• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія»

Завершена

2 114 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 570.50 UAH
Номер: 9a61bc55382a4e7387689c4c70fcfbd7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-17-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 17.02.2025 17:16 - 11.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.02.2025 № 11-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 17.02.2025 № 11-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-12-16-006718-a 16.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД», ТОВ «Енергетична компанія «ІНСОЛ»», ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Новоархангельська багатопрофільна лікарня» Новоархангельської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.12.2024 б/н, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» (далі – ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетична компанія «ІНСОЛ»» (далі – ТОВ «Енергетична компанія «ІНСОЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.12.2024 б/н, від 10.01.2025 б/н, від 13.01.2025 б/н, від 22.01.2025 б/н, від 28.01.2025 б/н, від 29.01.2025, повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2025, договір про постачання електричної енергії споживачу від 05.02.2025 № 250205-001 на суму 2 066 208,59 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», додаткова угода до Договору про закупівлю від 05.02.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надане Замовником 24.02.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 04.03.2025 11:35 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2025 11:35

Запити/Пояснення