• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (CPV) (Лот №1 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження; Лот №2 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження (Патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи та тканини))

Завершена

3 098 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 49.00 UAH
Номер: dbce948371204e8dbbaf81ad404a6d2c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 14.04.2025 10:51 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.04.2025 № 35-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.04.2025 №35-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-12-12-014133-a від 12.12.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, h.l.voitsekhivska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.12.2024 за №123, тендерну документацію зі змінами від 16.12.2024 за №127 та від 07.01.2025 за №133, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі - ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), вимоги про усунення невідповідностей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісія АМКУ) від 25.12.2024 за №20577-р/пк-пз та №20581-р/пк-пз , від 31.01.2025 №1510-р/пк-пз, від 06.02.2025 №1801-р/пк-пз, від 27.02.2025 №3050-р/пк-пз та від 19.03.2025 №4277-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2025 №10, від 20.01.2025 №13, від 14.02.2025 №39, від 05.03.2025 за №46 та №47, від 28.03.2025 №62, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025, договір про закупівлю від 04.04.2025 за № 220 (лот №1); вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2025 №12, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2025 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі по лоту №2 від 08.04.2025 №71, пояснення Замовника від 17.04.2025 та від 29.04.2025, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що за лотом №2, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей №1178 у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, торги відмінено. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Абзацами першим та п’ятим пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей №1178. Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. За результатами моніторингу встановлено, що у розділі 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей №1178, Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Особливостей №1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 24.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації, документів). Замовник 29.04.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…щодо змін, які були внесені Постановою №382, то в даному випадку норму не скасовано, а перенесено з пункту 47 в пункт 45 Особливостей… В свою чергу, Замовником, для підтвердження відсутності в Учасника процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором, передбачено, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Окрім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації… ». Отже, виходячи із вищевикладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 01.05.2025 16:14 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2025 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою детально проаналізовано висновок моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ та взято до уваги зауваження викладені у висновку. Уповноважена особа, планує відвідати як онлайн, так і офлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Окрім того, керівником вжито заходів наведених у висновку та проведено роз’яснювальну робота з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення законодавства України в сфері публічних закупівель, а також наголошено на додатковому вивчені та опрацюванні Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та докласти всіх зусиль для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 07.05.2025 11:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 08.05.2025 17:39

Запити/Пояснення