-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами)
Затверджено 22.12.2024. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Бульвар Старий, 34. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Завершена
716 959.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 169.59 UAH
мін. крок: 1% або 7 169.59 UAH
Номер:
1f2a78e066ab4080966a435bb3ce7f2b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-27-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
27.01.2025 12:37 - 18.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2025
№ 5-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2025 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-12-22-001050-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Грін Бін України», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Парк» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 22.12.2024, тендерна пропозиція ТОВ «Грін Бін України» (переможець торгів), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16.01.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.01.2025 № 17/01 ВТО ППВ ВП, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2025, рішення Комісії АМКУ від 30.12.2024 № 20790-р/пк-пз та від 07.01.2025 № 263-р/пк-пз, договір про надання послуг з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) від 27.01.2025 № 20-ТПВ, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 10.02.2025.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 1 «Істотні умови закупівлі послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами)» до проєкту договору, передбаченого Додатком № 2 до тендерної документації Замовника, визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після підписання договору про закупівлю до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
- погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Слід зауважити, що вищевказаний випадок внесення змін до істотних умов договору про закупівлю передбачений підпунктом 2 пункту 19 Особливостей та застосовується виключно при закупівлі предметом яких є закупівля товарів.
Однак, відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями та тендерної документації Замовника, предметом даної закупівлі є закупівля послуг.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище вимоги не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.02.2025 17:06 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2025 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу №UA-M-2025-01-27-000006 закупівлі за предметом «Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами)» (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що уповноважену особу (фахівця з публічних закупівель), якою було допущено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, було притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації звіту:
18.02.2025 11:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення особи, якою вчинено порушення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації:
18.02.2025 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
ce1ad29e81b24f93a6a55776c368e37a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 05.02.2025 № 1
Дата опублікування:
05.02.2025 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Комунальним підприємством «Парк» Житомирської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-22-001050-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, кількісних, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 10 статті 29 Особливостей передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Слід зазначити, що день визначення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Грін Бін Україна» становить 08.01.2025, при цьому, Замовником в електронній системі закупівель 16.01.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції поданій вказаним товариством (тобто на 6 роб. день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.01.2025 № 17/01 ВТО ППВ ВП визнано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію подану ТОВ «Грін Бін Україна» (тобто на 7 роб. день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чи було продовження строку розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ «Грін Бін Україна»? Якщо так, то чому в електронній системі закупівель не оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення повідомлення щодо продовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції?
4. Поясніть чому оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не містить інформації щодо місця надання послуг?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
52bdab5468e045d393aea12076f6768e
Назва:
Відповідь на запит замовнику
Дата опублікування:
10.02.2025 19:10
Опис:
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу за предметом закупівлі Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-22-001050-a) та по суті питання повідомляємо наступне.
1. Підпрограма "Благоустрій у КП "Парк" ЖМР, в яку включено послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами), входить до Комплексної цільової програми «Культурний простір Житомирської міської об"єднаної територіальної громади на 2021-2025 роки», джерелом фінансування якої є бюджет міської територіальної громади. Затверджений обсяг фінансування за КЕКВ 2610 «Субвенції та поточні трансферти підприємствам (установах, організаціям)», КПКВК 1016030 «Організація благоустрою населених пунктів» становить 8 232,2 тис.грн., в тому числі послуги з управління побутовими відходами-539,084 тис.грн.
Затверджений обсяг фінансування за КЕКВ 2610 «Субвенції та поточні трансферти підприємствам (установах, організаціям)», джерелом фінансування якої є бюджет міської територіальної громади КПКВК 1018240- 4000,00 тис.грн., в тому числі послуги з управління побутовими відходами -177,875тис.грн.
2. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі розрахована згідно Норм надання послуг з вивезення відходів у м. Житомирі, затверджених рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.03.2018 № 216 та виходячи із урахування орієнтовної кількості осіб, що можуть одночасно знаходитися на території ПЗОВ «Супутник»:
Об’єкт утворення ТПВ - Санаторій, пансіонат, будинок відпочинку;
Розрахункова одиниця - 1 місце;
Кількість розрахункових одиниць-660;
Норма на одну розрахункову одиницю (середньорічна),м³-1,4;
Кількість утворення ТПВ, м³ - 924
Кількість утворення ТПВ на території парку та гідропарку вираховувалася на підставі фактичних даних за попередні періоди в кількості – 1962 м³.
Кількість утворення ТПВ на території набережної вираховувалася з середньорічного розрахунку 0,04 м ³ побутових відходів на 1 м² площі. Загальна площа набережної становить 21560 м². Орієнтовна кількість ТПВ – 860 м ³.
Розрахункова кількість утворення ТПВ становить – 3746 м ³.
Врахувавши споживання у ПЗОВ «Супутник» за попередній рік, розраховуємо, що загальне очікуване утворення ТПВ на 2025 рік становитиме – 3524 м ³.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та грунтується на попередньому моніторингу цін на послуги, що є предметом закупівлі на електронному майданчику Zakupivli pro (UA-2024-11-12-014979-a; UA-2024-12-19-011360-a; UA-2024-11-11-009244-a; UA-2024-11-21-004900-a) на сайті (https://zakupivli.pro/?source_id=dz.goog.search.zakupki.brand.ad02&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAnpy9BhAkEiwA-P8N4itn3RInIgBCWSqQukdy9HJdHN-4uNvU8gXLE47b4X9vb4Lm4-WfKRoCnckQAvD_BwE) та проведеного статистичного розрахунку середьоарифметичного значення очікуваної вартості на підставі отриманих цінових пропозицій від потенціних постачальників: КП «Автотранспортне підприємство 0628 », ТОВ «Грін Бін Україна» та ПП "КВЖРЕП № 8": (752827,00+752827,00+750960,00):3=716 959,00 грн.
3. Відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 10 статті 29 Особливостей передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
З 15.11.2024 в електронній системі публічних закупівель Prozorro у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції при внесенні уповноваженою особою інформації в електронну систему автоматично формується електронний Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.
З листопада 2024 року на електронних майданчиках замовники вже не мають технічної можливості підвантажити власний протокол.
Надаємо інформацію про те, що день визначення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Грін Бін Україна» - 08.01.2025, при цьому 15.01.2025 уповноваженою особою було прийняте рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Грін Бін Україна», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель шляхом заповнення електроних полів, на підставі чого електронною системою в оновленому дизайні на Prozorro головна (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-12-22-001050-a/lots) 15.01.2025 о 16:51год. був автоматично сформований і розміщений електронний протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції
4. Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель чітко не визначено, як саме та у який конкретний спосіб замовником повинно вказуватися місце постачання товарів або надання послуг в оголошенні про проведення закупівлі.
Під час створення та публікації оголошення про закупівлю замовник вносить в нього лише основні дані про свою закупівлю, інформацію про предмет закупівлі, терміни періоду подачі прпозицій тощо, а також, замовник прикріплює тендерну документацію, де більш детально прописані вимоги до пропозицій постачальників.
Тендерна документація є невід`ємною частиною оголошення про закупівлю. Таким чином інформація, відображена у тендерній документації має чіткий вплив та зв’язок із даними, відображеними в самому оголошення про закупівлю, відтак учасники були повідомлені про місце надання послуг.
Технічні можливості електронного майданчика «zakupivli.pro» не дозволяють вносити декілька адрес місць надання послуг, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями реалізована єдина функціональна можливість обрання місця надання послуг “Інші умови постачання” яка містить посилання на те, що всі адреси перелічені в документації.
При цьому, в тендерній документації та Додатках до тендерної документації деталізоване місце надання послуг:
м. Житомир, вул. Бульвар Старий,34 (територія парку);
м. Житомир, пров. 3-й Чуднівський (територія парку- набережна);
м. Житомир, вул. Чуднівське шосе, 3 (територія гідропарку);
Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Іванівка, вул. Санаторна, 2а.
Крім того, на етапі подання пропозицій жоден потенційний учасник не звернувся до замовника із проханням щодо надання роз’яснення даної інформації або внесення змін до оголошення про закупівлю
Тож використання присутнього на електронних майданчиках функціоналу щодо можливості зазначення місця поставки товарів / виконання робіт / надання послуг – «Україна. Відповідно до документації» та відображення такої інформації в тендерній документації чи додатках до неї, жодним чином не порушує вимоги, встановлені на законодавчому рівні.