-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Роботи з реконструкції (модернізації) Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Київської області (придбання, монтаж, налагодження додаткових вузлів відеоспостереження, відновлення складових системи, нарощення її потужності тощо), у відповідності до Договірної ціни з додатками та в обсязі, визначеному дефектним актом
Завершена
24 997 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
0b7a6f9667614c4b9b8b4fffd8cde988
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-08-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2025 00:00
Період моніторингу:
08.01.2025 17:35 - 30.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-12-19-011801-a 19.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Київської обласної ради «Інститут соціально-економічного розвитку Київської області» (далі – Замовник) на 2024 рік, розпорядження Замовника від 18.12.2024 № 2-Р, обґрунтування укладення Замовником прямого договору без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.12.2024, договір від 18.12.2024 № 48 вартістю 24 997 300,00 грн. з ПДВ, пояснення Замовника від 16.01.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
27.01.2025 17:37 - 31.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2025 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
74276b82cd594472bfe2c7b0713656c2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2025 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Роботи з реконструкції (модернізації) Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Київської області (придбання, монтаж, налагодження додаткових вузлів відеоспостереження, відновлення складових системи, нарощення її потужності тощо), у відповідності до Договірної ціни з додатками та в обсязі, визначеному дефектним актом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-19-011801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «ВС ТЕХНІК» (код ЄДРПОУ 39134327), з яким укладений договір від 18.12.2024 № 48 без використання електронної системи закупівель?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
30a67b070dfc4c9cbceac0fbade89fe0
Назва:
Надання пояснень на виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) від 13 січня 2025р.
Дата опублікування:
16.01.2025 20:54
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) від 13 січня 2025р. на отримання пояснень (інформації, документів), а саме: «1. Інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «ВС ТЕХНІК» (код ЄДРПОУ 39134327), з яким укладений договір від 18.12.2024 № 48 без використання електронної системи закупівель?», повідомляємо наступне.
Рішенням Київської обласної ради від 16.05.2024р. №991-26-VIII, затверджено нову редакцію Положення «Про інтегровану систему відеоспостереження та відеоаналітики Київської області» (далі – Система).
У відповідності до п. 4.3. затвердженого Положення, Розпорядником Системи є Київська обласна державна адміністрація та комунальне підприємство Київської обласної ради «Інститут соціально-економічного розвитку Київської області» (далі – Підприємство), в межах повноважень, визначених Київською обласною державною адміністрацією.
З 01.06.2024 року Київською обласною державною адміністрацією функції з обслуговування Системи, організації забезпечення зв’язком та телекомунікаційними послугами, покладено на Підприємство.
Користувачами Системи зі спеціальним статусом є правоохоронні органи та Сили оборони України.
В неодноразових зверненнях на адресу Власника та Розпорядників Системи, Користувачі зі спеціальним статусом наголошували про необхідність підтримки Системи в робочому стані, заміні обладнання, яке вийшло з ладу або було пошкоджено під час окупації території Київської області та необхідності її модернізації та нарощування потужності, збільшення часу автономності енергоживлення обладнання тощо.
Звертаємо увагу, що, відповідно до листів СБ України від 12.07.24 №26.8-729/дск та Адміністрації Державної прикордонної служби України від 12.08.2024 №11/52407-24 інформація щодо Системи віднесена до такої, що має певні рівні обмеженого доступу, та віднесена до службової.
Складова Системи, створена протягом 2022-2023 років, не мала комплектів запасного обладнання та комплектуючих. Час автономного енергоживлення обладнання Системи не відповідав умовам поточного стану енергосистеми та роботі під час блекаутів.
Підприємством, разом з представниками Користувачів Системи з особливим статусом, було проведено роботу з повного обстеження обладнання Системи, встановлено потреби у заміні обладнання, модернізації, відновлення складових системи, нарощення її потужності тощо.
Звіт комісії КП КОР “ІСЕРКО” з обстеження Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Київської області додається.
Відповідно до звіту було підготовлено запит комерційних пропозицій та надіслано профільним компаніям, які мають досвід у виконанні відповідних робіт.
Запит комерційної пропозиції додається.
За результатами отриманих комерційних пропозицій обрано компанію підрядника, якою стало ТОВ «ВС ТЕХНІК», визначено розмір очікуваної вартості закупівлі та здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень.
Комерційна пропозиція додається.
Підприємство замовила експертизу кошторисної частини проєкту з реконструкції (модернізації) Системи та отримало позитивний висновок.
Додатки: 1. Звіт комісії КП КОР “ІСЕРКО” з обстеження Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Київської області на 2 арк. в 1 прим.
2. Запит комерційної пропозиції на 1 арк. в 1 прим.
3. Комерційна пропозиція на 1 арк. в 1 прим.
4. Експертний звіт на 6 акр. в 1 прим.