-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт приміщень басейну в будівлі літ. ”А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові. Коригування. (Характер робіт - капітальний ремонт). Додаткові роботи»
Завершена
3 399 323.41
UAH з ПДВ
Номер:
9779284f812f4405a218cbf47aa9615c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 15:40 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2025 №5
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.01.2025 №5.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-12-21-002569-a, 21.12.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та, відповідно, пунктів 3, 13 та 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Крім того встановлено застосування невідповідних норм законодавства у додатковій угоді від 30.12.2024 №1 до укладеного договору.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом та Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог норм частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 – шляхом укладання відповідної додаткової угоди до договору стосовно інформації про країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів, а також норм пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 13 та 19 Особливостей № 1178 – шляхом оприлюднення договору та всіх додатків до нього, а також додаткової угоди до договору у машинозчитувальному форматі.
Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-21-002429-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо процедури закупівлі Замовника UA-2024-08-27-011933-a; опубліковані 21.11.2024 звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю від 19.11.2024 №19/12-Ч з додатками, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.11.2024, відомість обсягів робіт та службове подання уповноваженої особи Замовника; додаткову угоду від 30.12.2024 №1 до договору від 19.11.2024 №19/12-Ч та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що Замовником закупівлю робіт за ID:
UA-2024-12-21-002569-a проведено як закупівлю без використання електронної системи на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
У частині першій статті 41 чинної для досліджуваної закупівлі редакції Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
При цьому, відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 19.11.2024 №19/12-Ч з відповідними додатками (протокол погодження договірної ціни, договірна ціна з локальними кошторисами, розрахунком загальновиробничих витрат та підсумковою відомістю ресурсів, календарний графік виконання робіт, графік фінансування робіт), зокрема з інформацією про ціни на матеріальні ресурси.
Водночас, опублікований договір від 19.11.2024 №19/12-Ч та додатки до нього не містять інформації щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів, чим порушено норми частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Згідно з нормами пункту 13 Особливостей №1178 за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а також разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього.
У пункті 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями №1178, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені.
За нормами пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Крім того, відповідно до пункту 19 Особливсотей №1178 у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 11 частини першої статті 10 Закону у разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі договір від 19.11.2024 №19/12-Ч з додатками до нього, а також додаткова угода №1 від 30.12.2024 оприлюднені у форматі pdf та не оприлюднені у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та, відповідно, пунктів 3, 13 та 19 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поґсненні Замовником зазначено, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються в електронній системі закупівель у форматі PDF, які сформовано з файлу типу Word, що і вважається машинозчитувальним форматом.
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Одночасно, згідно з імперативними нормами пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 закону замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону), а також зміни до договору (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону) у машинозчитувальному форматі.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
До Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженому у додатку до Положення №835, віднесено інформацію про закупівлі, що оприлюднюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», а у пункті 2 Положення №835 визначено поняття «машиночитаний формат».
Слід зазначити, що у наданому під час моніторингу поясненні Замовником також зазначено, що з урахуванням необхідності уточнення даних у інформації матеріальних ресурсів, що опубліковані в обов’язковому порядку як додатки до договору, підрядником і Замовником підготовлено додаткову угоду про зміни до договору з уточнюючою інформацією.
Крім того, під час моніторингу встановлено, що при внесенні змін до договору від 19.11.2024 №19/12-Ч у додатковій угоді від 30.12.2024 №1 здійснено посилання на пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону, тоді як на час проведення досліджуваної закупівлі для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 13 (крім підпунктів 13 та 15) Особливостей №1178 застосовуються норми пункту 19 цих Особливостей, зокрема, підпункту 4 (продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).
Період усунення порушень:
05.02.2025 15:09 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2025 15:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою розглянуто та прийнято рішення виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом укладання відповідної додаткової угоди №2 від 11.02.2025 до договору стосовно інформації про країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріальних ресурсів та шляхом оприлюднення договору та всіх додатків до нього, а також додаткової угоди до договору у машинозчитувальному форматі. Крім того, здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
12.02.2025 18:19
Запити/Пояснення
Номер:
30350efc91814c33b1733218a8dbde60
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.01.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-12-21-002569-a, яка проведена Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 2 оприлюдненого в електронній системі закупівель протоколу уповноваженої особи від 15.12.2024 закупівля за ІD:
UA-2024-12-21-002569-a проведена на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості №1178);
Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього.
Згідно з пунктом 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах що ними визначені.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Крім того, згідно пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону.
За нормами частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір
від 20.11.2024 №19/12-Ч (далі – Договір №19/12-Ч) з додатками до нього, зокрема інформація про ціни на матеріальні ресурси. Водночас, інформація про країну походження у інформації про ціни на матеріальні ресурси відсутня.
Також, відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Замовником в електронній системі Договір №19/12-Ч з додатками до нього, а також додаткову угоду №1 від 30.12.2024 з додатками до
Договору №19/12-Ч оприлюднено у форматі pdf.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини відсутності інформації щодо країни походження на матеріальні ресурси у Договорі №19/12-Ч з додатками до нього.
4. Пояснити причини не оприлюднення Договору №19/12-Ч з додатками до нього, а також додаткової угоди №1 від 30.12.2024 з додатками до Договору №19/12-Ч у машинозчитувальному форматі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
679639b5bfe64f29832e595ba39ba532
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.01.2025 23:14
Опис:
1.Львівським національним університетом імені Івана Франка 21 грудня 2024 року опубліковано закупівлю «Капітальний ремонт приміщень басейну в будівлі літ. ”А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові. Коригування. (Характер робіт - капітальний ремонт). Додаткові роботи» на суму 3 399 323,41 грн з ПДВ (опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-21-002569-a) без застосування електронної системи закупівлі відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень басейну в будівлі літ. ”А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові. Коригування. (Характер робіт - капітальний ремонт). Додаткові роботи».
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень басейну в будівлі літ. ”А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові. Коригування. (Характер робіт - капітальний ремонт). Додаткові роботи».
Додаток до протоколу уповноваженої особи
Львівського національного університету імені Івана Франка
19.12.2024р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень басейну в будівлі літ. ”А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові. Коригування. (Характер робіт - капітальний ремонт). Додаткові роботи»
1 Назва предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень басейну в будівлі літ. ”А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові. Коригування. (Характер робіт - капітальний ремонт). Додаткові роботи»
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування робіт «Капітальний ремонт приміщень басейну в будівлі літ. ”А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові. Коригування. (Характер робіт - капітальний ремонт). Додаткові роботи»
Закупівля проводиться для забезпечення подальшого проведення капітального ремонту приміщень басейну в будівлі літ. “А-4” ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Черемшини, 29 (31) у м. Львові
з урахуванням виникнення додаткових робіт в процесі виконання основних робіт.
Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства, з врахуванням обґрунтування технічного нагляду, проведеної експертизи, тощо.
Місце та строк виконання робіт:
м. Львів вул. Черемшини, 29 (31)
з 19.12.2024 р до 31.12.2024 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 3 399 323,41 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2024 рік)
3 399 323,41 грн з ПДВ
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF. З урахуванням вказаної вимоги законодавства Договір №19/12-Ч з додатками до нього, в т. ч. усю необхідну інформацію про матеріальні ресурси, а також додаткову угоду №1 від 30.12.2024 з додатками до Договору №19/12-Ч оприлюднено у форматі pdf, які сформовано з файлу типу Word, що і вважається машинозчитувальним форматом. З урахуванням необхідності уточнення даних у інформації матеріальних ресурсів, що опубліковані в обов’язковому порядку як додатки до Договору, підрядником і замовником підготовлено Додаткову угоду про зміни до Договору з уточнюючою інформацією.
Номер:
9c824f13f57e4919839369aa060ac860
Назва:
Інформація щодо протоколу уповноваженої особи та відповідного обгрунтування
Дата опублікування:
04.02.2025 16:45
Опис:
Надаємо додатково для ознайомлення протокол уповноваженої особи та відповідне обгрунтування