• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення експертного обстеження та технічного огляду підіймальних споруд і технічних оглядів технологічних транспортних засобів згідно чинного законодавства України (ДК 021-2015 - 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань)

Завершена

689 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 897.20 UAH
Номер: 112089fd03c24efdb76ecf672072fe51
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000147
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.03.2025 10:39 - 26.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 03.03.2025 № 41 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.03.2025 № 41 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2024-12-17-011232-a 17.12.2024 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.v.khytrenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-12-17-014306-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 23 грудня 2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці" та ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" (в частині відхилення), ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2025, договір про закупівлю від 27.01.2025 №19 на суму 642 468,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 12.03.2025 та 19.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.03.2025 та 14.03.2025.
Період усунення порушень: 25.03.2025 15:18 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 15:18

Запити/Пояснення