-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (CPV) (Лот №1 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження; Лот №2 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження (Патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи та тканини))
Завершена
3 098 078.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 49.00 UAH
мін. крок: 0% або 49.00 UAH
Номер:
dbce948371204e8dbbaf81ad404a6d2c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 10:51 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.04.2025 № 35-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.04.2025 №35-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-12-12-014133-a від 12.12.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.12.2024 за №123, тендерну документацію зі змінами від 16.12.2024 за №127 та від 07.01.2025 за №133, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі - ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), вимоги про усунення невідповідностей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісія АМКУ) від 25.12.2024 за №20577-р/пк-пз та №20581-р/пк-пз , від 31.01.2025 №1510-р/пк-пз, від 06.02.2025 №1801-р/пк-пз, від 27.02.2025 №3050-р/пк-пз та від 19.03.2025 №4277-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2025 №10, від 20.01.2025 №13, від 14.02.2025 №39, від 05.03.2025 за №46 та №47, від 28.03.2025 №62, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025, договір про закупівлю від 04.04.2025 за № 220 (лот №1); вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2025 №12, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2025 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі по лоту №2 від 08.04.2025 №71, пояснення Замовника від 17.04.2025 та від 29.04.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що за лотом №2, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей №1178 у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, торги відмінено.
Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Абзацами першим та п’ятим пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей №1178.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
За результатами моніторингу встановлено, що у розділі 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей №1178, Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Особливостей №1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 24.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації, документів).
Замовник 29.04.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…щодо змін, які були внесені Постановою №382, то в даному випадку норму не скасовано, а перенесено з пункту 47 в пункт 45 Особливостей… В свою чергу, Замовником, для підтвердження відсутності в Учасника процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором, передбачено, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації… ».
Отже, виходячи із вищевикладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
01.05.2025 16:14 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою детально проаналізовано висновок моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ та взято до уваги зауваження викладені у висновку. Уповноважена особа, планує відвідати як онлайн, так і офлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Окрім того, керівником вжито заходів наведених у висновку та проведено роз’яснювальну робота з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення законодавства України в сфері публічних закупівель, а також наголошено на додатковому вивчені та опрацюванні Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та докласти всіх зусиль для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
07.05.2025 11:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
08.05.2025 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
74de310b6cf94b828156bb611d1fac13
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (CPV) (Лот №1 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження; Лот №2 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження (Патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи та тканини))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-12-014133-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
13813692378a4a74a36ae52802c8984f
Назва:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2025-04-14-000004 повідомляємо наступне
Дата опублікування:
17.04.2025 13:56
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2025-04-14-000004 повідомляємо наступне: Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради» здійснювало закупівлю ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (CPV) (Лот №1 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження; Лот №2 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження (Патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи та тканини)) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Обґрунтування розміру витрат: Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником формувалась відповідно до Річної потреби закладу та була розрахована на підставі частини 2 розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом № 99 від 02.03.2023р., а саме - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. У разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені керуючись реальними потребами Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради у закупівлі послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а саме: кваліфікованого, якісного та своєчасного надання послуг по вивозу відходів, які утворюються в результаті медичної практики з подальшим знищенням або знешкодженням, відповідно до вимог чинного законодавства та нормативних документів.
При підготовці технічного завдання щодо вищезгаданої закупівлі, інженером з метрології , Галиною Фединою, уповноваженій особі була надана технічна специфікація , де враховані вимоги Закону України «Про управління відходами», Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015р. №325 зареєстровані в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404. та наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2022 № 1602 «Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами». Дана довідка використовувалась в подальшому уповноваженою особою під час проведення процедури відкритих торгів. Сканована копія технічної специфікації додається. Обрані технічні та якісні характеристики послуг, які закуповуються, повністю відповідають потребам Замовника та вимогам чинного законодавства
Базуючись на цих документах та опираючись на попередній досвід проведення аналогічної закупівлі нашою лікарнею були сформовані технічні вимоги до предмету закупівлі, які були оприлюднені в системі публічних закупівель Prozorro.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни послуг, які містяться у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах надавачів послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" ),а також до уваги взято ціни по наданню аналогічних послуг по договору надання послуг 2024 року
Запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
В свою чергу, Замовником, для визначення очікуваної вартості, здійснено оцінку 3-х письмових цінових пропозицій від можливих надавачів послуг (цінові пропозиції додаються):
1) Цінова пропозиція – Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО»
2) Цінова пропозиція – Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології»
3) Цінова пропозиція – Товариство з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ»
З урахуванням цінової інформації з ринку послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами та аналізі угод, як власних так і інших суб’єктів господарювання, а також з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, зокрема з сайту Prozorro.
На підставі отриманих комерційних пропозицій потенційних учасників, Замовником було визначено середньоарифметичне значення ціни за 1 послугу та визначено очікувану вартість закупівлі ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (CPV) (Лот №1 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження; Лот №2 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження (Патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи та тканини)) у розмірі 3 098 078,00 гривень з ПДВ.
Номер:
cbb7026bf30941ceb7afb63909fa3b54
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2025 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (CPV) (Лот №1 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження; Лот №2 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження (Патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи та тканини))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-12-014133-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Додатком №1 до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей №1178, Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Особливостей №1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
У зв’язку із вищевикладеним, надайте інформацію, чому Вами при складанні тендерної документації допущено порушення вищезазначеної вимоги законодавства ?
2. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що за лотом №2 Замовником оприлюднено інформацію про відміну, зазначивши причину та коментар щодо відміни, це – порушення строків на оприлюднення договору про закупівлю.
У зв’язку із чим, прошу зазначити чи за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» укладався договір про закупівлю за лотом №2 ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa59df301075413b97fb3315ea7ac4cf
Назва:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2025-04-14-000004 повідомляємо наступне
Дата опублікування:
29.04.2025 14:50
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2025-04-14-000004 повідомляємо наступне: Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради» здійснювало закупівлю ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (CPV) (Лот №1 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження; Лот №2 - Послуги по збору, транспортуванню медичних і токсичних відходів для подальшого знищення або знешкодження (Патологоанатомічні та органічні операційні відходи (органи та тканини)) відповідно до вимог чинного законодавства України.
1. Додатком №1 до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей №1178, Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Щодо змін, які були внесені Постановою №382, то в даному випадку норму не скасовано, а перенесено з пункту 47 в пункт 45 Особливостей. В даному пункті йдеться, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
В свою чергу, Замовником, для підтвердження відсутності в Учасника процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором, передбачено, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовником враховано зміни передбачені Постановою №382 та сформовано тендерну документації у відповідності до Закону та Особливостей.
2. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що за лотом №2 Замовником оприлюднено інформацію про відміну, зазначивши причину та коментар щодо відміни, це – порушення строків на оприлюднення договору про закупівлю.
У зв’язку із чим, прошу зазначити чи за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» укладався договір про закупівлю за лотом №2 ?
Відповідно до Протоколу № 71 від 08 квітня 2025 року, на підставі пп.1 п.50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: порушення строків на оприлюднення договору про закупівлю. Станом на дату запиту про надання пояснення по моніторингу UA-M-2025-04-14-000004 – Лот №2 скасований, відповідно Договір щодо Лоту №2 між Замовником та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не укладався.