-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі для облаштування простору в Музеї Міста (ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні)
Завершена
557 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 786.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 786.00 UAH
Номер:
b04210b1a767487c91f49997ec955e61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.01.2025 00:00
Період моніторингу:
07.01.2025 15:39 - 29.01.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.01.2025 №3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.01.2025 №3.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-12-13-009555-a, 13.12.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а також пункту 10 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Маційовської І.Б, визначення її переможцем тендеру та укладення з нею договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а також пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Центр розвитку туризму м. Львова» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-13-011877-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2024; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Маційовської Ірини Богданівни (далі – ФОП Маційовська І.Б.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Маційовською І.Б. як переможцем процедури закупівлі документи; договір поставки від 30.12.2024 №3012-М; протокол уповноваженої особи Замовника від 15.01.2025; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 саме шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Аналогічна вимога міститься у Додатку №3 до тендерної документації Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі.
Одночасно, згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
У Додатку 3 (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі) до тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником визначено спосіб підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Однак, моніторингом встановлено, що ФОП Маційовська І.Б., яку Замовник визначив переможцем тендеру з оприлюдненням 24.12.2024 повідомлення про намір укласти з нею договір, не надала шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Таким чином, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Маційовської І.Б., а укладено з нею договір про закупівлю.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що переможцем ФОП Маційовською І.Б. не було надано відповідних документів, які повинен надавати переможець закупівлі через електронну систему протягом 4-х днів з моменту визначення переможцем та що у зв’язку із цим Замовником будуть вжиті заходи щодо усунення порушень згідно із висновком Західного офісу Держаудитслужби.
Відповідно до вимог пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, за нормами пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами досліджуваної процедури закупівлі Замовником укладено з ФОП Маційовською І.Б. договір №3012-м від 30.12.2024 (далі – Договір №3012-м), який 30.12.2024 оприлюднено в електронній системі закупівлі.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом відповідності умов укладеного Договору №3012-м визначеним умовам в Проекті договору Замовника (Додаток №1 до тендерної документації), встановлено, що в оприлюдненому Договорі №3012-м відсутні умови частини 10 (підпункту 10.3), частини 11 (п.п.11.1-11.7) та частини 12 (підпункту 12.1) договору, які визначені у Проекті договору.
Замовником під час моніторингу надано поясненння, у якому вказано, що договір був помилково відсканований не у повному обсязі, у зв'язку з чим уповноваженою особою опубліковано протокол виправлення помилки від 15.01.2025 щодо виправлення технічної (механічної) помилки, допущеної при оприлюдненні договору, договір повторно оприлюднено у повному обсязі разом із протоколом.
Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, а відповідно до пункту 10 цього ж Порядку – оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Таким чином, Замовником у визначений законодавством строк не оприлюднено Договір №3012-м в повному обсязі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 10 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
27.01.2025 15:07 - 11.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2025 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Держаудитслужби, з метою усунення порушень, що виявлені за результатами моніторингу, Замовником припинено зобов’язання з ФОП МАЦІЙОВСЬКА ІРИНА БОГДАНІВНА шляхом укладення додаткової угоди №1 від 30 січня 2025 року щодо розірвання договору за взаємною згодою сторін. Також було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та пройдено онлайн-курс з публічних закупівель щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а також пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Дата публікації звіту:
31.01.2025 12:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунено шляхом розірвання договору від 30.12.2024 №3012-м (звіт про виконання договору про закупівлю)
Дата публікації:
07.02.2025 11:15
Запити/Пояснення
Номер:
b0de47af599e4f979a4ba298d8c9fe74
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.01.2025 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-12-13-009555-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Центр розвитку туризму м.Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, за нормами пункту 47 Особливостей № 1178 переможець повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У Додатку № 3 до тендерної документації Замовника зазначено, перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а також вказано спосіб подання таких документів.
Слід зазначити, що учасник-переможець процедури закупівлі ФОП Маційовська Ірина Богданівна (далі – ФОП Маційовська І.Б.) через електронну систему закупівель не надала документів відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ФОП Маційовською І.Б. дотримано вимоги пункту 47 Особливостей №1178 та вимог Додатку № 3 до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3d016b368a07478faab5ef8496010f2b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.01.2025 17:13
Опис:
1. Повідомляємо, що технічна специфікація була розроблена дизайнерами на підставі договору №3007/1 від 30.07.2021 р. за предметом «Розробка ескізного проекту та візуалізації приміщень Музею Міста (2-й етап) за адресою м. Львів, пл. Ринок,1».
Замовником були направлені запити та отримано комерційні пропозиції із цінами на даний товар. Замовником взято до уваги нижчу ціну при оголошенні тендеру.
2. Учасником ФОП МАЦІЙОВСЬКА ІРИНА БОГДАНІВНА було надано довідку із інформацією про відсутність підстав для відхилення, що передбачені п. 47 Постанови КМУ №1178.
Також за зверненням замовника ФОП МАЦІЙОВСЬКА ІРИНА БОГДАНІВНА надала Витяг про несудимість та довідку про відсутність корупційних правопорушень.
3. Переможцем ФОП МАЦІЙОВСЬКА ІРИНА БОГДАНІВНА не було надано відповідних документів, які повинен надавати переможець закупівлі через електронну систему протягом 4-х дні з моменту визначення переможцем. У зв’язку із цим Замовником будуть вжиті заходи щодо усунення порушень згідно із висновком Західного офісу Держаудитслужби.
Номер:
3ce86ccceebf4c51a95dbd68dfbd0092
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.01.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-12-13-009555-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Центр розвитку туризму м.Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Маційовською І.Б. надано проект договору (файл «ДОГОВІР № _____»), який відповідає Додатку № 1 тендерної документації Замовника.
Водночас, оприлюднений в електронній системі закупівель Договір №3012-м від 30.12.2024 (далі - Договір №3012-м) не містить частини 10 (підпункту 10.3), частини 11 (п.п.11.1-11.7) та частини 12 (підпункту 12.1), які містяться у проекті договору Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини оприлюднення Договору №3012-м, який не відповідає проекту договору згідно Додатку № 1 до тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
be11439ac56d483aa5cc99c69bec24ec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 14:04
Опис:
Повідомляю, що договір був помилково відсканований не у повному обсязі. У зв'язку із цим уповноваженою особою опубліковано протокол виправлення полилки від 15.01.2025 р. щодо виправлення технічної (механічної) помилки, допущеної при оприлюдненні договору за результатами проведення відкритих торгів за предметом Меблі для облаштування простору в Музеї Міста (ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні). Таким чином, договір повторно оприлюднено у повному обсязі разом із протоколом.