-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
15 490 744.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 464 722.32 UAH
мін. крок: 3% або 464 722.32 UAH
Номер:
e4345909952e4e59b622e1fe08d75df6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-27-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
27.01.2025 16:13 - 18.02.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2025 № 4-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 27 січня 2025 року № 4-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-12-12-011924-a від 12.12.2024 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Законів № 922 та № 808, Особливостей № 1275 та № 1178, дотримання порядку внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, розгляду тендерних пропозицій учасників: ТОВ «КИЇВХЛІБ», ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 2» та ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Закону України від 17 липня 2020 року № 808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон № 808), постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних за-купівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості № 1275) із змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, дотримання вимог Законів № 922 і № 808 та Особливостей № 1275 і № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військовою частиною 3018 Національної гвардії України (далі – Замовник); оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 12.12.2024 № 179, із змінами від 16.12.2024 № 181; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.12.2024; пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВХЛІБ» (далі – ТОВ «КИЇВХЛІБ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 2» (далі – ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 2»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД»); повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах ТОВ «КИЇВХЛІБ» - до 28.12.2024; протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2024 № 187, від 03.01.2025 № 2, від 07.01.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 07.01.2025; договір від 09.01.2025 № 2; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 06.02.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.02.2025 12:11 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2025 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
0b63cfed92e14c2e8408307b19b8eace
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.02.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-12-011924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Вами не відхилено учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД», якщо його пропозиція не відповідала умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.12.2024 № 181 (далі – Оголошення №181), а саме:
- умовам пункту 1.5 розділу «Вимоги до Учасника» Додатку №2 до Оголошення №181, в частині не надання учасником експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей? При цьому, відповідно до листів від 21.12.2022 № Вих-30.1/29.2-24-09/1456-22 та № Вих-30.1/292-24-09/1457-22 Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області, адресованих учаснику ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» (які надані останнім у складі його пропозиції), вбачається наявність рішення про державну реєстрацію потужностей;
- умовам пункту 1.8 розділу «Вимоги до Учасника» Додатку №2 до Оголошення №181, в частині не надання учасником копії якісного посвідчення на споживчу тару?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу безпеці замовника та/або постачальника, національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, або містить інформацію з обмеженим доступом, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням такої інформації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
429f5c01234f47569112bbf75396a4b7
Назва:
Про направлення інформації та документів
Дата опублікування:
06.02.2025 17:15
Опис:
У відповідь на отриманий 03.02.2025 року через електронну систему закупівель запит від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-12-011924-a), військовою частиною 3018 Національної гвардії України надається наступна інформація і документи:
Щодо пункту 1 запиту
Абзацом 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Військовою частиною 3018 Національної гвардії України забезпечено підготовку Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Додаток 1).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб військової частини 3018 Національної гвардії України та вимог наказу командувача Національної гвардії України № 1117 від 26.12.2023 «Про питання забезпечення військових частин Національної гвардії України продовольством, технікою та майном номенклатури продовольчої служби у 2024 році».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розрахунок бюджетного призначення визначений відповідно до потреб Військової частини 3018 Національної гвардії України, а також середньо ринкової вартості товару.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275
(зі змінами), опрацьовано питання очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено за допомогою цінових пропозицій від декількох постачальників відповідної продукції та взято за основу для визначення очікуваної вартості, у зв’язку зі специфічною логістикою, яка впливає на кінцеву вартість товару, а саме: частота та графік постачання; територіальне покриття.
За результатами маркетингового дослідження (Додаток 2) було визначено очікувану вартість предмета закупівлі - 15 490 744,00 грн.
Щодо пункту 2 запиту
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто пропозицію Учасника ТОВ «Черкасихліб ТД» та визначено переможцем спрощеної закупівлі. Щодо відповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Оголошення № 181), повідомляємо:
1. Згідно преамбули Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі – Закон), цей Закон регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
Відповідно до ст. 25 Закону, державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі. Потужностям у реєстрі присвоюється особистий реєстраційний номер.
Порядок державної реєстрації потужностей, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 15 лютого 2024 року № 431, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 квітня 2024 року № 501/41846, набрав чинності 24 липня 2024 року (надалі Порядок № 431).
Згідно розділу III «Державна реєстрація потужності» Порядку № 431 визначено, що рішення про державну реєстрацію потужності оформлюється наказом територіального органу Держпродспоживслужби та не пізніше 3 робочих днів з дня його прийняття доводиться до відома оператора ринку або уповноваженої ним особи шляхом: вручення або надсилання його поштою (реєстрованим поштовим відправленням); надсилання на адресу електронної пошти чи передачі з використанням технічних засобів електронної комунікації.
Тобто, даним порядком визначено, що рішення про державну реєстрацію потужності оформлюється наказом Держпродспоживслужби та направляється підприємству.
Натомість, у період часу з 08 квітня 2016 року до 24 липня 2024 року діяв Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 10 лютого 2016 року № 39, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 року № 382/28512 (надалі Порядок № 39).
Згідно розділу III «Державна реєстрація потужності» Порядку № 39 визначено, що рішення про державну реєстрацію потужності та її особистий реєстраційний номер територіальний орган компетентного органу повідомляє оператору ринку протягом трьох робочих днів після прийняття рішення в паперовій або електронній формі.
Тобто, даним порядком було визначено, що територіальний орган компетентного органу повідомляє підприємство відносно прийняття рішення про державну реєстрацію потужності та присвоєння особистого реєстраційного номеру.
Так, на виконання даної вимоги, начальник Черкаського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області Ольга МІЗІНОВА:
- за № Вих-30.1/29.2-24-09/1456-22 від 21.12.2022 повідомила ТОВ «Черкасихліб ТД» про прийняття рішення про державну реєстрацію потужності та присвоєння особистого реєстраційного номеру: ТОВ «Черкасихліб ТД»,
вул. Надпільна, 248, м. Черкаси, Черкаська обл., 18000-r-23-21-1330;
- за № Вих-30.1/29.2-24-09/1457-22 від 21.12.2022 повідомила ТОВ «Черкасихліб ТД» про прийняття рішення про державну реєстрацію потужності та присвоєння особистого реєстраційного номеру: ТОВ «Черкасихліб ТД»,
вул. Чигиринська, 7, м. Черкаси, Черкаська обл., 18000-r-23-21-1329.
Замовник звертає увагу на те, що відповідно до пункту 1.5 розділу «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 до Оголошення № 181, Учасник повинен був завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а не рішення про державну реєстрацію потужності, оформлене наказом територіального органу Держпродспоживслужби, так як ані Законом, ані Порядком № 39 не було затверджено обов’язкову форму рішення про державну реєстрацію потужності, у зв’язку з чим Черкаським міським управління Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області було видано повідомлення про реєстрацію потужностей.
Згідно Державного реєстру потужностей операторів ринку (data.gov.ua) за посиланням https://data.gov.ua/dataset/99adb3a4-c645-4e64-a7a9-498b73872780, в якому міститься безпосередня інформація відносно державної реєстрації потужностей ТОВ «Черкасихліб ТД» (Додаток 3), та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, яка оприлюднена у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2. У Протоколі вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів № 378 від 09 грудня 2024 року, виданому Державною установою «Дніпропетровський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» файл «47. Протокол №378-Пакети СРР без друку.pdf», вказуються всі фізико-хімічні показники якості споживчої тари та підприємство-виробник, що відповідає вимогам пункту 1.5 розділу «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 до Оголошення № 181 та відповідає «Вимогам до предмета закупівлі» Додатку № 2 до Оголошення № 181 в частині:
«Пакування товару – хліб має бути нарізаний та запакований у споживчу упаковку (поштучно) Учасником таким чином, щоб не допустити псування, забруднення чи втрати його зовнішнього вигляду. Булочка має бути запакована у споживчу упаковку (1 шт. або не більше 8 шт. в упаковці). Споживча упаковка: поліетиленовий пакет/плівка. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою».
Згідно ч. 7 ст. 37 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що єдиним документом, яким супроводжуються об’єкти санітарних заходів, що перебувають в обігу, є товарно-транспортна накладна, якщо інше не передбачено законом, та у відповідності до частини 2 статті 6 Розділу ІІ Закону України «Про захист прав споживачів», продавець на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
Таким чином, підприємство-виробник споживчої тари на момент закупівлі надав протокол вимірювань за фізико-хімічними показниками та показниками безпечності, що підтверджує якість продукції.
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.PDF.
2. Запити Військової частини 3018 Національної гвардії України для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та комерційні пропозиції.PDF.
3. Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку (data.gov.ua).PDF.