• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, куличі пасхальні, рулетики з маком

Завершена

570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Номер: 3a09c9de2e1d4b39b844282d1dab0c7b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 31.03.2025 16:10 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 № 34-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 31.03.2025 № 34-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-16-002854-a 16.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кропивницький хліб» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Біляївського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.12.2024 № 47), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Кропивницький хліб» (далі – ТОВ «Кропивницький хліб»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2024 № 49, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.12.2024, договір купівлі – продажу товару від 02.01.2025 № 8 на суму 462 420,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Кропивницький хліб», пояснення надані 04.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «Кропивницький хліб» установлено наступне. Згідно із підпунктом 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме - копію Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кропивницький хліб» надано Статут товариства з обмеженою відповідальністю «Кропивницький хліб» (перша редакція), затверджений рішенням засновника від 08.11.2023 № 1 (далі – Статут) не в повному обсязі, а саме – Статут не містить сторінку 17, що не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, установлено, що згідно із пунктом 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення» тендерної документації, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Також, згідно із Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» (далі – Додаток 3 до тендерної документації), учасник повинен надати в електронному, сканованому вигляді формату pdf у кольоровому режимі сканування, зокрема, довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх посад, прізвищ, ініціалів, копію першої та останньої сторінки запису, що посвідчує роботу в учасника, трудової книжки працівників (в разі наявності найманих працівників). На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кропивницький хліб» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору від 24.12.2024 № 50 (далі – Довідка № 50). Згідно із пунктами 5, 7, 8, 9 Довідки № 50, учасник ТОВ «Кропивницький хліб» має наступних працівників: Скуба Г.П., Березня І.М., Корсун Л.В., Застава Н. Л., Пухальська О. В., Шевченко О.М., Іванова Л.Г. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кропивницький хліб» надано копії перших сторінок трудових книжок вищевказаних працівників на іншій, ніж українська мові (російській) без автентичного перекладу на українську, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації. Крім того, згідно із Додатком 3 до тендерної документації, учасник повинен надати в електронному, сканованому вигляді формату pdf у кольоровому режимі сканування, зокрема, лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність складських приміщень, автотранспорту для доставки товару. У разі якщо для зберігання та доставки товару використовується автотранспорт, складські приміщення які (є) не належить учаснику надається документ, що підтверджує правомочність на використання даного майна. Також, учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з зазначенням типу кузову, довідки про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів, чинні на момент подання пропозиції. На виконання вищевказаних вимог тендерної пропозиції, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кропивницький хліб» надано довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту від 24.12.2024 № 54 (далі – Довідка № 54), в якій ТОВ «Кропивницький хліб» повідомив про те, що здійснює доставку продукції власного виробництва (хліба та хлібобулочних виробів) спеціалізованим автотранспортом (хлібний фургон, марка автомобіля АС - G 3302 АХХ-1 державний номер АН9607КН) на підставі укладеного договору оренди автотранспорту від 01.10.2024 № 01/10-Т. Також, учасником ТОВ «Кропивницький хліб» зазначено у Довідці № 54, що додатком до даної довідки є належним чином завірена копія договору оренди автотранспорту від 01.10.2024 № 01/10-Т на п’яти аркушах. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кропивницький хліб» не надано копію договору оренди автотранспорту від 01.10.2024 № 01/10-Т, що підтверджує правомочність використання автомобіля, зазначеного у Довідці № 54, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу із зазначенням типу кузову та довідку про санобробку, чинну на момент подання пропозиції, на автомобіль, зазначений у Довідці № 54, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації. При цьому, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «Кропивницький хліб» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно із протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2024 № 49, прийняв рішення про визначення його переможцем.
Період усунення порушень: 10.04.2025 17:05 - 25.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2025 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Біляївський психоневрологічний інтернат надає інформацію про вжиття заходів, щодо моніторингу закупівлі товару Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, куличі пасхальні, рулетики з маком – за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-16-002854-a), а саме заплановано підвищення кваліфікації уповноваженої особи з публічних закупівель на травень поточного року, задля уникнення повторного допущення порушень у сфері публічних закупівель. В подальшому зобов’язуємося дотримуватись чинного законодавства України.
Дата публікації звіту: 14.04.2025 10:49

Запити/Пояснення