-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (з оплатою послуг з передачі та розподілу електричної енергії через постачальника)
Завершена
1 990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 950.00 UAH
Номер:
d8ea149e3c304703ba13875c5955659e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-17-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
17.02.2025 17:16 - 11.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.02.2025 № 13-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.02.2025 № 13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-12-13-010774-a, 13.12.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків, sas24-3-10
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178 встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю від 06.01.2025 № № 77721210863П-Т125 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, культури, спорту та туризму виконавчого комітету Кам'янопотоківської сільської ради (далі – замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.12.2024 б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ»; протокол уповноваженої особи від 25.12.2024 б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЯСНО+»; протокол уповноваженої особи від 25.12.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 25.12.2024; договір про постачання електричної енергії споживачу від 06.01.2025 № 77721210863П-Т125 (далі - договір) на суму 1 791 768,58 грн (з ПДВ) з ТОВ «ЯСНО+»; додаткова угода до договору від 21.02.2025 № 2-1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 20.02.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За результатами моніторингу встановлено, що в пункту 1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації у Замовника зазначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Проте, в редакції Постанови № 1178, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (19.09.2024), передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 990 від 30.08.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 50 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону № 922 та абзацу 1 пункту 28 Постанови № 1178.
Так, встановлено, що відповідно пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 2 до цієї тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до додатку 2 тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ» Замовником передбачено, зокрема, планові обсяги споживання електричної енергії за місяцями, кВт/год, а саме, у лютому обсяги споживання електричної енергії визначено 29,9 кВт/год.
У свою чергу, учасником ТОВ «ЯСНО+» у тендерній пропозиції надано додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ» від 20.12.2024 № 20122024-007 (файл «4.Технічна специфікація.pdf»), який містить інформацію про планові обсяги споживання електричної енергії за місяцями, де, зокрема, обсяг споживання електричної енергії у лютому становить 2,9 кВт/год, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ЯСНО+» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Виходячи з викладеного, замовником на порушення абзацу 1 пункту 43 Постанови № 1178 не надано вимогу про усунення невідповідностей.
Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів
Крім того, відповідно до додатку 3 тендерної документації замовником встановлено чіткі вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
При цьому згідно із вимогами абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Водночас, замовник в додатку 3 тендерної документації зазначив, що у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 25.12.2024 в електронній системі закупівель.
Однак під час здійснення моніторингу установлено, що учасник-переможець ТОВ «ЯСНО+» завантажив через електронну систему закупівель необхідні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей лише 01.01.2025, чим перевищив чотириденний строк, визначений пунктом 47 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 24.02.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником на зазначений запит оприлюднено відповідь 28.02.2025, яка не спростовує виявленого порушення, зокрема, зазначено: «При здійсненні перевірки учасника закупівлі за номером ID: UA-2024-12-13-010774-a перевірено документи переможця ТОВ «ЯСНО+» на відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей.»
Отже, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЯСНО+», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Разом з тим, замовник надав відповідь на запит органу державного фінансового контролю з порушенням встановленого строку (понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
Період усунення порушень:
05.03.2025 17:41 - 20.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2025 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Зобов'язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 5 березня 2025 року щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення по процедурі закупівлі № UA-2024-12-13-010774-a, зокрема:
- направлено лист ТОВ «ЯСНО+» з пропозицією розірвати Договір про закупівлю від 06.01.2025 № 77721210863П-Т125
- підписано Додаткову угоду від 11 березня 2025 року про розірвання Договору № 77721210863П-Т125 про постачання електричної енергії споживачу від 06 січня 2025 року.
Дата публікації звіту:
11.03.2025 19:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель
Дата публікації:
04.04.2025 09:28
Запити/Пояснення
Номер:
761e9f38d2ca47dc8f2fb58fd164172e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1990000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-13-010774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
500853c9964a4d1bbb7f3b131fd551de
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 17.02.2025 р.
Дата опублікування:
20.02.2025 11:42
Опис:
17.02.2025 р. в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-13-010774-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-13-010774-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 17.02.2025 року наступного змісту:
«Запит про надання пояснень»
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1990000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-13-010774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Відділу освіти, культури, спорту та туризму виконавчого комітету Кам’янопотоківської сільської ради надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційній інтернет сторінці Кам’янопотоківської сільської ради в розділі «Публічні закупівлі» за посиланням: https://kampot-rad.gov.ua/publichni-zakupivli-15-29-33-04-11-2022/
Щодо запитання № 2
Розрахунок обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено з урахуванням вартості товару на ринку в межах затверджених кошторисних призначеннях на 2025 рік
Попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі здійснювався по закупівлям на сайті https://zakupivli.pro/?utm_campaign=state_plans_signed&utm_content=header&utm_source=trigger&utm_medium=email
11.12.2024 року були направлені запити потенційним учасникам щодо надання комерційних пропозицій. Отримані комерційні пропозиції додаються.
Додаток № 1 - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4 1 постанови кабінету міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))(Посилання на сайт).
Додаток № 2 – Комерційні пропозиції.
Номер:
cde176449f094ec59ce6e57e04d59a33
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.02.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1990000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-13-010774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником перевірено документи переможця ТОВ «ЯСНО+» на відповідність вимогам тендерній документації?
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2953fcc3b2374e7c8d3299a1267a7981
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 24.02.2025 р.
Дата опублікування:
28.02.2025 13:15
Опис:
24.02.2025 р. в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-13-010774-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-13-010774-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 24.02.2025 року наступного змісту:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1990000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-13-010774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником перевірено документи переможця ТОВ «ЯСНО+» на відповідність вимогам тендерній документації?
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Відділу освіти, культури, спорту та туризму виконавчого комітету Кам’янопотоківської сільської ради надає наступні пояснення.
При здійсненні перевірки учасника закупівлі за номером ID: UA-2024-12-13-010774-a перевірено документи переможця ТОВ «ЯСНО+» на відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей .
Відповіді на вимоги за критеріями закупівлі
Уповноваженою особою замовника було перевірено, чи задекларовано Учасником відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей самостійно в електронній системі.
- учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції (наявні «галочки»).
Перевірено інформацію, яка передбачена в пункті 47 Особливостей на предмет достовірності наступним чином.
Щодо наступних підпунктів п.47 Особливостей перевірка здійснювалася:
1) Такою інформацією уповноважена особа або володіє, або ні, тому фактично це і є перевіркою відсутності зазначеної підстави для відмови в участі у відкритих торгах;
2) за реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
3) за реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
4) на офіційному сайті Антимонопольного комітету України;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).
Щодо підпункту 5 та 6 пункту 47 Особливостей:
Враховуючи, що від учасника не вимагаються документи для спростування відповідних підстав для відхилення, він лише самодекларує їх відсутність, то вимоги встановлюються лише до переможця процедури закупівлі.
Щодо підпункту 8 пункту 47 Особливостей:
Перевірка здійснювалася у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Щодо підпункту 10 пункту 47 особливостей:
Перевірка не здійснювалася, у зв’язку з тим що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи не перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Щодо підпункту 11 пункту 47 Особливостей:
Перевірка кінцевого бенефіціарного васника згідно даних ЄДРПОУ здійснювалася на сайті із санкційними списками: https://drs.nsdc.gov.ua/
Щодо підпункту 12 пункту 47 Особливостей:
Перевірка здійснювалася шляхом аналізу наданого Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимостей складі пропозиції
Також згідно пункту 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Переглянуті матеріали https://reyestr.amcu.gov.ua/?dateFrom=21.06.2024&dateTo=&number=&code=&name=&counter=
Державний реєстр суб'єктів господарювання, притягнутих до відповідальності за вчинення порушення, яке передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів (далі – Державний реєстр антиконкурентних узгоджених дій);
https://asbn.minjust.gov.ua/main/inform
«Єдиний реєстр боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про
банкрутство (неплатоспроможність)»
https://opendatabot.ua/c/45179093
Так само уповноваженою особою Замовника були перевірені подані Учасником документи в частині відповідності Тендерній документації та додаткам до неї.