• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання білизни, тюлі, гардин, чищення килимового покриття, код ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення

категорія - замовник в розумінні закону - п.3 ч.1 ст.2 закону всі документи пропозиції повинні подаватись українською мовою

Завершена

720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер: 0ba76137654645ea8d60de6d5647c90f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 17.03.2025 16:09 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 25-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.03.2025 №25-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-12-23-008647-a від 23.12.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, z.a.smolinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тернопільського Національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.12.2024, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Григорчука Константина Валентиновича (далі-ФОП Григорчук К.В.), Фізичної особи-підприємця Семенюк Дениса Петровича (далі-ФОП Семенюк Д.П.), Товариства з обмеженою відповідальністю «Гейзер ТМ» (далі - ТОВ «Гейзер ТМ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 18.01.2025, від 13.01.2024, від 14.01.2024, від 04.02.2025 та від 05.02.2025, вимоги про усунення невідповідностей, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 27.01.2025 за №1178-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2025, договір від 12.02.2025 за № 92, пояснення Замовника від 21.03.2025 отримане через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.03.2025 15:35 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 15:35

Запити/Пояснення