-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код CPV – 55510000-8 «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Старомізунському ліцеї імені Василя Верховинця Вигодської селищної ради і послуги з організації гарячого харчування учнів у Новомізунській початковій школі Вигодської селищної ради)
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
815 005.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 075.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 075.02 UAH
Номер:
84bafacd87714d74a75e787bab77112b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-13-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
13.01.2025 11:43 - 04.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.01.2025 № 3-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.01.2025 № 3-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-12-23-018734-a 23.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП РОШКО ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 23.12.2024 № 177 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП РОШКО ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.01.2025, повідомлення про намір укласти договір від 07.01.2025, відповідь замовника на запит про надання пояснень від 15.01.2025 року.
Період усунення порушень:
23.01.2025 11:30 - 29.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2025 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
1c33c603f0f44fce8ffc7b4ee8fc76c3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
14.01.2025 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код CPV – 55510000-8 «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Старомізунському ліцеї імені Василя Верховинця Вигодської селищної ради і послуги з організації гарячого харчування учнів у Новомізунській початковій школі Вигодської селищної ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-23-018734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a6fd34646d934039ac432445c6420de4
Назва:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
15.01.2025 14:53
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Відділом освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради у кінці грудня 2024 році розпачалося проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації гарячого харчування для учнів Вигодської громади. Розрахунок потреби на 2025 рік проведено відповідно до розрахунків централізованої бухгалтерії відповідно до Рішення Вигодської селищної ради від 12 грудня 2024 року №2549-50/2024 «Про організацію харчування вихованців у закладах дошкільної освіти Вигодської селищної ради у 2025 році», Рішення Вигодської селищної ради від 12 грудня 2024 року №2548-50/2024 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Вигодської селищної ради у 2025 році»; відповідно до Наказу Відділу освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради від 20.12.2024 року № 180 «Про організацію харчування вихованців у закладах дошкільної освіти Вигодської селищної ради у 2025 році», Наказу Відділу освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради від 20.12.2024 року № 178 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Вигодської селищної ради у 2025 році» (документи додаються). Очікувана вартість закупівлі – 815005,00 грн. (вісімсот п'ятнадцять тисяч п'ять гривень 00 копійок) з ПДВ.
Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені у відповідності до вимог діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик таких послуг, а також відповідно до потреб замовника. Вимоги до технічних та якісних характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами для якісного надавання послуг для учнів закладів освіти.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Відділу освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://vygoda.osv.org.ua/. »