-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія»
Завершена
2 114 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 570.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 570.50 UAH
Номер:
9a61bc55382a4e7387689c4c70fcfbd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-17-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
17.02.2025 17:16 - 11.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.02.2025 № 11-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.02.2025 № 11-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-12-16-006718-a 16.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД», ТОВ «Енергетична компанія «ІНСОЛ»», ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Новоархангельська багатопрофільна лікарня» Новоархангельської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.12.2024 б/н, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» (далі – ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетична компанія «ІНСОЛ»» (далі – ТОВ «Енергетична компанія «ІНСОЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.12.2024 б/н, від 10.01.2025 б/н, від 13.01.2025 б/н, від 22.01.2025 б/н, від 28.01.2025 б/н, від 29.01.2025, повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2025, договір про постачання електричної енергії споживачу від 05.02.2025 № 250205-001 на суму 2 066 208,59 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», додаткова угода до Договору про закупівлю від 05.02.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надане Замовником 24.02.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.03.2025 11:35 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 11:35
Запити/Пояснення
Номер:
9e8b72dd4a39430c9187fc7ba6aa1832
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.02.2025 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-16-006718-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0cac98105c584516b76f8942887b7324
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.02.2025 16:12
Опис:
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувана вартість були визначені на підставі таких документів та обґрунтувань:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення
- Відповідно до кошторису на 2025 рік та затвердженого плану використання бюджетних коштів.
- Враховано фактичні потреби та попередній досвід виконання аналогічних закупівель.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано у згідно з наступними нормативно-правовими актами:
- Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами);
- Особливостям затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Закону України «Про ринок електричної енергії» (із змінами);
- Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312).
3. Обгрунтування очікуваної вартості
- Аналіз ринкових цін, отриманих шляхом моніторингу комерційних пропозицій, цінових довідників, прайс-листів постачальників.
- Інформація з відкритих джерел, зокрема електронних каталогів, ProZorro Market та даних про аналогічні закупівлі в системі ProZorro.
Замовником здійснено розрахунки очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін виконано таким способом:
визначити з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку “на добу наперед”, тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка / знижка електропостачальника) за такою формулою:
ОВ = (Цфпрогн.рдн + Тпер + V) × Wплан × Р,
8,10 = 5,56745 (Цфпрогн.рдн за повний листопад 2024 року місяць) + 9,4% (Х) + 0,66526 (Тпер) * 1,2 (Р), де
ОВ – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн);
Wплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта замовника (кВт·год);
Цфпрогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт·год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн);
Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт·год без ПДВ (грн/кВт·год) Замовником для розрахунку використано 665,26 грн/МВт·год відповідно до проекту постанови НКРЕКП про встановлення тарифу на передачу на 2025 рік (розміщено на сайті НКРЕКП 07.11.2024 року додається в складі пояснень);
Р – математичне вираження можливої ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2);
V – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою:
V = Цфпрогн.рдн × Х (грн);
Х – відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання).
https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=d11cc8ba-6ea2-4775-8c61-c875bf789de1&title=NakazMinekonomikiVid07-05-2024-11712-proZatverdzhenniaMetodichnikhRekomendatsiiSchodoOsoblivosteiZdiisnenniaPublichnikhZakupivelUSferiElektroenergetikiNaPeriodDiiPravovogoRezhimuVonnogoStanuVUkrainiTaProtiagom90-DnivZDniaYogoPripinenniaAboSkasuvannia-.