-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)
Завершена
3 160 361.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 801.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 801.81 UAH
Номер:
5a7ece55f9b04010878fbeab8eca324d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
04.03.2025 11:43 - 26.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 13-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2024-12-12-005460-a 12.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками 1 – 4 до нього у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березень 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Гончарівське» Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.12.2024 № 12 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Вакулик Миколи Григоровича (далі – ФОП Вакулик Микола Григорович), протокольне від 02.01.2025 № 4 (про визначення переможцем закупівлі ФОП Вакулик Микола Григорович), вимогу про усунення невідповідностей до 14:01 год до 01.01.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.01.2025, договір про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01, укладений Замовником з ФОП Вакулик Микола Григорович (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.01.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.03.2025.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наcтупне.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.
Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо.
Моніторингом установлено, що Замовником 17.01.2025 оприлюднено договір про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01, з додатками 1 – 4 до нього, які завантажені у форматі PDF.
Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з додатками 1 – 4 до нього у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації та пункту 2.12 додатку 8 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані посвідчення, які підтверджують проходження навчання, перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13 на головного інженера, або виконавця робіт.
У тендерній пропозиції ФОП Вакулик Микола Григорович надано довідку про наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.12.2024 № 24/12-03, відповідно до якої функції головного інженера виконує ФОП Вакулик Микола Григорович, виконавцем робіт є Горбач С.Г. (працівник субпідрядної організації ФОП Горбач М.В.).
Проте, у тендерній пропозиції учасника ФОП Вакулик Микола Григорович відсутні скановані посвідчення, які підтверджують проходження навчання, перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13 на головного інженера, або виконавця робіт, чим не дотримано вимоги підпункту 2.5 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації та пункту 2.12 додатку 8 до тендерної документації Замовника.
У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ФОП Вакулик Микола Григорович, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
18.03.2025 14:51 - 02.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2025 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про заходи щодо усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-12-005460-a від 18.03.2025
(Моніторинг UA-M-2025-03-04-000021)
(у порядку частини 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Комунальне підприємство «Гончарівське» Гончарівської селищної ради (надалі – Замовник) надає інформацію про вжиті ним заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-12-005460-a від 18.03.2025, опублікованому Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області в електронній системі закупівель 18 березня 2025 року (далі – Висновок), у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-12-005460-a (моніторинг UA-M-2025-03-04-000021).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язало Замовника вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками 1 – 4 до нього у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Щодо Висновку, зокрема заходів щодо усунення виявлених порушень, які у ньому наведені, можемо пояснити наступне.
1. На виконання Висновку щодо порушення Замовником норм пункту 10 частини 1 статті 10 Закону уповноваженою особою Замовника 24.03.2025 було прийнято рішення про публікацію в електронній системі закупівель Договору та додатків 1-4 до нього у машинозчитувальному форматі, а також посилення контролю з метою недопущення подібних порушень в майбутньому та завантажено Договір та Додатки № 1-4 до нього у машинозчитувальному форматі.
2. На виконання зобов’язання щодо вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, викладених у Висновку, та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому керівництвом Замовника проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою підприємства Заставною Катериною Олександрівною щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» при оприлюдненні відповідних договорів про закупівлю та додатків до них у машинозчитувальному форматі.
Таким чином, Замовник у повному обсязі усунув наведені у Висновку порушення законодавства у сфері державних закупівель у спосіб та порядку, наведені у Висновку.
Відповідно до частини 9 статті 8 Закону «У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку».
Додатки:
1. Протокол УО № 41 від 24.03.2025
2. Договір про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01 в машинозчитувальному форматі;
3. Додаток 1 до Договору про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01 в машинозчитувальному форматі;
4. Додаток 2 до Договору про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01 в машинозчитувальному форматі;
5. Додаток 3 до Договору про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01 в машинозчитувальному форматі;
6. Додаток 4 до Договору про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01 в машинозчитувальному форматі.
Начальник Сергій ЗАСТАВНИЙ
Катерина Заставна
Дата публікації звіту:
24.03.2025 13:19
Запити/Пояснення
Номер:
96c1108adc954e56ae385aa4f3995d5b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)», очікуваною вартістю 3 160 361,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-12-12-005460-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання Договору про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01, укладеного Замовником з Фізичною особою-підприємцем Вакулик Микола Григорович (далі – ФОП Вакулик Микола Григорович), з наданням підтверджуючих документів.
4. Відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації та пункту 2.12 додатку 8 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані посвідчення, які підтверджують проходження навчання, перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13 на головного інженера, або виконавця робіт.
У тендерній пропозиції ФОП Вакулик Микола Григорович надано довідку про наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.12.2024 № 24/12-03, відповідно до якої функції головного інженера виконує ФОП Вакулик Микола Григорович, виконавцем робіт є Горбач С.Г. (працівник субпідрядної організації ФОП Горбач М.В.).
Проте, у тендерній пропозиції учасника ФОП Вакулик Микола Григорович відсутні скановані посвідчення, які підтверджують проходження навчання, перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13 на головного інженера, або виконавця робіт.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ФОП Вакулик Микола Григорович.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e31b3b19866f41959ec73313d94e1227
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.03.2025 13:59
Опис:
У відповідь на запит від 05.03.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-12-12-005460-a «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)», повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту та проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 27.05.2024 № 240521-11/6). Зведений кошторисний розрахунок затверджений у встановленому порядку (наказ Замовника від 27.05.2024 № 35/АГ)
Вартість будівництва визначається на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації. Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні. Якщо технічні специфікації містять посилання в документації на конкретну фірму (виробника) обладнання, матеріалів, конструктивних елементів то таке посилання мається на увазі «або еквівалент».
Замовником було здійснено закупівлю з розробки проектно-кошторисної документації та проведення експертизи кошторисної частини проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (Закупівля: UA-2024-05-22-001667-a). Технічні та якісні характеристики відповідають проектному рішенню розробленому ФОП Солошенко Сергій Григорович.
Очікувана вартість робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи») визначена відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої ФОП Солошенко Сергій Григорович та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області». Експертиза проведена експертною організацією ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» (додається). При визначенні очікуваної вартості було використано зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва (додається), згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3309,766 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 2489,979 тис.грн.; інші витрати – 819,787 тис.грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з урахуванням ПДВ (вартість проектних робіт та кошти на здійснення авторського нагляду без ПДВ).
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу.
На підтвердження додаємо:
1. Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 27.05.2024 № 240521-11/6
2. Рішення про затвердження вартості будівництва (наказ Замовника від 27.05.2024 № 35/АГ)
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
4. Дефектний акт.
5. Кошторисна частина проектно-кошторисної документації.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) прийнята Урядом з метою ефективного використання державних коштів, відповідно її положення, включаючи вимогу щодо оприлюднення обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, стосуються державних, тобто бюджетних коштів. Водночас джерелом фінансування закупівлі UA-2024-12-12-005460-a «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84/2 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), про що зазначено у річному плані закупівель UA-P-2024-12-12-006436-a.
3. Роботи виконуються належним чином, відповідно до календарного графіку виконання робіт на об’єкті. Станом на 10.03.2025 Договір про виконання робіт від 15.01.2025 № 15/01, укладений Замовником з Фізичною особою-підприємцем Вакулик Микола Григорович (далі – ФОП Вакулик Микола Григорович) виконано на суму 2115915,00 грн. Факт виконання робіт підтверджується підписаними сторонами актами приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в (від 07.02.2025 № 1 на суму 755332,00 грн та від 24.02.2025 № 2 на суму 1360583,00 грн) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 від 07.02.2025 та від 24.02.2025.Оплата за виконані роботи здійснена у повному обсязі.
На підтвердження надаємо наступні документи:
1. копія акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в від 07.02.2025 № 1;
2. копія акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в від 24.02.2025 № 2;
3. копія довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 від 07.02.2025;
4. копія довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 від 24.02.2025;
5. копія платіжної інструкції від 07 лютого 2025 року №84;
6. копія платіжної інструкції від 24 лютого 2025 року №126;
4. На виконання вимог підпункту 2.5 пункту 2 розділу І додатку 2 до тендерної документації та пункту 2.12 додатку 8 до тендерної документації учасником ФОП Вакулик Микола Григорович у складі файлу «02.12 Посвідчення ОП.pdf» було надано посвідчення № 2-2024-4, видане на ім’я фізичної особи-підприємця Вакулик Микола Григорович яким підтверджується, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання законів інших нормативно-правових актів з охорони праці в обсязі Типового тематичного плану і програми навчання посадових осіб, членів комісії з перевірки знань та фахівців з питань охорони праця у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05, типова програма та тематичний план якого включає в себе НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями та НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (Додаток 4 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15). Слід зазначити, що зазначене посвідчення вимагалося надати стосовно головного інженера АБО виконавця робіт, тобто учасник, надавши посвідчення на головного інженера – Вакулика Миколу Григоровича, у повній мірі виконано вимогу Замовника. Зважаючи на викладене у Замовника не було підстав для публікації вимоги про виправлення невідповідностей в цій частині до ФОП Вакулик Микола Григорович.