-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сталь листова 4х1500х6000 ст.09Г2С
Завершена
4 078 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 394.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 394.00 UAH
Номер:
b1f99906e70b47d7a7565efae81e1a4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2020 00:00
Період моніторингу:
24.02.2020 16:48 - 17.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.02.2020 № 40
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.02.2020 № 40.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-15-000395-c 15.08.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог частини 1 статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та частини 2 статті 22 Закону, а також норм статтей 25 та 28 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, оприлюднення звіту про виконання договору, а також щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації та відповіді Замовника на вказані звернення; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ТОРЕМ ЛТД» (щодо правомірності її відхилення), тендерну пропозицію ТОВ «СОТА УКРАЇНА»; протоколи розгляду тендерних пропозицій № 3 від 03.09.2018 та № 4 від 05.09.2018; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 18.09.2018 №СВРЗ-03-22-18-113/Ю, додаткові угоди № 1 від 30.10.2018 та № 2 від 29.12.2018 до вказаного договору; оприлюднену Замовником 28.02.2020 відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом 5 днів з дня їх затвердження.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником 15.08.2018 оголошено відкриті торги щодо закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015:14620000-3 – Сплави) з очікуваною вартістю 4 078 800,00 гривень. Водночас, аналізом річного плану Замовника на 2018 рік встановлено, що закупівля сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави) з очікуваною вартістю 4 078 800,00 грн та орієнтовним початком проведення процедури закупівлі – серпень 2018 року, у вказаному річному плані відсутня.
На письмовий запит Західного офісу Держаудитслужби щодо відсутності закупівлі у річному плані Замовником повідомлено, що 24.11.2017 було опубліковано план закупівель за предметом закупівлі «Товстолистовий прокат» очікуваною вартістю 97 836 720,00 грн з орієнтовним початком проведення процедури закупівлі у січні 2018 року (№UA-P-2017-11-24-002061-b). Згідно діючих стандартів на території України, прокат з товщиною сталевого листа 4 мм і більше належить до «Товстолистовий прокат».
Так, аналізом оприлюдненого Замовником річного плану на 2018 рік встановлено, що відповідно до рядка річного плану № UA-P-2017-11-24-002061-b заплановано проведення закупівлі товстолистового прокату (ДК 021-2015: 14620000-3 — Сплави), де орієнтовний початок проведення процедури закупівлі вказано - січень 2018 року, очікувана вартість предмету закупівлі у вказаній позиції річного плану Замовника вказана в сумі 97 836 720 гривень. Річним планом закупівель Замовника на 2018 рік закупівля за предметом «Сталь листова 4х1500х6000 ст.09Г2С» не передбачена.
Проведеним аналізом здійснених у 2018 році Замовником закупівель за кодом ДК 021-2015: 14620000-3 – Сплави встановлено, що у 2018 році за предметом «Товстолистовий прокат» закупівлі Замовником не оголошувались та не проводились.
За предметом «Сталь листова 4х1500х6000 ст.09Г2С» Замовником закупівля у 2018 році оголошувалась (із завершенням шляхом укладення договору з переможцем) у лютому (UA-2018-02-02-002889-b, очікувана вартість – 3 916 801,02 грн), у червні (UA-2018-06-21-000224-c, 3 831 600,00 грн), у липні (UA-2018-07-02-000188-c, з очікуваною вартістю – 3 831 600,00 грн та UA-2018-07-23-000684-a з очікуваною вартістю – 4 078 800,00 грн), у серпні (досліджувана закупівля UA-2018-08-15-000395-c, 4 078 800,00 грн) та у жовтні (UA-2018-10-11-000365-a, 4 078 800,00 грн). Зазначені закупівлі у річному плані Замовника на 2018 рік відсутні.
Таким чином, закупівля у серпні 2018 року сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С, 165 т з очікуваною вартістю 4 078 800,00 грн (UA-2018-15-04-000395-с) здійснена не у відповідності до річного плану, чим недотримано вимоги частини 1 статті 4 Закону.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації після завершення електронного аукціону учасник повинен завантажити у сканованому вигляді остаточний варіант Тендерної пропозиції з інформацією про ціну пропозиції, за одиницю по кожній позиції предмета закупівлі упродовж 1 робочого дня (з часу завершення аукціону).
Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Отже, встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо надання учасником в процесі його кваліфікації документів, окрім тих, які підтверджують відсутність визначених статтею 17 Закону підстав, суперечить нормам статей 25 та 28 Закону.
При оголошенні Замовником проведення закупівлі товару у пункті 3.1 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з інформації про субпідрядника (субпідрядників), що не відповідає нормам частини 2 статті 22 Закону (пункт 17).
Згідно з вимогами частини 3 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 цієї статті.
За вимогами пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На час проведення закупівлі у відкритому Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення, у вільному доступі містилася інформація лише щодо фізичних осіб, інформація щодо юридичних осіб у вказаному Реєстрі стала вільнодоступною з лютого 2019 року.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 за № 28/20341), який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в Додатку № 6 тендерної документації встановлено вимогу до переможеця торгів щодо надання на підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 2 частині 1 статті 17 Закону, інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, а не у формі витягу чи інформаційної довідки з Реєстру.
Відповідно до вимог частини 1 статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Водночас, Замовником у тендерній документації (Додаток 6) визначено, що після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір переможець торгів повинен протягом 5 днів надати пакет документів завірені печаткою переможця (прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом та печаткою Учасника) згідно з Додатками 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 та тендерну пропозицію (згідно Додатку 1), що була запропонована в результаті аукціону.
У зв’язку з встановленням у Додатку № 6 до тендерної документації вимоги щодо надання переможцем торгів Замовнику прошитого та пронумерованого пакету документів, в тому числі документів щодо підтвердження відсутності підстав, вказаних в статті 17 Закону, та копії довідки з банку про відкриття поточного рахунку, а також у зв’язку з не оприлюдненням переможцем ТОВ «СОТА УКРАЇНА» зазначених документів, перевірити їх фактичне надання Замовнику в ході моніторингу не виявилось за можливе.
За результатами проведених торгів Замовником з переможцем – ТОВ «СОТА УКРАЇНА» укладено договір поставки від 18.09.2018 №СВРЗ-03-22-18-113/Ю (далі – Договір №СВРЗ-03-22-18-113/Ю) на суму 4 013 460,00 грн з ПДВ.
За умовами Договору №СВРЗ-03-22-18-113/Ю строк (термін) поставки товарів – протягом 5 днів від дня подання заявки покупцем (п. 5.1 договору), договір набирає чинності з моменту його підписання і діє: в частині поставок – до 31.12.2018, а в частині розрахунків до повного їх виконання (п. 12.1 договору).
Додатковою угодою № 2 від 29.12.2018 сторонами внесено зміни до Договору №СВРЗ-03-22-18-113/Ю, зокрема, продовжено дію договору в частині поставок - до 31.03.2019, в частині розрахунків до повного їх виконання.
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю Замовником 28.02.2020 повідомлено, що згідно Договору №СВРЗ-03-22-18-113/Ю поставок товару та платежів по ньому не проводилось.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
З врахуванням відсутності протягом дії Договору №СВРЗ-03-22-18-113/Ю поставок товару та платежів по ньому, а також закінчення строку дії вказаного договору, Замовником, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, не опубліковано звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
03.03.2020 18:36 - 18.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2020 18:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Львова про скасування вимоги.
Дата публікації:
16.03.2020 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
76d7538bac124a83b54aea7abf1569d4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2020 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-08-15-000395-c, яка проводилася у 2018 році філією «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником 15.08.2018 оголошено проведення відкритих торгів щодо закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави), торги проведено з визначенням переможця торгів ТОВ «СОТА-УКРАЇНА».
Водночас, аналізом річного плану Замовника на 2018 рік встановлено, що проведення у серпні 2018 року закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (за кодом ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави) з очікуваною вартістю 4 078 800,00 грн у річному плані на 2018 рік відсутня.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини відсутності зазначеної вище процедури закупівлі у річному плані Замовника на 2018 рік та підстави проведення такої закупівлі з врахуванням вимог статті 4 Закону.
Також встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С укладено з переможцем торгів (ТОВ «СОТА-УКРАЇНА») договір поставки № СВРЗ-03-22-18-113/Ю від 18.09.2018 (далі – Договір № СВРЗ-03-22-18-113/Ю) на суму 4 013 460,00 гривень.
За умовами п. 5.1 Договору № СВРЗ-03-22-18-113/Ю строк (термін) поставки товарів протягом 5 днів від дня подання заявки покупцем. Пунктом 12.1 Договору № СВРЗ-03-22-18-113/Ю визначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє: в частині поставок – до 31.12.2018, а в частині розрахунків до повного їх виконання.
Додатковою угодою № 1 від 30.10.2018 до Договору № СВРЗ-03-22-18-113/Ю у зв’язку із зменшенням ціни на сталь зменшено суму договору до 3 974 901,48 грн з ПДВ. Також, додатковою угодою № 2 від 29.12.2018 сторонами погоджено продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми Договору № СВРЗ-03-22-18-113/Ю (ціна договору із змінами – 4 769 881,78 грн). Відповідно до нової редакції п.12.1 1 Договору № СВРЗ-03-22-18-113/Ю договір діє в частині поставок – до 31.03.2019, в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» за процедурою закупівлі UA-2018-08-15-000395-c встановлено відсутність реєстрації (оприлюднення) будь-яких платежів за вказаною закупівлею.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №№ СВРЗ-03-22-18-113/Ю (в тому числі з урахуванням внесених додатковими угодами змін і доповнень), в якому обсязі ?
3. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № СВРЗ-03-22-18-113/Ю (зазначити які саме та коли) ?
4. У разі виконання сторонами Договору № СВРЗ-03-22-18-113/Ю договірних зобов’язань та здійснення розрахунків - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9f61200ec017455eacea12519748e5f3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.02.2020 14:57
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 26.02.2020р. Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що 24.11.2017р. було опубліковано план закупівель за предметом закупівелі «Товстолистовий прокат» очікувана вартість закупівлі 97 836 720,00 грн. з орієнтовним початком проведення процедури закупівлі у січні 2018р.( №UA-P-2017-11-24-002061-b ). Згідно діючих стандартів на території України, прокат з товщиною сталевого листа 4 мм і більше належить до «Товстолистовий прокат». Згідно договору поставки №СВРЗ-03-22-18-113/Ю від 18.09.2018р. поставок товару та платежів по ньому не проводилось.
Номер:
80091dc984144e89a13d890b50990f14
Назва:
Щодо надання роз'яснення
Дата опублікування:
05.03.2020 16:42
Опис:
Ознайомившись з висновком щодо проведення моніторингу закупівлі №UA-2018-08-15-000395-c, який був здійснений Західним офісом Держаудитслужби філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» звертаємо Вашу увагу на наступне:
- Річний план закупівель, який опубліковано 24.11.2017р. для закупівлі сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С (№UA-P-2017-11-24-002061-b ) має орієнтовний початок закупівлі у січні 2018р. та очікувану вартість закупівлі 97 836 720,00 грн. Річний план створюється по товарі або послузі, закупівлю яких заплановано здійснювати протягом року, а отже закупівля сталі листової 4х1500х6000 ст.09Г2С ,165 т з очікуваною вартістю 4 078 800,00 грн, яка оголошена у серпні 2018р. здійсненна згідно річного плану закупівлі (№UA-P-2017-11-24-002061-b).
- Згідно п. 3 абз.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Оскільки Законом не визначено спосіб підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ст.17 Закону, замовником було вказано для переможця повторне підтвердження надання даної довідки у довільній формі. (Лист №3304-04/14048-06 від 30.03.2018р. Щодо актуалізації інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним).
- Згідно п.3.2 Розділу ІІІ тендерної документації, замовник вимагає надання остаточного варіанту Тендерної пропозиції з інформацією про ціну пропозиції, за одиницю по кожній позиції предмета закупівлі упродовж 1 (одного) робочого дня (з часу завершення аукціону), оскільки в ході аукціону змінюється цінова пропозиція щодо номенклатури тендерної пропозиції, що в подальшому, у разі визначення учасника переможцем торгів, унеможливлює оформлення договору про закупівлю в частині: Додаток 1 до договору поставки «Специфікація №1», яка є невід’ємною частиною договору, згідно Проекту договору замовника відповідно до Додатку 8 тендерної документації (оскільки закупівля може складатись з кількох номенклатур).
- Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Згідно роз’яснення на запит №813/2017 (доступно за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=9e5e2ea3-c78c-46f0-b93d-6695c9438f96&lang=uk-UA) замовник самостійно приймає рішення щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до ст.10 Закону у випадку закінчення строку його дії, або виконання, або розірвання. Дія договору закінчилась 31.03.2019р., а отже строк публікації звіту про виконання договору припадає на 01.04.2019р, 02.04.2019р., 03.04.2019р. Згідно договору поставки №СВРЗ-03-22-18-113/Ю від 18.09.2018р. поставок товару та платежів по ньому не проводилось і сума виконаних оплат становить «0».
Тому, у зв’язку з вище наведеною інформацією просимо надати роз’яснення щодо кожного виявленого факту порушення виявленим Західним офісом Держаудитслужби та вказати, яким чином Замовник повинен опублікувати звіт про виконання договору в частині: «сума виконаних оплат», яка фактично має значення «0 грн.», а також усунути інші недоліки.