• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Приладдя для навчальних закладів (дидактичні матеріали для кабінетів «Нової української школи»)»

Завершена

381 328.00 UAH без ПДВ
Номер: 3e5a7c96025746a39d7c2a850363f3bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-13-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2019 15:04 - 05.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.09.2019 № 224 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 12.09.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2019 № 224 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2018-09-06-001362-a 06.09.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обґрунтованості застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, обґрунтованості застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору та оприлюднення звіту про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 06 вересня 2018 року, договір від 17.08.2018 №581 (далі – договір), пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 17.09.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення). За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник уклав договір з ФОП Третьяк Ірина Вікторівна на поставку «Приладдя для навчальних закладів (дидактичні матеріали для кабінетів «Нової української школи»)», (ДК 021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі») за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Умовами договору визначено, що загальна вартість поставки за договором становить 381 120,00 гривень термін дії якого до 31.12.2018 року включно, але в будь-якому випадку – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в грудні 2018 року. При цьому Замовник, на порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в грудні 2018 року, оприлюднив в електронній системі закупівель 16.09.2019 року.
Період усунення порушень: 25.09.2019 18:11 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2019 18:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На запит Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області повідомляємо, що на виконання абз. 10, ч. 1, ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» після закінчення терміну дії договору від 17.08.2018 року №581 Замовником була проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору в повному обсязі. При цьому в системі Prozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином несвоєчасне оприлюднення звіту про виконання договору відбулося з незалежних від замовника причин та пов’язано з технічним збоєм в роботі системи, про який замовнику стало відомо лише 13 вересня 2019 року при отриманні запиту Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області . Також повідомляємо, що аналогічна інформація щодо суми виконаного договору розміщена Управлінням освіти на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів «Edata». Виходячи з цього, дії Управління освіти були направлені на оприлюднення інформації щодо суми фактичного виконання договору, яка є єдиною визначено необхідною для формування електронною системою звіту про виконання договору, та не мали наміру приховати інформацію про виконання договору. Відповідно до запиту Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби Харківської області усі дії щодо оприлюднення звіту про виконання договору виконані.
Дата публікації звіту: 26.09.2019 11:18

Запити/Пояснення