• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Оригінали документів, які були надані Учаснику сторонніми підприємствами, установами, організаціями, супровідна документація і друкована література, яка надається Учасником торгів, можуть бути викладені іншою мовою за умови, що до неї буде додаватися точний переклад українською мовою. У цьому випадку визначальним є україномовний текст. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію конкурсних торгів іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника торгів та печаткою (за наявністю). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: 6ffd096a83744f67aa7bf06b458c977d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-10-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 10.02.2025 15:07 - 04.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.02.2025 № 14-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10.02.2025 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-12-13-001453-a від 13.12.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій: ТОВ «Тернопільелектропостач», ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», ТОВ «ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та привести у відповідність додаток 3 «Комерційна пропозиція» додаткової угоди за №1 від 31.01.2025. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Великоберезовицької селищної ради «Великоберезовицьке» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.12.2024 за №02/13.12.2024, тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «Тернопільелектропостач» (далі – ТОВ «Тернопільелектропостач»), товариства з обмеженою відповіда¬льністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»), товариства з обмеженою відповіда¬льністю «ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД»), протокольне рішення уповноваженої особи щодо обрання переможцем ТОВ «Тернопільелектропостач» від 24.12.2024 за №01/24.12.2024, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення ТОВ «Тернопільелектропостач» від 08.01.2025 за №01/08.01.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо обрання переможцем ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» від 08.01.2025 за №02/08.01.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» від 17.01.2025 за №03/17.01.2025 та №04/17.01.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо обрання переможцем ТОВ «ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД» від 17.01.2025 за №05/17.01.2025, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2025, договір про закупівлю від 31.01.2025 за №23/01/25-3, додаткову угоду від 31.01.2025 за №1, пояснення Замовника від 13.02.2025 та від 20.02.2025 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Так, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178. Відповідно до підпункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений у системі електронних закупівель.». Замовник 20.02.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Згідно п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено чітких вимог, у якому саме форматі замовник повинен зазначати кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Як вбачається з п. 1 розділу 4 Тендерної документації, було зазначено кінцевий строк, шляхом посилання на дату зазначену в оголошенні. В оголошенні визначено дату подачі пропозицій - до 23 грудня 2024 року, 00:00. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Таким чином, не було порушено вимогу п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі.». Слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій в тендерній документації мав бути вказаний саме у вигляді певної дати, визначеної цифрами, оскільки лише таким чином можна визначити закінчення строку на подання тендерних пропозицій. Отже, з наведеного вище, на порушення підпункту 14 частини 2 статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, в пункту 1 додаткової угоди за №1 від 31.01.2025 у зв’язку із зміною регульованих цін на послуги передачі електричної енергії ціна за 1 кВт/год з ПДВ електричної енергії за цим договором становить 10,1398667132 грн, у тому числі ПДВ. В додатку 3 «Комерційна пропозиція» до додаткової угоди за №1 від 31.01.2025 ціна (тариф) на електричну енергію з 01.01.2025 року становить 10,1399387 грн за 1 кВт/год (з ПДВ). Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.02.2025 надано запит Замовнику щодо розбіжностей ціни на електричну енергію вказану в додатковій угоді №1 від 31.01.2025 та в додатку 3 «Комерційна пропозиція» до додаткової угоди. Замовник 20.02.2025 надав пояснення та зазначив: «У пункті 1 додаткової угоди за №1 від 31.01.2025 у зв’язку із зміною регульованих цін на послуги передачі електричної енергії ціна за 1 кВт/год з ПДВ електричної енергії за цим договором становить 10,1398667132 грн, у тому числі ПДВ. В додатку 3 «Комерційна пропозиція» до додаткової угоди за №1 від 31.01.2025 ціна (тариф) на електричну енергію з 01.01.2025 року становить 10,1399387 грн за 1 кВт/год (з ПДВ). Причиною розбіжностей є технічна описка, допущена у комерційній пропозиції. З метою спрощення при проведенні розрахунків Сторони дійшли згоди заокруглити числа, а оскільки ціна за 1 кВт згідно додаткової угоди №1 - 10,1398667132 грн, заокругливши під час прорахунків 10,139867 грн за 1 кВт Постачальник допустив технічну описку у Комерційній пропозиції що є Додаток 3 до договору у Додатковій угоді № 1 під час прорахунків вказавши 10,1399387 грн, у тому числі ПДВ.».
Період усунення порушень: 25.02.2025 15:43 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.02.2025 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від «25» лютого 2025 року до процедури закупівлі: UA-2024-12-13-001453-a Інформація про усунення порушення згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від «25» лютого 2025 року до процедури закупівлі UA-2024-12-13-001453-a. Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2025-02-10-000056 процедури закупівлі «Електрична енергія» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09310000-5 - Електрична енергія)». Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-13-001453-a. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення: Здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі. А також було приведено у відповідність додаток 3 «Комерційна пропозиція» додаткової угоди за №1 від 31.01.2025 р.
Дата публікації звіту: 27.02.2025 14:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 03.03.2025 10:07

Запити/Пояснення