-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Приладдя для навчальних закладів (дидактичні матеріали для кабінетів «Нової української школи»)»
Завершена
381 328.00
UAH без ПДВ
Номер:
3e5a7c96025746a39d7c2a850363f3bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-13-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2019 00:00
Період моніторингу:
13.09.2019 15:04 - 05.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2019 № 224
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 12.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.09.2019 № 224
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2018-09-06-001362-a 06.09.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обґрунтованості застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, обґрунтованості застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору та оприлюднення звіту про виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 06 вересня 2018 року, договір від 17.08.2018 №581 (далі – договір), пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 17.09.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення).
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник уклав договір з ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на поставку «Приладдя для навчальних закладів (дидактичні матеріали для кабінетів «Нової української школи»)», (ДК 021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі») за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Умовами договору визначено, що загальна вартість поставки за договором становить 381 120,00 гривень термін дії якого до 31.12.2018 року включно, але в будь-якому випадку – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в грудні 2018 року.
При цьому Замовник, на порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в грудні 2018 року, оприлюднив в електронній системі закупівель 16.09.2019 року.
Період усунення порушень:
25.09.2019 18:11 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2019 18:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На запит Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області повідомляємо, що на виконання абз. 10, ч. 1, ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» після закінчення терміну дії договору від 17.08.2018 року №581 Замовником була проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору в повному обсязі. При цьому в системі Prozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином несвоєчасне оприлюднення звіту про виконання договору відбулося з незалежних від замовника причин та пов’язано з технічним збоєм в роботі системи, про який замовнику стало відомо лише 13 вересня 2019 року при отриманні запиту Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області . Також повідомляємо, що аналогічна інформація щодо суми виконаного договору розміщена Управлінням освіти на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів «Edata». Виходячи з цього, дії Управління освіти були направлені на оприлюднення інформації щодо суми фактичного виконання договору, яка є єдиною визначено необхідною для формування електронною системою звіту про виконання договору, та не мали наміру приховати інформацію про виконання договору. Відповідно до запиту Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області усі дії щодо оприлюднення звіту про виконання договору виконані.
Дата публікації звіту:
26.09.2019 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
27a45465eee64e9d9f8c7737c80646a4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2019 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Приладдя для навчальних закладів (дидактичні матеріали для кабінетів «Нової української школи»)» (код ДК 021:2015 – 39160000-1 — Шкільні меблі) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-09-06-001362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 17.08.2018 №581, термін дії якого до 31.12.2018 року включно, але в будь-якому випадку – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в грудні 2018 року.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 17.08.2018 №581) в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
2ddf91803daf4ca39d095306478fe57e
Назва:
Надання роз'яснень
Дата опублікування:
18.09.2019 13:05
Опис:
На запит Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області повідомляємо, що на виконання абз. 10, ч. 1, ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» після закінчення терміну дії договору від 17.08.2018 року №581 Замовником була проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору в повному обсязі.
При цьому в системі Prozorro не було відображено неприйняття звіту.
Таким чином несвоєчасне оприлюднення звіту про виконання договору відбулося з незалежних від замовника причин та пов’язано з технічним збоєм в роботі системи, про який замовнику стало відомо лише 13 вересня 2019 року при отриманні запиту Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області .
Також повідомляємо, що аналогічна інформація щодо суми виконаного договору розміщена Управлінням освіти на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів «Edata».
Виходячи з цього, дії Управління освіти були направлені на оприлюднення інформації щодо суми фактичного виконання договору, яка є єдиною визначено необхідною для формування електронною системою звіту про виконання договору, та не мали наміру приховати інформацію про виконання договору.
Відповідно до запиту Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області усі дії щодо оприлюднення звіту про виконання договору виконані.