• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оливи Mobil або еквівалент

Завершена

1 300 508.78 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Номер: 9f2e0c111c8741be9ba9fb78ee78d244
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 24.02.2025 17:56 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.02.2025 № 5-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 24.02.2025 № 5-З Витяг з переліку процедур закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу 16 UA-2024-12-13-002725-a 13.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-12-016988-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) Замовника від 25.12.2024 року № 2; тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «НІКО ТРЕЙДІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «РІМОЛ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА»); повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2025 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НІКО ТРЕЙДІНГ» від 17.01.2025 року № 43; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РІМОЛ» від 17.01.2025 року № 44; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» від 24.01.2025 року № 42; повідомлення про намір від 24.01.2025 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо продовження строку для укладення договору від 10.02.2025 № 72; договір про закупівлю від 11.02.2025 року № 53-122-01-25-15712 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2025 року та 06.03.2025 року. За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 2.3 Розділу І «Загальні положення» не міститься прізвище, ім’я та по батькові посадової особи Замовника, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» установлено наступне. Відповідно до умов пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що усі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так і іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Поряд з цим, відповідно до пункту 1 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, якість оливи повинна підтверджуватися (сертифікатом якості або аналізу або паспорт на продукцію, тощо) оригінал та з перекладом на українську мову, виданими заводом виробником (копія завірена Постачальником) на момент подачі пропозиції та під час поставки обов’язково. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА»надано паспорт на моторну оліюMobilSuper™ 3000 X1 5W-40 на російській мові, чим порушено пункт 7 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та пункт 1 Додатку № 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуюче вищевикладене, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА», визнав його переможцем та уклав з ним Договір на загальну суму 1 558 404,00 гривень. На запит Управління від 03.03.2025 Замовник 06.03.2025 надав пояснення, що не спростовують вищезазначене порушення. Крім того, відповідно до пункту 51 Особливостей № 1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена Замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 11.03.2025 17:58 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 17:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДАСУ замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Отримано лист від ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» Вих. № 140325/01 від 18.03.2025 «Про розірвання договору № 53-122-01-25-15712 від 11.02.2025», внаслідок чого буде укладена додаткова угода про розірвання договору та оприлюднена в електронній системі.
Дата публікації звіту: 18.03.2025 14:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку ДАСУ Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Отримано лист від ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» Вих. № 140325/01 від 18.03.2025 «Про розірвання договору № 53-122-01-25-15712 від 11.02.2025». Укладена Додаткова угода від 04.04.2025 року № 1 про розірвання договору та оприлюднена в електронній системі 07.04.2025 року.
Дата публікації: 09.04.2025 12:40

Запити/Пояснення