24 години (доба) = 2 880,00 грн за добу
Враховуючи вищенаведене, очікувана вартість закупівлі послуги з охорони адміністративного приміщення за 12 місяців 2025 року становить:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю послуги за добу;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується на рік (365 діб).
ОВмрц = 2 880,00 грн за добу * 365 діб = 1 051 200,00 грн
Отже пропонується визначити очікувану вартість закупівлі на рівні 1 051 200,00 грн на 12 місяців, що відповідає розміру бюджетного призначення на 2025 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі можна переглянути на вебсайті Департаменту за посиланням:
https://ecodep.kyivcity.gov.ua/derzhavni-zakupivli
Додатки:
1. Цінові пропозиції: ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ», ТОВ «ВЕНБЕСТ», ТОВ «ГАРБІС»;
2. Копії догорів: №229/2024 від 20.08.2024, №112-Д/2024/434 від 07.10.2024.
Номер:
fed139d00b21452a87ed4485fb1d22c6
Назва:
На виконання Запиту Південного офісу Державної аудиторської служби в (Херсонській області) від 25 лютого 2025 року на надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2025 14:50
Опис:
На виконання Запиту Південного офісу Державної аудиторської служби в (Херсонській області) від 25 лютого 2025 року на надання пояснень «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Повідомляємо про те, що Замовником Департаментом захисту довкілля
та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) під час підготовки до бюджетного запиту на 2025 рік Департаментом направлено листи до трьох потенційних надавачів послуг зокрема:
- ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (лист від 19.06.2024 №077-3529);
- ТОВ «ЗЕВС ДС» (лист від 19.06.2024 №077-3532);
- ТОВ «ВЕНБЕСТ» (лист від 19.06.2024 №077-3531).
Відповіді надійшли від
- ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (лист від 05.09.2024 №01) з пропозицією 120 грн. (БЕЗ ПДВ) за 1 годину, та 1051,2 тис.грн. (БЕЗ ПДВ) на рік.
- ТОВ «ЗЕВС ДС» відповідь не надійшла;
- ТОВ «ВЕНБЕСТ» (презентація) в якій зазначено вартість послуг на місяць 1 цілодобового посту 88,3 тис.грн., що складає на рік 1059,6 тис.грн.
Крім того, з Інтернет ресурсу отримано пропозицію від ТОВ «ГАРБІС» вартість для державних установ від 120,0 грн. (БЕЗ ПДВ) за годину тобто від 1051,20 тис.грн. (БЕЗ ПДВ) за рік.
Також, проведено моніторинг цін на зазначені послуги через систему «PROZORRO», щодо вартості послуг Управління поліції охорони з фізичної безпеки в місті Києві вартість по укладеним договорам складала від 201,5 грн. до 220,0 грн. за годину, відповідно на рік 1765,140 тис.грн. та 1927,2 тис.грн. за один пост.
Тому, до бюджетного запиту на 2025 рік включено найнижчу цінову пропозицію 120,0 грн. за годину.
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розраховані відповідно до вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 з метою забезпечення належної цілодобової охорони будівлі, майна та працівників, запровадження пропускного режиму, не допущення на територію сторонніх осіб.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Для розрахунку очікуваної вартості використовувалась інформація щодо цін на такі послуги що містяться у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах надавачів послуг, прайс-листах, в електронній системі «Prozorro» та інформації отриманої шляхом проведення ринкових консультацій. За рекомендаціями, наведеними у Методиці, визначення очікуваної ціни за одиницю, а саме послуг з охорони за 1 годину, слід визначати як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ці +... + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна охорони за 1 годину;
Ці, Цк - ціни охорони за 1 годину, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін охорони за 1 годину, отриманих з відкритих джерел інформації.
З відкритих джерел інформації отримані наступні ціни охорони за 1 годину, приведені до єдиних умов:
1.Відкриті торги, ДО «АВТОБАЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-05-018286-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-05-018286-a) (тендерна пропозиція ТОВ «АТЛНТ» станом на 09.12.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 121,76 грн;
Ці= 121,76 грн
2. Відкриті торги, Національний заповідник «Софія Київська» ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-009963-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-10-009963-a) (тендерна пропозиція ТОВ «СИЛА ЗАХИСТУ» станом на 18.12.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 124,50 грн;
Ц2= 124,50 грн
3.Відкриті торги, НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-29-004739-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-29-004739-a) (тендерна пропозиція «ТОВ "БЕЗПЕКА К9» станом на 05.11.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 109,58 грн;
Ц3= 109,58 грн
4.Сайт компанії Шериф (https://sheriff.com.ua/uk/services/fizichna-ohorona) фізична охорона об’єктів від компанії Шериф (станом на 12.12.2024) – ціна охорони за 1 годину становить 125,00 грн;
Ц4= 125,00 грн
Таким чином, враховуючи наведену формулу та масив цінових даних, очікувана ціна охорони за 1 годину є наступною:
Цод = (121,76 + 124,50 + 109,58 + 125,00) / 4 ≈ 120,00 грн за 1 годину
Наступним кроком за методикою є визначення очікуваної вартості за добу що розраховується як добуток очікуваної ціни за годину на кількість годин в добі та є наступною:
120,00 грн за 1 годину*24 години (доба) = 2 880,00 грн за добу
Враховуючи вищенаведене, очікувана вартість закупівлі послуги з охорони адміністративного приміщення за 12 місяців 2025 року становить:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю послуги за добу;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується на рік (365 діб).
ОВмрц = 2 880,00 грн за добу * 365 діб = 1 051 200,00 грн
Отже пропонується визначити очікувану вартість закупівлі на рівні 1 051 200,00 грн на 12 місяців, що відповідає розміру бюджетного призначення на 2025 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі можна переглянути на вебсайті Департаменту за посиланням:
https://ecodep.kyivcity.gov.ua/derzhavni-zakupivli
Додатки:
1. Цінові пропозиції: ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ», ТОВ «ВЕНБЕСТ», ТОВ «ГАРБІС»;
2. Копії догорів: №229/2024 від 20.08.2024, №112-Д/2024/434 від 07.10.2024.