-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з опису діагностичного обстеження (комп’ютерної томографії)
Завершена
430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
Номер:
5aaf098fc5394af1b211005908b34798
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 17:48 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.03.2025 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-12-13-019067-a 13.12.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та Пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2024-12-13-023867-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13 грудня 2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; вимогу про усунення невідповідностей до 26 грудня 2024; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 27.12.2024 та від 17.01.2025; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 17.01.2025, Договір про надання медичних послуг від 10.03.2025 № 52, рішення Комісії АМКУ від від 09.01.2025 № 381-р/пк-пз та від 24.02.2025 № 2800-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 08.04.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 09.01.2025 № 381-р/пк-пз та від 24.02.2025 № 2800-р/пк-пз не здійснювався.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що Замовником при складанні тендерної документації розміщено проект договору про закупівлю без обов’язкового зазначення порядку змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень:
22.04.2025 17:27 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
28.04.2025 проведено додаткове вивчення вимог чинного законодавства стосовно тендерної документації (протокол №1 від 28.04.2025).
Дата публікації звіту:
29.04.2025 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
9627707718c04eaaacdf187cc1a628ef
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з опису діагностичного обстеження (комп’ютерної томографії)» за ДК 021:2015: 85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-13-019067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
c7b8a22b3ac54764aea5fd15a931b030
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 14:34
Опис:
Закупівля на «Послуги з опису діагностичного обстеження (комп’ютерної томографії)» (UA-2024-12-13-019067-a) проводилась з метою забезпечення пацієнтів лікарні описами комп’ютерної томографії, проведеної фахівцями лікарні для призначення подальшого лікування.
Закупівлю послуг з опису діагностичного обстеження (комп’ютерної томографії) підприємство здійснює з 2021 року. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі попередньо узгоджувались медичними працівниками з лікарями-радіологами, які проводили навчання фахівців роботі на комп’ютерному томографі.
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі використовувалась середня кількість проведених обстежень за місяць у 2024 році та вартість послуг згідно діючого на момент оголошення закупівлі договору про надання послуг № 138 від 10.07.2024, укладеного за результатами відкритих торгів з особливостями (UA-2024-06-07-010282-a).