-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання білизни, тюлі, гардин, чищення килимового покриття, код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
категорія - замовник в розумінні закону - п.3 ч.1 ст.2 закону всі документи пропозиції повинні подаватись українською мовою
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер:
0ba76137654645ea8d60de6d5647c90f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 16:09 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.03.2025 № 25-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.03.2025 №25-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-12-23-008647-a від 23.12.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тернопільського Національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.12.2024, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Григорчука Константина Валентиновича (далі-ФОП Григорчук К.В.), Фізичної особи-підприємця Семенюк Дениса Петровича (далі-ФОП Семенюк Д.П.), Товариства з обмеженою відповідальністю «Гейзер ТМ» (далі - ТОВ «Гейзер ТМ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 18.01.2025, від 13.01.2024, від 14.01.2024, від 04.02.2025 та від 05.02.2025, вимоги про усунення невідповідностей, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 27.01.2025 за №1178-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2025, договір від 12.02.2025 за № 92, пояснення Замовника від 21.03.2025 отримане через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.03.2025 15:35 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
04ffd6bd417e415cb42d170ec4e53aab
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2025 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прання білизни, тюлі, гардин, чищення килимового покриття, код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-23-008647-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ad9ce4a560fe450f9f3a0659201f7f2d
Назва:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
21.03.2025 12:07
Опис:
Пояснення в межах моніторингу за процедурою закупівлі UA-2024-12-23-008647-a (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000107)
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України (далі –Замовник) ознайомившись з питаннями моніторингу (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000107) по процедурі UA-2024-12-23-008647-a, предмет закупівлі «Послуги з прання білизни, тюлі, гардин, чищення килимового покриття, код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» надає відповідь по суті:
Публічна закупівля «Послуги з прання білизни, тюлі, гардин, чищення килимового покриття, код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» (ідентифікатор UA-2024-12-23-008647-a) проводилася відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обґрунтування розміру бюджетних призначень Замовника на Закупівлю базується на розмірі планової потреби обсягу Послуг з прання білизни, тюлі, гардин, чищення килимового покриття університету на 2025 рік за обґрунтованою очікуваною вартістю.
Розрахунок планової кількості білизни здійснювався на підставі аналізу аналогічних закупівель і потреби минулих років, прогнозу на 2025 рік, керуючись вимогами санітарних норм, кількістю ліжко-місць в гуртожитках університету, НОК «Червона калина»; тюлі, гардин, килимового покриття – необхідності прання і чищення в приміщеннях бібліотеки та НОК «Червона калина».
Кількість білизни, тюлі, гардин, килимового покриття, графік відвантаження забрудненої та прийому випраної білизни, тюлі, гардин, килимового покриття, очікувана вартість закупівлі визначені робочою групою університету та вказані в протоколі робочої групи від 20.12.2024 (Додаток 1).
Обґрунтування очікуваної вартості Закупівлі здійснювалось на підставі аналізу оголошених процедур закупівель на аналогічні послуги, розміщені в електронній системі публічних закупівель Prozorro протягом другої половини грудня 2024 року, опитуванням потенційних надавачів послуг.
Моніторингом аналогічних закупівель встановлено очікувані ціни на прання 1 кг білизни:
Номер закупівлі в системі Prozorro Ціна за прання 1 кг
UA-2024-12-18-020002-a 42.50 грн.
UA-2024-12-18-015458-a 46.51 грн.
UA-2024-12-19-019816-a 49.50 грн.
UA-2024-12-20-009064-a 39.98 грн.
Враховуючи, що очікувана середня ціна за послугу відповідно до моніторингу за 1 кг склала 44,62 грн., Замовник, враховуючи планове наповнення бюджету та оптимальні можливості витрат на зазначені послуги, оголосив закупівлю з розрахунку практично найнижчої очікуваної ціни, а саме 40,00 грн. за 1 кг.
Крім того, в очікуваній ціні на послугу, що є предметом закупівлі, враховувались усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованої послуги, з урахуванням транспортування, навантажувально - розвантажувальних робіт, усіх інших витрат, що вказано в технічному завданні до закупівлі.
В технічних вимогах до закупівлі Замовником сформовано вимоги до якісних характеристик предмета закупівлі на підставі положень: «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 27 серпня 2000 року №20, Галузевого стандарту України ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральні» та Галузевого стандарту України ГСТУ 201-03-96 «Одяг та предмети домашнього вжитку після хімічної чистки».
Обґрунтування закупівлі розміщено на сайті ТНМУ за посиланням: https://www.tdmu.edu.ua/home/about/public-information/ Інформація щодо проведення тендерних процедур. Обгрунтування.
Додаток 1: Протокол робочої групи
З повагою, уповноважена особа ТНМУ