-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 98390000-3 – Інші послуги(Послуги з оренди цифрового панорамного та прицільного рентген-апаратів)
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Номер:
7e4d2ce55cd84f5597424676dc49cbfc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2025 00:00
Період моніторингу:
21.01.2025 14:42 - 12.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 7-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.01.2025 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2024-12-18-021112-a від 18.12.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Іванов В.Ю. встановлено порушення вимог підпунктів 2, 3 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.01.2025 за №09-01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Тернопільська стоматологічна поліклініка» Тернопільської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.12.2024 за №б/н, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Іванова В’ячеслава Юрійовича (далі – ФОП Іванов В.Ю.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.12.2024 за №3ОР, повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2024, договір закупівлі від 09.01.2025 за №09-01, пояснення Замовника від 22.01.2025 та від 07.02.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено наступне.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Під час моніторингу виявлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону та Особливостей №1178, зокрема, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 цих особливостей тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Таким чином, Замовником, при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 05.07.2024 №782.
Аналізом відповідності пропозиції ФОП Іванов В.Ю. вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до пункту 4 Додатку №2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником, окрім іншого, зазначено вимогу щодо надання у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване обладнання.
Аналізом пропозиції ФОП Іванов В.Ю. виявлено, що вищезгаданий документ, а саме - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване обладнання є відсутнім.
Окрім цього, підпунктом 3.2. «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем)» Додатку №4 до тендерної документації Замовником зазначено перелік документів, які повинен надати переможець торгів на виконання вимог згідно пункту 47 Особливостей №1178, а саме:
- «інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі» (на вимогу підпункту 3 пункту 47 Особливостей №1178);
- «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа» (на вимогу підпунктів 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178).
Зазначені документи (для підтвердження відповідності переможцем вимог, визначених пунктом 47 Особливостей №1178) необхідно було надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ФОП Іванов В.Ю., як переможцем торгів, вищеперелічені документи у зазначений термін та спосіб - не подано.
Замовник, 07.02.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «Переможцю ФОП Іванов В.Ю. заздалегідь було повідомлено, щоб всі документи згідно додатку №4 були викладені вчасно. Проте через технічну помилку не були опубліковані. Помилку виправляємо і разом з відповіддю на запит прикріпимо документи яких не вистачає.».
З огляду на вищенаведене пояснення Замовника, ФОП Іванов В.Ю. не виконано вимогу пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації та підпункту 3.2. Додатку №4 до тендерної документації, а тому, на порушення підпункту 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178, пропозицію ФОП Іванов В.Ю. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, як переможцем процедури закупівлі, ним не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень:
11.02.2025 10:36 - 26.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2025 10:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку з Держаудитслужби з 11.02.2025 року була здійснена процедура розірвання договору №09-01 від 09.01.2025 року. В електронну ситему закупівель опублікована угода на розірвання договору від 14.02.2025 року
Дата публікації звіту:
14.02.2025 15:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.02.2025 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
c54cd057f54c42c7a905884d6994a493
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.01.2025 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015: 98390000-3 – Інші послуги (Послуги з оренди цифрового панорамного та прицільного рентген-апаратів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-18-021112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5669cb1b1a6c46ef8512405a0e1a2043
Назва:
Відповідь на виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 22.01.2025 року
Дата опублікування:
22.01.2025 14:43
Опис:
Адміністрацією Тернопільської стоматологічної поліклініки, враховуючи оренду рентгенівського обладнання, визначилась з розміром орендної плати за об’єкт оренди у розмірі 50% від суми доходів від фактичної кількості виконаних рентгенологічних досліджень, виходячи з розрахунку: одне цифрове панорамне рентгенологічне дослідження з друком на фотопапір/ записом на диск – 200 грн, прицільне рентгенологічне дослідження – 80 грн (що включено в п. 4.2 проекту Договору). Дані Тарифи на виконання рентгенологічних досліджень для підприємства розраховані підприємством і затверджені Відділом охорони здоров’я та медичного забезпечення Тернопільської міської ради наказ №54 від 30.05.2024 року. Комісією Тернопільської стоматологічної поліклініки враховано закупівлі в попередніх періодах, кількість послуг на рентген-апаратах в 2024 році та перспективи збільшення надання послуг в 2025 році як для цивільних так і військових осіб. В підприємстві в розрахунку визначено орієнтовно очікувану кількість послуг на рентген-апаратах в 2025 році та суму доходів в розмірі 650 000, 00 грн. Так як спрогнозувати кількість замовлених пацієнтами послуг (панорамних, прицільних) визначити неможливо, тому в умовах Договору передбачено укладання додаткової угоди в залежності від поточної і очікуваної кількості виконання типів рентгенологічних досліджень за визначений період і сума договору може бути змінена без збільшення загальної суми договору.
Номер:
f209bdb7bbb84b609e68f877c51e2314
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.02.2025 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015: 98390000-3 – Інші послуги (Послуги з оренди цифрового панорамного та прицільного рентген-апаратів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-18-021112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом відповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Іванова В’ячеслава Юрійовича (далі – ФОП Іванов В.Ю.) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до пункту 4 Додатку №2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації замовником, окрім іншого, зазначено вимогу щодо надання у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване обладнання.
Аналізом пропозиції ФОП Іванов В.Ю. виявлено, що вищезгаданий документ, а саме - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване обладнання є відсутнім.
Окрім цього, підпунктом 3.2. «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем)» Додатку №4 до тендерної документації замовником зазначено перелік документів, які повинен надати переможець торгів на виконання вимог згідно пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), а саме:
- «інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі» (на вимогу підпункту 3 пункту 47 Особливостей №1178);
- «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа» (на вимогу підпунктів 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178).
Зазначені документи (для підтвердження відповідності переможцем вимог, визначених пунктом 47 Особливостей №1178) необхідно було надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ФОП Іванов В.Ю., як переможцем торгів, вищеперелічені документи у зазначений термін та спосіб - не подано.
З огляду на вищенаведене, ФОП Іванов В.Ю. не виконано вимогу пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації та підпункту 3.2. Додатку №4 до тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію, як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ФОП Іванов В.Ю. умовам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f4831e286d0a493d8c722ae1fefbbe0f
Назва:
Чукас Тарас - фахівець з публічних закупівель, відповідь на виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
07.02.2025 21:14
Опис:
Переможцю ФОП Іванов В.Ю. заздалегідь було повідомлено, щоб всі документи згідно додатку №4 були викладені вчасно. Проте через технічну помилку не були опубліковані. Помилку виправляємо і разом з відповіддю на запит прикріпимо документи яких не вистачає.