• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія»

Завершена

2 512 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 564.30 UAH
Номер: 3fe525e41c704b1cb38cd7131ca387a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-17-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.02.2025 16:19 - 11.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.02.2025 №10-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17.02.2025 №10-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2024-12-10-010537-a, 10.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.v.ryzhii@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЗЕ.ТЕК», ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом не допущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іллінецького аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.12.2024 № 153), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕ.ТЕК» (далі – ТОВ «ЗЕ.ТЕК»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ««ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.12.2024 № 156, від 03.01.2025 № 3, від 06.01.2025 № 4, від 10.01.2025 № 7, № 8, від 20.01.2025 № 14, № 15, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії від 27.01.2024 № 250127-004, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 29.01.2025 № 1, від 28.02.2025 № 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.02.2025, 28.02.2025 та 06.03.2025 через електронну систему закупівель. Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 21.02.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, які необхідні для дослідження питань в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, Замовником відповідні пояснення (інформацію та документи) було надано через електронну систему закупівель 27.02.2025, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 11.03.2025 17:05 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку від 11 березня 2024 року інформую наступне: здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом не допущення встановленого порушення у подальшому. Період подання пояснення на запитання цієї закупівлі припав на час перебування УО на лікарняному. Тому пояснення вчасно - не на третій робочий день, а на четвертий, не було оприлюднене. Докази хвороби УО - витяг з листка непрацездатності додається.
Дата публікації звіту: 18.03.2025 14:34

Запити/Пояснення