• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 по талонах/скретч картах, дизельне паливо по талонах/скретч картах (за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»)

Завершена

4 746 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 731.65 UAH
Номер: 8ac78a88f42b4364bdc0c8f7add30511
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.01.2025 16:15 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.01.2025 № 10 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-12-20-003868-a 20.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, звіт про виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2024 № 33 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.12.2024, тендерну пропозицію ТОВ «Промпобутсервіс» (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 30.12.2024 № 40 та повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2024, договір від 06.01.2025 № 1, додаткову угоду від 04.02.2025 № 74, відповіді Замовника на запити державного фінансового контроль від 20.01.2025 та від 03.02.2025, звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «Промпобутсервіс» з ціновою пропозицією – 4 652 592,00 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Промпобутсервіс» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Згідно вимог, установлених у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 4.1 («Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей») до ТД, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Слід зазначити, що Замовником 30.12.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів ТОВ «Промпобутсервіс». Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, 06.01.2024 завантажено документи для підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (дата видачі яких 07.11.2024), тобто на 7 (сьомий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, порушено вимоги підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 4.1 до ТД. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 29.01.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом, щодо надання пояснень, зокрема щодо того: «…Прошу надати пояснення щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ Промпобутсервіс, оскільки Переможцем не надано документи у строк визначений пунктом 1 Додатку 4.1 тендерної документації та пункту 47 Особливостей № 1178.….». Так, Замовником за запит органу державного фінансового контролю надані наступні пояснення, а саме: «…06.01.2025 року, було отримано від ТОВ «Промпобутсервіс» лист-повідомлення від 06.01.2025 № 06/01 про те, що в зв’язку з тим, що в нашій країні виникли обставини непереборної сили, настання яких неможливо було передбачити, а саме відсутність доступу до державних реєстрів з 19.12.2024р., у них немає технічної можливості надати документи переможця через електронну систему закупівель до закінчення терміну подачі та просять дозволу подати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей 06.01.2025 року, датованих раніше (07.11.2024 року), ніж зазначено у вимогах тендерної документації». Враховуючи надані пояснення/документи, станом на дату отримання листа-повідомлення від 06.01.2025 № 06/01 (06.01.2025) від повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (30.12.2024), настав 7 (сьомий) день, тобто Переможцем надано документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту 47 Особливостей № 1178 з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим відповідно порушено вимоги підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 4.1 до ТД та пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Промпобутсервіс», а натомість, укладено з ним договір вартістю 4 652 592,00 гривень з ПДВ. Слід зазначити, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовником оприлюднено додаткову угоду від 04.02.2025 № 74 до договору від 06.01.2025 № 1 щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору).
Період усунення порушень: 05.02.2025 17:53 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2025 17:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу ID: UA-M-2025-01-14-000026 було установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Промпобутсервіс», а натомість, укладено з ним договір вартістю 4 652 592,00 гривень з ПДВ. Слід зазначити, що під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовником оприлюднено додаткову угоду від 04.02.2025 № 74 до договору від 06.01.2025 № 1 щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору). Таким чином було усунено дане порушення та зобов’язуємось надалі здійснити всі заходи направлені на недопущення встановлених порушень у наступних закупівлях та дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 06.02.2025 09:40

Запити/Пояснення