-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових та харчових відходів)
Завершена
1 820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 200.00 UAH
Номер:
d0c2ef7fc40c4e5a94738e2e53ae9445
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-10-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2025 00:00
Період моніторингу:
10.03.2025 12:44 - 01.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.03.2025
№ 16-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.03.2025 № 16-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-12-18-007659-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог Закону та Особливостей установлено порушення норм пункту 3 частини 1 статті 19 та пункту 3 частини 2 статті 21 Закону, пунктів 4, 26 і 27 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ВЖРЕП № 4» установлено порушення норм статті 29 Закону, абзацу 5 підпункту 1 пункту 44, пунктів 41 та 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії АМКУ, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про надання послуг зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових та харчових відходів від 26.02.2025 № 92, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 18.12.2024, тендерна пропозиція ПП «ВЖРЕП № 4» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 30.12.2024, 31.12.2024, 21.01.2025 та від 17.02.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 14.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2025, рішення Комісії АМКУ від 06.01.2025 № 129-р/пк-пз, від 13.01.2025 № 465-р/пк-пз, від 04.02.2025 № 1606-р/пк-пз та від 11.02.2025 № 2076-р/пк-пз, договір про надання послуг зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових та харчових відходів від 26.02.2025 № 92, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.03.2025.
Так, за результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні, відповідно до вимог пункту 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 частини 2 статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Поряд з тим, пунктом 27 Особливостей визначено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/ або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/ або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Відповідно до пункту 4.3 розділу І тендерної документації передбачено, що місце надання послуг: «Україна, Житомирська область, населені пункти Березівської сільської ради».
Разом з тим, лише у додатку № 1 до проекта договору про надання послуг (Додаток № 4 до тендерної документації) визначено 14 населених пунктів та вулиці, по яких має здійснюватись збір та вивезення сміття.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пунктів 26 і 27 Особливостей, в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місця надання послуг, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до вимоги абзацу 3 пункту 10 Особливостей визначено, що звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
В свою чергу, згідно із вимогами пункту 3 частини 1 статті 19 Закону передбачено, що у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до пункту 4 Особливостей передбачено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація в звіті про виконання договору про закупівлю, укладеному відповідно до пункту 10 цих особливостей, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Так, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації», що також не відповідає місцям надання послуг, які передбачені Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації.
Таким чином, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини 1 статті 19 Закону та пункту 4 Особливостей у звіті про результати проведення процедури закупівлі також не зазначено інформацію про місця надання послуг, що є предметом закупівлі.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Додатків № 2 та № 4 до тендерної документації Замовника передбачено, що виконавець та замовник при надані послуг керуються Правилами надання послуг з вивозу побутових відходів, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 та Законом України «Про відходи».
Проте, Правила надання послуг з вивозу побутових відходів, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 та Закон України «Про відходи» втратили чинність 15.08.2023 та 09.07.2023 відповідно, тобто до складання та затвердження вимог до тендерної документації (18.12.2024).
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище вимоги не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ВЖРЕП № 4» встановлено наступне.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 13 Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за встановленою формою. При цьому, для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
На підтвердження вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ПП «ВЖРЕП № 4» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено про наявність серед працівників, зокрема, прибиральника сходових клітин Древецької Г.Р.
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «ВЖРЕП № 4» надано трудову книжку щодо прийняття на роботу Древецької Г.Р. на посаду «прибиральниця територій», що не відповідає посаді зазначеній підприємством у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не підтверджено відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», та не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 13 Додатку № 3 до тендерної документації.
При цьому, відповідно до вимог пункту 41 Особливостей встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей встановлено імперативну вимогу, що у випадку якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог статті 29 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ВЖРЕП № 4» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 9 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за встановленою формою. При цьому, для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання та акти приймання-передачі, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
Так, на виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ПП «ВЖРЕП № 4» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено інформацію про наявність, зокрема, спеціального вантажного сміттєвоза MAN NGM 26/290AMO 166 HT, орендованого за договором від 01.10.2024.
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «ВЖРЕП № 4» не надано інформації та/або документів щодо підтвердження наявності підстав володіння / користування вищевказаним спеціальним вантажним сміттєвозом.
Замовником 14.02.2025 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що містить інформацію, зокрема, щодо надання ПП «ВЖРЕП № 4» на усунення невідповідностей, виявлених Замовником у складі тендерної пропозиції вказаного учасника, акта передачі до договору оренди спеціального вантажного сміттєвоза б/н від 01.10.2024.
В свою чергу, на усунення вищевказаних невідповідностей, ПП «ВЖРЕП № 4» надано довідку про оренду сміттєвоза MAN NGM 26.290 АМ066 НТ, в якій зазначено про те, що: «…на даний час новим власником сміттєвозу MAN NGM 26.290 АМ066 НТ є Прищепа Н.А., яка як орендодавець надає його в оренду ПП «ВЖРЕП № 4». В разі необхідності Договір оренди та акт приймання-передачі MAN NGM 26.290 АМ066 НТ буде надано».
Враховуючи вищевикладене, у складі тендерної пропозиції та на усунення невідповідностей, ПП «ВЖРЕП № 4» не надано документального підтвердження наявності підстав щодо володіння / користування спеціальним вантажним сміттєвозом MAN NGM 26.290 АМ066 НТ, та як наслідок не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», та не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 9 Додатку № 3 до тендерної документації.
При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ВЖРЕП № 4» як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.03.2025 19:13 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2025 19:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію про вжиття заходів щодо розірвання договору про надання послуг зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових та харчових відходів від 26.02.2025 № 92.
02.04.2025 представнику ПП ВЖРЕП №4 наручно в приміщенні сільської ради вручено лист №92/4 про розірвання Договору та проект додаткової угоди (копії додаються). Окрім того, сканований варіант лист також надіслано ПП ВЖРЕП №4 на електронну пошту (викопіювання із електронної пошти надається).
Разом з тим, станом на сьогодні, Замовнику від ПП ВЖРЕП №4 не надано підписаної з обох сторін додаткової угоди.
Відповідно до ст.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін.
Таким чином, розірвання укладеного із ПП ВЖРЕП №4 можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Замовника штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат.
У зв’язку із вищевикладеним, у разі згоди ПП ВЖРЕП №4 договір буде припинений шляхом розірвання за згодою сторін.
У разі невиконання ПП ВЖРЕП №4 вимог про розірвання у встановлений Господарським кодексом України строк, сільською радою будуть вжиті заходи щодо розірвання договору у судовому порядку.
Дата публікації звіту:
03.04.2025 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
1e608f95ee524fd58a70cd54fb4117ba
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 11.03.2025 № 1
Дата опублікування:
11.03.2025 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Березівською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових та харчових відходів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-18-007659-a ), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
3. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Березівська сільська рада Житомирського району Житомирської області є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
4. Надайте пояснення чому в порушення норм пункту 26 Особливостей та пункту 3 частини 2 статті 21, оголошення про проведення відкритих торгів не містить місця надання послуг?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.