• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Електрична енергія, без розподілу, формульний розрахунок

Електрична енергія, без розподілу, формульний розрахунок. Постачальники подають свої пропозиції з урахуванням вимог проекту договору, зокрема додатку №1 до нього «Комерційна пропозиція Постачальника (Договірна ціна)». Ціна поставки Товару за розрахунковий період визначається з урахуванням ПДВ, який нараховується за ставкою 20%. Ціна за одиницю Товару включає в себе тариф на послуги з передачі електричної енергії, що затверджений Регулятором станом на дату оголошення Запиту пропозицій постачальників. Інформацію про розмір діючого тарифу на послуги з передачі електричної енергії та інші складові ціни за одиницю Товару визначено в Додатку № 1 до Договору. Ціна Товару не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, технічного обслуговування, комерційного обліку тощо. Вказані послуги оплачуються Споживачем самостійно на основі укладених договорів. Постачальник для забезпечення виконання його зобов’язань за Договором перед Споживачем надає останньому, на момент підписання Споживачем Договору, оригінал банківської гарантії забезпечення виконання Договору в валюті платежу – гривня (далі – банківська гарантія). Обставинами, що зумовлюють право Споживача за Договором звернутись до банка – гаранта з вимогою про сплату суми банківської гарантії є невиконання або неналежне виконання Постачальником будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) Постачальника що призвели до неможливості подальшого виконання Договору. Розмір банківської гарантії, становить 3 % (три відсотки) від ціни Договору. Усі витрати, пов`язані з наданням банківської гарантії, здійснюються за рахунок коштів Постачальника з яким буде укладено договір. У випадку, якщо протягом строку дії Договору банк - гарант, що видав банківську гарантію, надану Постачальником, буде віднесено до категорії неплатоспроможних банків та визначено, у встановленому законом порядку, неплатоспроможним, або виникнуть інші обставини, які негативно впливають на можливість виконання банком - гарантом зобов’язань по наданій Постачальником банківській гарантії, Постачальник зобов’язаний надати Споживачу банківську гарантію іншого банку на умовах, визначених цим Договором, у строк, що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з дня прийняття рішення Національним банком України щодо віднесення банка – гаранта до категорії неплатоспроможних. У разі не надання Постачальником банківської гарантії іншого банку на умовах, визначених цим пунктом Договору, Постачальник зобов’язаний сплатити на користь Споживача штраф у розмірі, що є тотожним розміру банківської гарантії, визначеного Договором, а Споживач не здійснює оплату за своїми грошовими зобов’язаннями, які виникли за Договором, на строк до сплати зазначеного штрафу Постачальником, при цьому зазначена несплата не є порушенням Договору чи простроченням оплати, а Споживач не несе будь якої відповідальності та зобов’язань за вчинення таких дій. У разі настання обставин, визначених в Договорі, що зумовлюють право звернення до банка - гаранта з вимогою сплатити на користь Споживача суму банківської гарантії, така банківська гарантія не підлягає поверненню Постачальнику. Банківська гарантія за Договором повертається Постачальнику після отримання письмового запиту від Постачальника та з урахуванням підстав, визначених ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі». Кошти, що надійшли Споживачу як забезпечення виконання Договору за банківською гарантією (у разі, коли вони не повертаються Постачальнику), не є виконанням Постачальником зобов’язань за Договором, не заліковуються в рахунок інших зобов’язань Постачальника за цим Договором та не звільняють Постачальника від виконання умов Договору, в тому числі, від сплати повної суми штрафних санкцій (відповідальності) та збитків за Договором. Банківська гарантія вважається належно наданою та такою, що підлягає прийняттю Споживачем, якщо вона відповідає нижченаведеним вимогам: 1. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. 2. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банка - гаранта сплатити на користь Споживача повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Споживача, у разі настання обставин невиконання (неналежного виконання) Постачальником будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) Постачальника що призвели до неможливості подальшого виконання Договору. 3. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Споживача (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти робочих днів з дати отримання банком- гарантом такої вимоги. 4. Банківська гарантія повинна передбачати відповідальність (пеню) банку - гаранта за неналежне виконання зобов’язань за банківською гарантією в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня, від суми прострочення за кожний день прострочки виконання зобов’язання У разі не відповідності наданої банківської гарантії вимогам зазначеним у цьому розділі Договору, банківська гарантія є неналежною та вважається такою, що не надана за Договором. У зв’язку із цим, Постачальник, який не надав банківської гарантії у відповідності до цих вимог у строки для укладення Договору (пункт 66 Порядку) вважається таким, що відмовився від укладення договору, та в подальшому може бути відхиленим на підставі п. 64 Порядку формування та використання електронного каталогу від 14.09.2020 року №822.

Завершена

85 349 550.00 UAH з ПДВ