-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Постачання електричної енергії, без розподілу
Завершена
3 717 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 585.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 585.00 UAH
Номер:
a9ba62e67744474ba2250f32dcc8ff99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-21-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2025 00:00
Період моніторингу:
21.01.2025 17:28 - 12.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 3-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.01.2025 № 3-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-12-015619-a 12.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення норм частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення п. 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель опорного закладу «Зарічненський ліцей № 1» Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП», ТОВ «ЗЕ.ТЕК» (в частині правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОГА-ЗПОСТАЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2024 № 49, від 30.12.2024 № 52, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.01.2025 № ЕЛ/185/01/25, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.01.2025, 06.02.2025.
Під час проведення моніторингу встановлено наступне.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
В електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2025 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2024 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель за № UA-P-2024-12-12-017910-a, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закон.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Підпунктом 3.1.1 п. 1 розділу III тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додатком 4 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно п.10 даного додатку учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати, підписаний проект договору про закупівлю згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
В складі завантаженої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ» відсутній підписаний проект договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги п. 10 Додатку 4 тендерної документації.
При цьому, Замовником при розгляді даної тендерної пропозиції не враховані вищевказані невідповідності та в порушення п. 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пояснення надані Замовником в ході моніторингу стосовно вищевикладеного не обґрунтовують не надання учасником торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ» вищевказаного документу.
Період усунення порушень:
07.02.2025 12:41 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2025 12:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було розпочато моніторинг закупівлі, інформацію опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-12-015619-a.
Констатуюча частина висновку зазначає «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
На підставі вищенаведеного, повідомляю, що зі мною, як із уповноваженою особою, проведено роз’яснювальну роботу та наголошено на недопущення порушень в частині проведення закупівель у майбутньому та порушення в частині порушення норм п. 43 Особливостей, а також порушення норм частини першої статті 4 Закону. Також повідомляю, що в майбутньому прийматиму участь в економічних навчаннях щодо проведення закупівель.
Уповноваженою особою вина за порушення, визнана повністю, але оскільки дане порушення допущене вперше, та немає суспільно-небезпечних наслідків, на підставі статті 22 Кодексу України про адміністративні правопорушення відсутні підстави для притягнення мене, як уповноваженої особи до відповідальності, обмежившись усним зауваженням.
Також уповноважена особа, не є особою, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних, або пов’язаних з корупцією правопорушень, що підтверджується відсутністю відомостей щодо них в Єдиному державну реєстрі осіб, що вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Дисциплінарна відповідальність полягає у застосуванні до працівника дисциплінарних стягнень, якими, відповідно до ст. 147 КЗпП, можуть бути лише догана чи звільнення. Але перед тим, як застосувати до працівника якесь дисциплінарне стягнення, слід брати до уваги певні положення трудового законодавства, спрямовані на захист прав працівників. Разом з цим необхідною умовою для накладення стягнення є така ознака порушення трудової дисципліни як вина працівника, наявність якої має бути обов’язково доведена. При цьому не можна вважати порушенням трудової дисципліни вчинення працівником певних протиправних дій чи бездіяльності з поважних, не залежних від нього причин (тобто безвинно).
Також уповноваженою особою, виконується інша робота в силу своїх безпосередніх посадових обов’язків, які доволі часто впливають на продуктивність та ефективність проведення будь-якої закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Необхідно взяти до уваги, що у диспозиції частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачене правопорушення, є правопорушенням з формальним складом, настання наслідків якого діючих законодавством не визначено. За таких обставин встановити ставлення особи до не поіменованих та наслідків, що не настали не можливо. Тобто, правопорушення, передбачене частиною 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення може бути вчинене лише при умисній формі вини. Пояснення щодо проведення закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), в будь якому разі, не можуть свідчити про наявність умислу на порушення законодавства про закупівлі. Відсутність умислу виключає склад адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у діях уповноваженої особи.
Тому подія та склад адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення в діях відсутні.
Гарантую, що в подальшому будь- яких інших порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) допущено не буде.
Дата публікації звіту:
12.02.2025 11:47
Запити/Пояснення
Номер:
6c6837c872884f4c80c41eddce79dd2e
Назва:
PЗапит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2025 20:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-12-015619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
adb93087d1e44d70b5b9bebc5514c98f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.01.2025 16:44
Опис:
Відповідаючи на Ваш запит щодо пояснень про обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості по закупівлі електричної енергії за номером ID: UA-2024-12-12-015619-a, повідомляємо наступне.
Перше питання.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 717 000.00 грн. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником також здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення: 3 717 000, 00грн згідно з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2025 рік.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Загальні положення. Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону електрична енергія — енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
Інформація про електропостачальника повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електрична енергія / Ліцензування / Реєстри ліцензіатів (вид діяльності — постачання електричної енергії).
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — по 31.12.2025р.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години.
Обґрунтування якісних характеристик. Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Порядком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами. Згідно зі статтею 18 Закону показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Електропостачальник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах для забезпечення безперервного надання послуг із постачання електричної енергії споживачу (замовнику), що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачу (замовнику). Електропостачальник зобов'язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу (замовнику), що передбачає вчасне та повне інформування споживача (замовника) про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини між електропостачальником та споживачем (замовником), ведення точних та прозорих розрахунків із споживачем (замовником), а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Споживач (замовник) має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, та опублікувати на своєму офіційному вебсайті порядок надання компенсацій та їх розміри.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Друге питання.
Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі.
Номер:
efd8d01bb72d471581bd907ecc5d58cf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.02.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-12-015619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Додатком № 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, підписаний проект договору про закупівлю згідно з Додатком № 3 до цієї тендерної документації.
Також, згідно п. 6 Розділу III тендерної документації учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення, чи містить тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОГА¬ЗПОСТАЧ» підписаний проект договору про закупівлю згідно з Додатком № 3 та інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 2 до тендерної документації з посиланням на ці документи у тендерній пропозиції даного учасника.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97d37c3daf4844a78e4b16af5b5c4800
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.02.2025 14:30
Опис:
Відповідно до п 3.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• Додатком 1 – Комерційна пропозиція;
• інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей;
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
• інформацією щодо наявності учасника в переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону (Закон №2019-VIII) отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному веб-сайті НКРЕКП у розділі: Актуальна інформація/ Ліцензування (адмінпослуги)/ Реєстри НКРЕКП/ Ліцензійний реєстр НКРЕКП/ Ринок електричної енергії (постачання електричної енергії споживачу). У разі відсутності в даному переліку інформації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, або копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу
• Листом-погодженням із проектом договору та його істотними умовами;
ТОВ «ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ» у своїй тендерній пропозиції виконав вимогу Тендерної документації в частині виконання вимоги щодо погодження з проектом договору та його істотними умовами.
Також, на виконання вимог Додатку 2 Тендерної документації ТОВ ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ надало лист в якому зазначив що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, відповідають вимогам, визначеним в тендерній документації та відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару, та передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Листом тендерної пропозиції у файлі 20_ГЛ ДСТУ.pdf ТОВ ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ зазначив, що відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою ІІКРЕКП від 14.03.2018 №310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації відповідають параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (EN 50160:2022, IDT). Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу Товариство зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем.
Зобов’язується дотримуватись загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника згідно вимог постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» від 12.06.2018 №375, Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019-VIII, постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії». Згідно ст. 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання відповідають величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Товариство зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу за договором про постачання електричної енергії споживачу, що передбачає вчасне та повне інформування споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання.
Листом Тендерної пропозиції 25_Довідка погодження з умовами ТД.pdf ТОВ «ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ» зазначив що погоджується із усіма умовами Тендерної документації
Листом Тендерної пропозиції 27_Лист_учасник несе всі витрати.pdf ТОВ «ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ» зазначив, що самостійно несе всі витрати, понесені ним у процесі проведення процедури закупівлі га укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції чи забезпечення виконання договору, у тому числі і ті, що пов’язані із його нотаріальним посвідченням.