-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення експертного обстеження та технічного огляду підіймальних споруд і технічних оглядів технологічних транспортних засобів згідно чинного законодавства України (ДК 021-2015 - 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Завершена
689 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 897.20 UAH
мін. крок: 1% або 6 897.20 UAH
Номер:
112089fd03c24efdb76ecf672072fe51
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000147
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
04.03.2025 10:39 - 26.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
03.03.2025 № 41
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2025 № 41
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2024-12-17-011232-a 17.12.2024 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-12-17-014306-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 23 грудня 2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці" та ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" (в частині відхилення), ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2025, договір про закупівлю від 27.01.2025 №19 на суму 642 468,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 12.03.2025 та 19.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.03.2025 та 14.03.2025.
Період усунення порушень:
25.03.2025 15:18 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
dfc47d16b55e4f83b72ae6b250ce34fe
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.03.2025 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
9f90c8e35d3d4f8db572d470eee2d614
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.03.2025 15:25
Опис:
Запит: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Керуючись технічною документацією заводу виробника.
Замовник при розрахунку очікуваної вартості керувався наказом МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» комерційні пропозиції додаються.
Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг проводився методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Способи, що рекомендуються Наказом для отримання інформації про ціну товарів та послуг:
3) визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Керуючись затвердженою Наказом, формулою розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін, визначено очікувану вартість.
Цод = (618160,00+714000,00+737000,00)/3
Цод = 689720,00 грн.
Комерційні пропозиції додаються.
Запит: Надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: https://det-dnipro.dp.ua/publichna-informatsiya/.
Запит: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання учасника надають довідку в довільній формі, яка містить інформацію, зокрема, про наявність обладнання з додаванням копій документів про проходження атестації випробувального обладнання.
Надати інформацію щодо нормативного документа, яким передбачено порядок проходження атестації випробувального обладнання у відповідності до діючого законодавства.
Чому у тендерній документації відсутнє посилання, яке випробувальне обладнання повинно пройти атестацію?
Відповідь: Відповідно до чинного законодавства України, атестація випробувального обладнання є частиною системи управління якістю випробувальних лабораторій та органів з інспектування.
Постанова КМУ №687 від 26.05.2004 р. визначає порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження устатковання підвищеної небезпеки. Відповідно до цієї постанови, експертна організація повинна відповідати вимогам, встановленим Мінекономіки.
Наказ Мінекономіки №17954 від 27.11.2023 р. встановлює вимоги до суб’єктів господарювання, які виконують експертизу стану охорони праці, технічний огляд і діагностування устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідно до пункту 9 цього наказу, суб'єкти господарювання повинні:
- бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона;
- для виконання завдань, визначених сферою акредитації, у передбачених законодавством випадках, здійснювати випробування власною або залученою акредитованою випробувальною лабораторією.
ДСТУ ISO 17025:2019 визначає загальні вимоги до компетентності випробувальних і калібрувальних лабораторій, включаючи вимоги до технічного обладнання, його калібрування та атестації.
Пункт 6.4.6 вимагає калібрування обладнання, якщо це впливає на точність та достовірність отриманих результатів.
ДСТУ ISO 17020:2019 встановлює вимоги до органів з інспектування, зокрема:
Пункт 6.2.1: Орган з інспектування несе відповідальність за придатність і статус калібрування обладнання, незалежно від форми власності.
Пункт 6.2.6: Вимірювальне устатковання, що впливає на результати інспекції, повинно бути відкалібровано перед введенням в експлуатацію та проходити подальше калібрування за встановленою програмою.
Відсутність у тендерній документації конкретного посилання на випробувальне обладнання, яке повинно пройти атестацію, пояснюється тим, що вимоги встановлюються не до окремого обладнання, а до всієї діяльності експертної організації. Вона повинна забезпечити відповідність випробувального устатковання вимогам стандартів ISO 17020 та ISO 17025, включаючи його калібрування, простежуваність вимірювань і підтвердження технічної компетентності.
Тендерна документація передбачає, що учасник закупівлі підтверджує наявність випробувального обладнання та надає документи про його атестацію відповідно до діючих стандартів. Конкретизація переліку обладнання не є обов’язковою, оскільки вся випробувальна база експертної організації має відповідати вимогам ISO 17020 та ISO 17025, що включає необхідність його калібрування та перевірки.
Також слід зазначити, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель у окремих сферах господарювання» та Законом України про публічні закупівлі, замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності матеріально-технічної бази у учасника. Це вимога є абсолютно обґрунтованою, оскільки для забезпечення виконання робіт, що стосуються технічного діагностування та обстеження устатковання, необхідно мати відповідне обладнання, яке повинно відповідати встановленим стандартам.
Номер:
6905f7c5ff0a44988b260f2a6882ca60
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.03.2025 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
39cf4d75913d4522a501e5fd988697a9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.03.2025 14:39
Опис:
Запит: Чому вами безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці", яка були вигіднішою на 255,5 тис.гривень?
Відповідь: В повідомленні зазначено що на запит Східного офісу, яке випробувальне обладнання повинно пройти атестацію, Замовником було повідомлено: «Відсутність у тендерній документації конкретного посилання на випробувальне обладнання, яке повинно пройти атестацію, пояснюється тим, що вимоги встановлюються не до окремого обладнання, а до всієї діяльності експертної організації. Вона повинна забезпечити відповідність випробувального устаткування вимогам стандартів ISO 17020 та ISO 17025, включаючи його калібрування, простежуваність вимірювань і підтвердження технічної компетентності».
В повідомленні стверджується, що Замовником не були встановлено вимоги щодо атестації конкретного обладнання і яким документом повинна бути підтверджена атестація.
В свою чергу повідомляємо, що запит, на який була дана відповідь, щодо випробувального обладнання, яке повинно пройти атестацію, був сформульований у спосіб, що не враховував повний текст вимоги п.1.2 Додатка№2 тендерної документації.
Додатком 2 до ТД, зокрема п. 1.2., встановлено вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання в повному обсязі послуги з додаванням копій документів про проходження атестації випробувального обладнання, яке планується залучити при наданні послуг. У цьому ж реченні визначено мінімальний перелік обладнання, яке має бути у Виконавця для надання послуг:
• Комплект візуально-оптичного контролю;
• Товщиномір;
• Дефектоскоп;
• Твердомір;
• Нівелір;
• Вимірювач опору заземлення;
• Мегаомметр;
• Омметр;
• Кліщі електровимірювальні.
Таким чином, вимога передбачала надання документів про проходження атестації для всього обладнання, зазначеного у довідці, яка надається учасником, у тому числі з урахуванням мінімального переліку обладнання, визначеного в тексті критерію (п.1.2. Додатка 2).
Слід зазначити, що у метрологічній та випробувальній діяльності термін «атестація випробувального обладнання» використовується для позначення процесу підтвердження відповідності випробувального обладнання вимогам, встановленим нормативними документами, шляхом калібрування, повірки або метрологічної атестації.
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" у складі тендерної пропозиції надав довідку «Довідка МТБ.pdf», у якій між іншим було зазначено мегаомметр ЭС 0202/3Г (п.10). Однак документація не містила підтвердження проходження атестації цього випробувального обладнання. Також у файлі «Довідка МТБ.pdf» вказано Вимірювач параметрів безпеки електроустановок МРІ 511 (з кліщами електровимірювальними), проте учасник не підтвердив наявність обладнання «Кліщі електровимірювальні», оскільки не надав відповідних документів про його атестацію.
Замовником протоколом УО №09/01-1 від 09.01.2025 було висунуто вимогу про усунення виявлених невідповідностей. У відповідь учасник надав документи про проходження атестації мегаомметра ЭС 0202/3Г, проте не надав документи про атестацію «Кліщів електровимірювальних», які, за твердженням учасника, входять до складу Вимірювача параметрів безпеки електроустановок МРІ 511. Однак наданий сертифікат калібрування «Прилад електровимірювальний багатофункціональний цифровий» (Файл «Калібрування MPI-2024 р.pdf») не містить посилання (ні в назві приладу, ні в тексті сертифікату) на наявність у комплекті кліщів електровимірювальних. Таким чином, твердження учасника щодо їх наявності у складі пристрою не може вважатися достовірним.
Тендерна пропозиція ТОВ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" була обґрунтовано відхилена протоколом №14/01-5 від 14.01.2025, згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Враховуючи наявні невідповідності, неприйняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" було б грубим порушенням Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Запит: Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", яке не надало у складі тендерної пропозиції сертифікату калібрування, (з вашого пояснення: «відповідність випробувального устаткування вимогам стандартів ISO 17020 та ISO 17025, включаючи його калібрування, простежуваність вимірювань і підтвердження технічної компетентності»)?
Відповідь: Додатком 2 до ТД, зокрема п. 1.2., встановлено вимогу щодо надання «Довідки про наявність обладнання та матеріально- технічної бази для надання в повному обсязі послуги з додаванням копій документів про проходження атестації випробувального обладнання, яке плднуєься залучити при наданні послуг. Мінімальні вимоги: Комплект візуально-оптичного контролю, Товщиномір, Дефектоскоп, Твердомір, Нівелір, Вимірювач опору заземлення, Мегаомметр, Омметр, Кліщі електровимірювальні.».
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" у складі тендерної пропозиції надано всі документи, передбачені п.1.2. Додатку 2 до ТД, включаючи документи про проходження атестації випробувального обладнання (сертифікати калібрування обладнання), зазначеного у довідці. Зокрема, надані файли: «1.2. Обладнання.pdf» та додатковий документ на вимогу про усунення невідповідностей - «Сертифікат (віброметр).pdf».
На підставі вищевикладеного тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, та було акцептовано протоколом УО №21/01-5 від 21.01.2025р.
Номер:
8d6764591f04437180d728e452cb61c8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.03.2025 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
b96552896c434a73836a6b14ae8a4d9e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.03.2025 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі