• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

15 490 744.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 464 722.32 UAH
Номер: e4345909952e4e59b622e1fe08d75df6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-27-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 27.01.2025 16:13 - 18.02.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.01.2025 № 4-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 січня 2025 року № 4-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2024-12-12-011924-a від 12.12.2024 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Законів № 922 та № 808, Особливостей № 1275 та № 1178, дотримання порядку внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, розгляду тендерних пропозицій учасників: ТОВ «КИЇВХЛІБ», ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 2» та ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Закону України від 17 липня 2020 року № 808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон № 808), постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних за-купівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості № 1275) із змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військовою частиною 3018 Національної гвардії України (далі – Замовник); оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 12.12.2024 № 179, із змінами від 16.12.2024 № 181; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.12.2024; пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВХЛІБ» (далі – ТОВ «КИЇВХЛІБ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 2» (далі – ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 2»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД»); повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах ТОВ «КИЇВХЛІБ» - до 28.12.2024; протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2024 № 187, від 03.01.2025 № 2, від 07.01.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 07.01.2025; договір від 09.01.2025 № 2; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 06.02.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 11.02.2025 12:11 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2025 12:11

Запити/Пояснення