-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 по талонах/скретч картах, дизельне паливо по талонах/скретч картах (за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»)
Завершена
4 746 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 731.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 731.65 UAH
Номер:
8ac78a88f42b4364bdc0c8f7add30511
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 16:15 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-12-20-003868-a 20.12.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, звіт про виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2024 № 33 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.12.2024, тендерну пропозицію ТОВ «Промпобутсервіс» (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 30.12.2024 № 40 та повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2024, договір від 06.01.2025 № 1, додаткову угоду від 04.02.2025 № 74, відповіді Замовника на запити державного фінансового контроль від 20.01.2025 та від 03.02.2025, звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів -
ТОВ «Промпобутсервіс» з ціновою пропозицією – 4 652 592,00 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Промпобутсервіс» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Згідно вимог, установлених у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 4.1 («Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей») до ТД, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Слід зазначити, що Замовником 30.12.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів ТОВ «Промпобутсервіс».
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, 06.01.2024 завантажено документи для підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (дата видачі яких 07.11.2024), тобто на 7 (сьомий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, порушено вимоги підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 4.1 до ТД.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 29.01.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом, щодо надання пояснень, зокрема щодо того: «…Прошу надати пояснення щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ Промпобутсервіс, оскільки Переможцем не надано документи у строк визначений пунктом 1 Додатку 4.1 тендерної документації та пункту 47 Особливостей № 1178.….».
Так, Замовником за запит органу державного фінансового контролю надані наступні пояснення, а саме: «…06.01.2025 року, було отримано від ТОВ «Промпобутсервіс» лист-повідомлення від 06.01.2025 № 06/01 про те, що в зв’язку з тим, що в нашій країні виникли обставини непереборної сили, настання яких неможливо було передбачити, а саме відсутність доступу до державних реєстрів з 19.12.2024р., у них немає технічної можливості надати документи переможця через електронну систему закупівель до закінчення терміну подачі та просять дозволу подати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей 06.01.2025 року, датованих раніше (07.11.2024 року), ніж зазначено у вимогах тендерної документації».
Враховуючи надані пояснення/документи, станом на дату отримання листа-повідомлення від 06.01.2025 № 06/01 (06.01.2025) від повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (30.12.2024), настав 7 (сьомий) день, тобто Переможцем надано документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту 47 Особливостей № 1178 з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим відповідно порушено вимоги підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 4.1 до ТД та пункту 47 Особливостей № 1178.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Однак, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Промпобутсервіс», а натомість, укладено з ним договір вартістю 4 652 592,00 гривень з ПДВ.
Слід зазначити, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовником оприлюднено додаткову угоду від 04.02.2025 № 74 до договору від 06.01.2025 № 1 щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору).
Період усунення порушень:
05.02.2025 17:53 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2025 17:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу ID: UA-M-2025-01-14-000026 було установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Промпобутсервіс», а натомість, укладено з ним договір вартістю 4 652 592,00 гривень з ПДВ.
Слід зазначити, що під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовником оприлюднено додаткову угоду від 04.02.2025 № 74 до договору від 06.01.2025 № 1 щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору).
Таким чином було усунено дане порушення та зобов’язуємось надалі здійснити всі заходи направлені на недопущення встановлених порушень у наступних закупівлях та дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
06.02.2025 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
42573ac7b22a461bb74f6b1eff8d372a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f62ccb2f3f8f4eb28a188ab32bce63f6
Назва:
Запит замовнику на пояснення Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата опублікування:
20.01.2025 09:42
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі бензин А-95 по талонах/скретч картах, дизельне паливо по талонах/скретч картах (за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти») визначені відповідно до потреб замовника протягом 2025 року.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі визначено відповідно Закону України «Про Державний бюджет на 2025 рік», рішення сесії Баришівської селищної ради від 13.12.2024 № 3881-66-08 та бюджетного запиту на 2025 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 на основі аналізу власного споживання УОМС (місячного та річного) обсягу палива за календарний рік (бюджетний період) 2024 року, аналіз цін на автозаправних станціях, що знаходяться на території селища Баришівка («Авантаж7», «Авіас», «Емілія») та загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції/товарів.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 4746330,00 в т. ч. ПДВ. Обгрунтування закупівлі розміщено на власному веб-сайті УОМС, яка міститься у відкритому доступі.
Номер:
b1825e4aebce43ea86ba7ae2be09c3e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2025 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Прошу надати пояснення щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ Промпобутсервіс, оскільки Переможцем не надано документи у строк визначений пунктом 1 Додатку 4.1 тендерної документації та пункту 47 Особливостей № 1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a312652f26f04c7b86675799942f9f17
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Прошу надати пояснення щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ Промпобутсервіс, оскільки Переможцем не надано документи у строк визначений пунктом 1 Додатку 4.1 тендерної документації та пункту 47 Особливостей № 1178. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Дата опублікування:
03.02.2025 16:29
Опис:
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції ТОВ «Промпобутсервіс» на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення такої тендерної пропозиції, тендерна пропозиція ТОВ «Промпобутсервіс» повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
30.12.2024 року, згідно протоколу уповноваженої особи № 40, було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
06.01.2025 року, було отримано від ТОВ «Промпобутсервіс» лист-повідомлення від 06.01.2025 № 06/01 про те, що в зв’язку з тим, що в нашій країні виникли обставини непереборної сили, настання яких неможливо було передбачити, а саме відсутність доступу до державних реєстрів з 19.12.2024р., у них немає технічної можливості надати документи переможця через електронну систему закупівель до закінчення терміну подачі та просять дозволу подати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей 06.01.2025 року, датованих раніше (07.11.2024 року), ніж зазначено у вимогах тендерної документації.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Враховуючи надану ТОВ «Промпобутсервіс» інформацію (лист-звернення №06/01 від 06.01.2025) та обставини, що склалися у замовника з попереднім постачальником палива, а саме ТОВ «Тенегія» (ЄДРПОУ 44604267) закрило свою АЗС на території селища Баришівка Броварського району Київської області та залишило замовника без можливості придбання палива для шкільних автобусів, що критично відчувається на освітньому процесі,
ВИРІШЕНО:
1. Визначити обставини, щодо невчасного подання документів переможця закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей такими, які неможливо було передбачить та оприлюднити в електронній системі закупівель даних документів.
2. В зв’язку зі складними обставинами, що склалися з паливом у замовника, прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме з ТОВ «Промпобутсервіс».
Номер:
6bdbcced3a324a02a135dc48332c1551
Назва:
Щодо проведення моніторингу процедури закупівлі Бензин А-95 по талонах/скретч картах, дизельне паливо по талонах/скретч картах (за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-20-003868-a.
Дата опублікування:
04.02.2025 16:35
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензин А-95 по талонах/скретч картах, дизельне паливо по талонах/скретч картах (за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-20-003868-a, адміністрація Управління освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради повідомляє про те, що в зв’язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті, прийняти рішення про розірвання договору з учасником-переможцем ТОВ «Промпобутсервіс».
У наступних закупівлях зобов’язуємося дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.