• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кейтерингові послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів

Завершена

4 106 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 531.25 UAH
Номер: d386c077d1124a168591fd16fc2b68ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-04-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 04.02.2025 15:47 - 26.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.02.2025 № 5-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.02.2025 № 5-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-12-16-011572-a 16.12.2024 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пп. 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-12-16-013445-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "ОПС ПЛЮС" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи – протокол від 26.12.2024 №16, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю №560 від 01.01.2025 з додатком до нього, додаткову угоду №1 від 24.02.2025, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 07.02.2025. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається учасниками в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних файлів, зокрема з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно пункту 5 розділу III цієї тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації; інформацією та документами про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 6 розділу III цієї тендерної документації, Додатку № 1 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. Додатком №4 до тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає: копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника та/або копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданий на ім’я Учасника та чинний документ обстеження / перевірки приміщення(ь), виданий територіальним управлінням Держпродспоживслужби. У випадку, якщо документ обстеження / перевірки приміщення(ь) виданий територіальним управлінням Держпродспоживслужби не на ім’я Учасника, останній зобов’язаний надати документ (наприклад, чинний договір оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей. В складі пропозиції учасником надано рішення про державну реєстрацію потужностей ТОВ «ОПС ПЛЮС» за адресою вул. Центральна, 1, с-ще Клевань, Рівненського району Рівненської області (рішення про державну реєстрацію потужностей прийнято Головним управлінням Держпродспоживслужби в Рівненській області від 14.11.2024). Чинний документ обстеження / перевірки приміщення(ь), виданий територіальним управлінням Держпродспоживслужби, відсутній в складі пропозиції учасника ТОВ «ОПС ПЛЮС», що визнаний переможцем торгів. Будь-які пояснення причин ненадання такого документу відсутні в складі пропозиції. Тобто, пропозиція ТОВ «ОПС ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації та свідчить про відсутність в учасника на момент подачі пропозиції чинного документу обстеження / перевірки приміщення(ь), виданого територіальним управлінням Держпродспоживслужби. Викладена вище невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ОПС ПЛЮС» вимогам тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. Слід зауважити, що надане в складі пропозиції рішення про реєстрацію потужностей не передбачає проведення будь-яких заходів огляду, обстеження, перевірки тощо при його видачі. Таким чином, учасником не виконані вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, додатку №4 до тендерної документації, тобто пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Як наслідок в порушення вимог пп. 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПС ПЛЮС» та визнано переможцем торгів. В ході моніторингу Замовником розірвано договір №560 від 01.01.2025 згідно додаткової угоди № 1 від 24.02.2025.
Період усунення порушень: 24.02.2025 18:17 - 11.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.02.2025 18:17

Запити/Пояснення