-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180802 Здолбунів - Глинськ - Стеблівка на ділянці км 4+300 - км 8+400
Завершена
28 903 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 144 515.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 144 515.05 UAH
Номер:
7139a1f6006e4df2aafae1b77331ede6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-29-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2021 00:00
Період моніторингу:
29.04.2021 16:41 - 26.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
29.04.2021 №226
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2021 №226
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2018-07-11-001047-c, Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180802 Здолбунів - Глинськ - Стеблівка на ділянці км 4+300 - км 8+400, яка проводиться Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «25» травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (протокол від 01 серпня 2018 року б/н), тендерна пропозиція переможця – Товариство з обмеженою відповідальністю «Західметал» (далі – ТОВ «Західметал»), повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 30.08.2018 №72-2, укладений договір від 19.09.2018 №55.
Відповідно пункту 1 частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
При цьому, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель проект договору, в якому в розділі ХІІ визначив, що невід’ємною частиною цього Договору є додатки до даного договору: 1) Договірна ціна (Додаток №1); 2) Графік виконання робіт (Додаток №2); 3) Календарний план фінансування (Додаток №3). Проте, вказані додатки до Договору Замовником в системі prozorro.gov.ua не оприлюднені.
Таким чином, Замовником порушено пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
25.05.2021 17:40 - 09.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2021 17:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-29-000016 у закупівлі UA-2018-07-11-001047-c, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
Дата публікації звіту:
26.05.2021 08:24
Запити/Пояснення
Номер:
658832207a3649f49ac91ce133224736
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
13.05.2021 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2021 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-07-11-001047-c) Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.5.1 Договору підряду від 19.09.2018 №55 (далі – Договір) строк дії даного Договору встановлюється з 19.09.2018 до 26.12.2019. При цьому, в електронній системі закупівель будь-яких змін до зазначеного договору Замовником не вносились.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проте, Замовником (станом на момент проведення моніторингу – 13.05.2021) звіт про виконання договору не оприлюднено.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Леонід ПОМУЛЄВ
Номер:
44425d284ac040efb18810a84e11fde9
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
17.05.2021 15:55
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О180802 Здолбунів - Глинськ - Стеблівка на ділянці км 4+300 - км 8+400 Current average repair of the road O180802 Zdolbuniv-Hlyns'k-Steblivka on the section km 3+450 - km 8+400 (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-11-001047-c) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 10.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2019р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.