• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання прибудинових територій та будівель (ДК 021-2015:90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць)

Завершена

14 167 223.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 836.12 UAH
Номер: a2de367ea16944a99fe7e4f65d4b8c51
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.01.2025 17:09 - 05.02.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 4-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 13.01.2025 № 4-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-12-12-017126-a, 12.12.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10); виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o_salo@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатом аналізу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЖИТЛОВО РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА № 1 (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2024-12-11-018754-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.12.2024 № 30; тендерну пропозицію учасника КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі – Учасник, переможець); Протокол уповноваженої особи від 20.12.2024 № 35; договір про закупівлю послуг від 01.01.2025 № 2 на суму 14167223,64 грн з ПДВ; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 17.01.2025 та 28.01.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей, в частині нерозміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель; - абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - підпункту 7 пункту 47, абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Замовником тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих Особливостей, зокрема, в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. В ході моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасника надана інформація, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Так, пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося подання Довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за встановленою формою (наведена у вигляді таблиці). Довідка обов’язково повинна містити інформацію: про найменування посад, прізвищ, імен та по батькові працівників учасника, які будуть залучатись для надання послуг із зазначенням дати та номеру наказу про прийняття на роботу. Також, Замовником встановлено вимогу «у таблиці обов’язково зазначити наявність, зокрема: відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку…» Учасником завантажено 2 довідки від 18.12.2024 б/н (файли «Довідка працівників Водіїв автотранспортних засобів.pdf» та «Довідка працівників Робітників з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями.pdf»). Проте, в обох наданих довідках відсутня інформація щодо відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку, немає інформації про прийняття на роботу із зазначенням дати та номеру наказу, як це вимагалося тендерною документацією. Тобто, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, чим не виконано встановлені вимоги тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що не забезпечено Замовником. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 14.01.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 17.01.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що «…уповноважена особа … помилково не помітила відсутність в «Довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг», через значну кількість працівників (понад 100 осіб), яких треба перевірити на наявність: кваліфікації або досвіду (років); дат та номерів наказів». Таким чином, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель. Також, в ході моніторингу вказаного питання встановлено порушення Замовником абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: невідхилення переможця процедури закупівлі в частині не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Так, пунктом 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця)». Вимогами Додатку 5 до тендерної документації Замовника визначено документи та інформація, які подаються переможцем процедури закупівлі, а саме: - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункту 47 Особливостей); - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 5 пункту 47 Особливостей); - керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 47 Особливостей); - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей). Слід відмітити, що Замовником повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 20.12.2024 (протокол № 35 від 20.12.2024). На виконання вимог Додатку 5 до тендерної документації переможцем КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, завантажено файли «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.pdf» та «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості.pdf» з датою оприлюднення 25.12.2024, відповідно. Тобто, документи для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей оприлюднені з перевищенням строку на один день, що не відповідає вимогам тендерної документації. Разом з тим, пунктом 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, що не забезпечено Замовником. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 14.01.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей Замовником надано відповідь «…Так як строки в публічних закупівлях переважно рахуються робочими днями уповноважена особа помилилась в підрахунках вважаючи календарні 4 дні робочими». Надані Замовником пояснення не спростовують задокументованого порушення. За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, що всупереч абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником. Моніторингом питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення чинного законодавства в частині несвоєчасного оприлюднення договору про закупівлю. Нормами пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено строк оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель договір про закупівлю послуг укладено 01.01.2025. Водночас, вказаний договір Замовником оприлюднений 07.01.2025, з перевищенням строку на один день. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 14.01.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 17.01.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що «…повноваження, щодо укладання договорів та видачі доручень має директор підприємства. Згідно наказу по підприємству №153 від 27 грудня 2024р. перебував у відпустці за межами міста, довіреності на право підпису договорів виконуючому обов’язки директора на період його тимчасової відсутності не видавав… Враховуючи вище викладене, договір з однієї сторони був підписаний переможцем процедури Закупівлі 01.01.2025р. КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, з іншої замовником КЖРЕП №1 при першій можливості 07.01.2025р. В цей же день був завантажений уповноваженою особою в електронну систему закупівель». Таким чином, Замовником несвоєчасно оприлюднений договір про закупівлю, чим порушено норми пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 29.01.2025 13:48 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2025 13:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 29 січня 2025 року про результати моніторингу закупівлі "Послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель (ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)" КЖРЕП №1 були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору № 2 від "01" січня 2025 року, про закупівлю послуг з КП «СПЕЦЕКО» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Дата публікації звіту: 04.02.2025 11:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 05.02.2025 10:11

Запити/Пояснення