-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса на ділянці км 128+028 - км 143+028 (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
840 188 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 201 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 201 000.00 UAH
Номер:
ebc4e87f31fc42de9a8d174a966ad0f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-13-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2019 00:00
Період моніторингу:
14.06.2019 12:41 - 09.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2018-07-12-001365-с 12.07.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозицій ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» встановлено порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмету закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «Техно-Буд-Центр» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», укладенні договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та розкриття тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.07.2018 № 21В-2-18 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком»», ТОВ «Техно-Буд-Центр», ТОВ «ПБС», ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», протоколи засідання тендерного комітету від 16.08.2018 № 21В-3-18 та від 30.08.2018 № 21В-4-18, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2018, договір про закупівлю від 19.09.2018 № 46Д-18.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 16.08.2018 № 21В-3-18 Замовником допущено до аукціону пропозиції учасників ТОВ «Техно-Буд-Центр», ТОВ «ПБС», ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» та ТОВ «Автомагістраль-Південь».
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПБС» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з формою № 1 встановленою Додатком № 4 до ТД) із зазначенням мінімально необхідної наявної кількості основної техніки Учасника для забезпечення надання комплексу послуг (12 пунктів найменувань технічних засобів та обладнання).
Однак, у складі пропозиції ТОВ «ПДБ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність технічного засобу передбаченого пунктом 6 форми № 1 Додатку № 4 до ТД (котка на пневмоходу), чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД.
Також, у складі пропозиції ТОВ «ПБС» не міститься заповненої форми тендерної пропозиції (Додаток № 1 до ТД), яка повинна бути розрахована відповідно до п. 6 Розділу 3 ТД, чим недотримано вимоги пп.1.2.1. п.1 Розділу 3 ТД.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп.5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з Додатком № 4 до ТД). Так, п.2.3. Додатку № 4 до ТД передбачено, що у разі якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію (згідно форми № 2 цього додатку) із зазначенням: місцезнаходження АБЗ (адреси); типу/марки АБЗ; потужності АБЗ, т/год.; виду асфальтобетону (по типах та марках); власного та/або орендованого та/або договору постачальника або гарантійного листа від постачальника; запланованого обсягу асфальтобетону, т.
При цьому, у складі пропозиції ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не міститься вищезазначеної інформації, чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерні пропозиції в разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації.
Однак, в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ПБС» та ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» як такі, що не відповідають вимогам ТД Замовника, а допущені до аукціону.
Так, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 30.08.2018 № 21В-4-18 переможцем торгів визнано ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» (далі – Переможець).
Проте, під час аналізу, встановлено, що документи які передбачено для подання Переможцем, не відповідають умовам ТД, оскільки не містять калькуляції на матеріали, що виготовлені відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2018, а також не містять листа-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав для ненадання вищезазначеної калькуляції та у разі наявності аналогічних документів (п.2.3. Розділу 5 ТД), чим недотримано вимоги пп. 1.3.1. п. 1 Розділу 3 ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерні пропозиції в разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 19.09.2018 № 46Д-18 про надання послуг з поточного середнього ремонту, загальною вартістю 694 999 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
24.06.2019 16:30 - 10.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2019 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу
№ UA-M-2019-06-13-000076
Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі послуг: Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса на ділянці км 128+028 - км 143+028 (45233142-6 Ремонт доріг) (№ оголошення: UA-2018-07-12-001365-c) Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення на визначені у висновку порушення:
1. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПБС» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з формою № 1 встановленою Додатком № 4 до ТД) із зазначенням мінімально необхідної наявної кількості основної техніки Учасника для забезпечення надання комплексу послуг (12 пунктів найменувань технічних засобів та обладнання). Однак, у складі пропозиції ТОВ «ПДБ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність технічного засобу передбаченого пунктом 6 форми № 1 Додатку № 4 до ТД (котка на пневмоходу), чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД.
Заперечення:
Умовами тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю вищезазначених послуг у складі тендерних пропозицій Учасників передбачалось надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (форма № 1 Додатку № 4 до ТД) із зазначенням мінімально необхідної наявної кількості основної техніки. У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30 (файл Довідка про техніку.PDF), в якій вказано 11 котків та їх марку. За інформацією, яка наявна в загальному доступі по вказаних марках котків наведена повна технічна характеристика, з якою можуть ознайомитись всі бажаючі, а саме: HAMM GR W280-196, HAMM HD 150 TT – на пневмоходу, HAMM HD 10 VV, HAMM HD +80i VV – гладковальцеві, HAMM HD+ 110VV, HAMM HD+ 90 VV –S – двухвальцеві, HAMM HD+ 90 VO-S - тандемний, Bomag BW213D-3 – вібраційний, HAMM 3520 HT, BOXER 114, Bomag BW219DH-4 – грунтові.
Тобто, зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30 інформація повністю відповідає вимогам ТД Замовника щодо мінімально необхідної наявної кількості основної техніки та відповідає пункту 6 форми № 1 Додатка №4 до ТД (котка на пневмоходу) і не порушує вимоги п.5.2.2 ч.5 Розділу 3 ТД.
2. Також, у складі пропозиції ТОВ «ПБС» не міститься заповненої форми тендерної пропозиції (Додаток № 1 до ТД), яка повинна бути розрахована відповідно до п. 6 Розділу 3 ТД, чим недотримано вимоги пп.1.2.1. п.1 Розділу 3 ТД.
Заперечення:
Відповідно до вимог п.1.2.1. ч.1 Розділу 3 ТД у складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» надано довідку від 08.08.2018 року № 08/08-15 Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток № 1 до ТД) (файл Тендерна пропозиція.PDF).
Враховуючи вищенаведене, визначені за результатами моніторингу порушення є безпідставними та помилковими і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПБС» відповідає умовам тендерної документації.
3. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп.5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з Додатком № 4 до ТД). Так, п.2.3. Додатку № 4 до ТД передбачено, що у разі якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію (згідно форми № 2 цього додатку) із зазначенням: місцезнаходження АБЗ (адреси); типу/марки АБЗ; потужності АБЗ, т/год.; виду асфальтобетону (по типах та марках); власного та/або орендованого та/або договору постачальника або гарантійного листа від постачальника; запланованого обсягу асфальтобетону, т. При цьому, у складі пропозиції ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не міститься вищезазначеної інформації, чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД.
Заперечення:
У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» надано довідку від 07.08.2018 року № 4-1-5/2208-4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Форма 1 та Форма 2 «Довідка про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» (файл МТБ форма 1 та 2.uk.ru.pdf) із зазначенням всієї інформації, яка вимагалась формою 2 Додатку № 4 до ТД. Тобто Учасником в повній мірі виконано вимоги п.5.2.2 ч.5 Розділу 3 ТД.
Враховуючи вищенаведене, визначені за результатами моніторингу порушення є безпідставними та помилковими і тендерна пропозиція Учасника ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» відповідає вимогам тендерної документації.
Беручи до уваги вищевказані заперечення у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерних пропозицій Учасників вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» та ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8».
4. Проте, під час аналізу, встановлено, що документи які передбачено для подання Переможцем, не відповідають умовам ТД, оскільки не містять калькуляції на матеріали, що виготовлені відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2018, а також не містять листа-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав для ненадання вищезазначеної калькуляції та у разі наявності аналогічних документів (п.2.3. Розділу 5 ТД), чим недотримано вимоги пп. 1.3.1. п. 1 Розділу 3 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерні пропозиції в разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації.
Заперечення:
Згідно договірної ціни та розрахунків до неї, на власному виробництві планувалось виготовлення суміші фрезерованого матеріалу обробленого в'яжучим (СФОВ).
У складі тендерної пропозиції Переможця ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» надано Калькуляцію на приготування суміші органо-мінеральної з фрезерованого асфальтобетону відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010 (стор.79 файлу 6ДЦ + розрахунки ч.1.6. pdf).
Всі інші матеріали планувалося закуповувати безпосередньо у виробників, що підтверджено прайсами та комерційними пропозиціями, які також було надано Переможцем у складі тендерної пропозиції.
Тобто у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця вищезазначеної закупівлі.
З огляду на вищенаведені аргументовані заперечення Замовник жодним чином не порушив законодавство в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) Учасників по зазначеній процедурі закупівлі.
Додатки:
1. Довідка ТОВ «ПБС» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30;
2. Довідка ТОВ «ПБС» від 08.08.2018 року № 08/08-15 Форма «Тендерна пропозиція»;
3. Довідка ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» від 07.08.2018 року № 4-1-5/2208-4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Форма 1 та Форма 2 «Довідка про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі»;
4. Калькуляція на приготування суміші органо-мінеральної з фрезерованого асфальтобетону відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010.
Дата публікації звіту:
01.07.2019 17:19