• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Постачання електричної енергії, без розподілу

Завершена

3 717 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 585.00 UAH
Номер: a9ba62e67744474ba2250f32dcc8ff99
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-21-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 21.01.2025 17:28 - 12.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.01.2025 № 3-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.01.2025 № 3-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-12-12-015619-a 12.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків; Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення норм частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення п. 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель опорного закладу «Зарічненський ліцей № 1» Зарічненської селищної ради Вараського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП», ТОВ «ЗЕ.ТЕК» (в частині правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОГА-ЗПОСТАЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2024 № 49, від 30.12.2024 № 52, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.01.2025 № ЕЛ/185/01/25, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.01.2025, 06.02.2025. Під час проведення моніторингу встановлено наступне. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2025 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2024 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель за № UA-P-2024-12-12-017910-a, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закон. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Підпунктом 3.1.1 п. 1 розділу III тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Додатком 4 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно п.10 даного додатку учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати, підписаний проект договору про закупівлю згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації. В складі завантаженої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ» відсутній підписаний проект договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги п. 10 Додатку 4 тендерної документації. При цьому, Замовником при розгляді даної тендерної пропозиції не враховані вищевказані невідповідності та в порушення п. 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пояснення надані Замовником в ході моніторингу стосовно вищевикладеного не обґрунтовують не надання учасником торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ» вищевказаного документу.
Період усунення порушень: 07.02.2025 12:41 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2025 12:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було розпочато моніторинг закупівлі, інформацію опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-12-015619-a. Констатуюча частина висновку зазначає «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» На підставі вищенаведеного, повідомляю, що зі мною, як із уповноваженою особою, проведено роз’яснювальну роботу та наголошено на недопущення порушень в частині проведення закупівель у майбутньому та порушення в частині порушення норм п. 43 Особливостей, а також порушення норм частини першої статті 4 Закону. Також повідомляю, що в майбутньому прийматиму участь в економічних навчаннях щодо проведення закупівель. Уповноваженою особою вина за порушення, визнана повністю, але оскільки дане порушення допущене вперше, та немає суспільно-небезпечних наслідків, на підставі статті 22 Кодексу України про адміністративні правопорушення відсутні підстави для притягнення мене, як уповноваженої особи до відповідальності, обмежившись усним зауваженням. Також уповноважена особа, не є особою, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних, або пов’язаних з корупцією правопорушень, що підтверджується відсутністю відомостей щодо них в Єдиному державну реєстрі осіб, що вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дисциплінарна відповідальність полягає у застосуванні до працівника дисциплінарних стягнень, якими, відповідно до ст. 147 КЗпП, можуть бути лише догана чи звільнення. Але перед тим, як застосувати до працівника якесь дисциплінарне стягнення, слід брати до уваги певні положення трудового законодавства, спрямовані на захист прав працівників. Разом з цим необхідною умовою для накладення стягнення є така ознака порушення трудової дисципліни як вина працівника, наявність якої має бути обов’язково доведена. При цьому не можна вважати порушенням трудової дисципліни вчинення працівником певних протиправних дій чи бездіяльності з поважних, не залежних від нього причин (тобто безвинно). Також уповноваженою особою, виконується інша робота в силу своїх безпосередніх посадових обов’язків, які доволі часто впливають на продуктивність та ефективність проведення будь-якої закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) Необхідно взяти до уваги, що у диспозиції частини 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачене правопорушення, є правопорушенням з формальним складом, настання наслідків якого діючих законодавством не визначено. За таких обставин встановити ставлення особи до не поіменованих та наслідків, що не настали не можливо. Тобто, правопорушення, передбачене частиною 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення може бути вчинене лише при умисній формі вини. Пояснення щодо проведення закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), в будь якому разі, не можуть свідчити про наявність умислу на порушення законодавства про закупівлі. Відсутність умислу виключає склад адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у діях уповноваженої особи. Тому подія та склад адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення в діях відсутні. Гарантую, що в подальшому будь- яких інших порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) допущено не буде.
Дата публікації звіту: 12.02.2025 11:47

Запити/Пояснення