-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія»
Завершена
2 512 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 564.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 564.30 UAH
Номер:
3fe525e41c704b1cb38cd7131ca387a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-17-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
17.02.2025 16:19 - 11.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.02.2025 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.02.2025 №10-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-12-10-010537-a, 10.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЗЕ.ТЕК», ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом не допущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іллінецького аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.12.2024 № 153), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕ.ТЕК» (далі – ТОВ «ЗЕ.ТЕК»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ««ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.12.2024 № 156, від 03.01.2025 № 3, від 06.01.2025 № 4, від 10.01.2025 № 7, № 8, від 20.01.2025 № 14, № 15, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії від 27.01.2024 № 250127-004, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 29.01.2025 № 1, від 28.02.2025 № 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.02.2025, 28.02.2025 та 06.03.2025 через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 21.02.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, які необхідні для дослідження питань в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Однак, Замовником відповідні пояснення (інформацію та документи) було надано через електронну систему закупівель 27.02.2025, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
11.03.2025 17:05 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2025 17:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку від 11 березня 2024 року інформую наступне: здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом не допущення встановленого порушення у подальшому. Період подання пояснення на запитання цієї закупівлі припав на час перебування УО на лікарняному. Тому пояснення вчасно - не на третій робочий день, а на четвертий, не було оприлюднене. Докази хвороби УО - витяг з листка непрацездатності додається.
Дата публікації звіту:
18.03.2025 14:34
Запити/Пояснення
Номер:
575d4b0ce81f49679dd018a2c88516bb
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2025 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5f739ade49324183adb2bfbedde4030a
Назва:
про надання пяснень
Дата опублікування:
27.02.2025 17:48
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-010537-a) надаємо пояснення, а саме:
1. Замовником здійснено розрахунки очікуваної вартості товару (електричної енергії) методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін виконано таким способом:
1. Визначено з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку “на добу наперед”, тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка/знижка електропостачальника).
ОВ = (Цфпрогн.рдн + Тпер + V) × Wплан × Р,
8,106 = 5,56745 (Цфпрогн.рдн за повний листопад 2024 року
місяць) + 9,39% (Х) + 0,66526 (Тпер) * 1,2 (Р), де ОВ – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн);
Wплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта замовника (кВт·год);
Цфпрогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт·год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн);
Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт·год без ПДВ (грн/кВт·год) Замовником для розрахунку використано 528,57 грн/МВт·год відповідно до постанови НКРЕКП «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» (09.12.2023 № 2322);
Р – математичне вираження можливої ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2);
V – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою:
V = Цфпрогн.рдн × Х (грн);
Х – відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті коледжу, що можна переглянути за посиланням: https://iafk.vn.ua/pro-koledzh/publichni-zakupivli
Номер:
6da259fe38c149048f1d2ef238379ef4
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2025 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
З яких підстав розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електро Енерджі» здійснювався з 10 по 20 січня 2025 року, тобто понад п’ять робочих днів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
11c1a119521749b28370e367816ba565
Назва:
Про надання пояснень щодо закупівлі електричної енергії за №UA-2024-12-10-010537-a
Дата опублікування:
28.02.2025 19:30
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-010537-a) надаємо пояснення, а саме:
1. З яких підстав розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електро Енерджі» здійснювався з 10 по 20 січня 2025 року, тобто понад п’ять робочих днів?
Якщо проаналізувати розгляд пропозицій останніх двох учасників зазначеної закупівлі, то чітко видно, що ТОВ Укргазтрейдинг, був визнаний переможцем 10.01.2025 (копія протоколу №8 додається).
13.01.2025 року ТОВ Укргазтрейдинг, завантажив у системі закупівель Prozorro документи переможця. Відповідно до абзацу 4 п.49. Особливостей (Постанова КМУ №1178): «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.»
Переможцем ТОВ Укргазтрейдинг договір на підпис замовнику не надсилався до 17.01.2025 року, і тільки у п’ятницю 17.01.2025 року було ним завантажено у системі закупівель Prozorro лист № 5/68465 від 17.01.2025 про те, що ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ» повідомляє ІЛЛІНЕЦЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ про відмову в укладенні договору про закупівлю електричної енергії за оголошенням UA-2024-12-10-010537-a.
Термін надходження листа склав 7 днів, що менше 15 днів, встановлених абзацом 4 п.49. Особливостей.
Замовником, на наступний робочий день у понеділок 20.01.2025 року (Протокол №14 - копія додається), було дискваліфіковано пропозицію ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ та в той же день 20.01.2025 розпочато дії з кваліфікації наступної тендерної пропозиції у списку тендерних пропозицій, а саме ТОВ «Електро Енерджі».
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 20.01.2025 (Протокол №15 - копія додається), ТОВ «Електро Енерджі» визначено переможцем закупівлі за номером UA-2024-12-10-010537-a.
Після завершення періоду оскарження, у встановлені законодавством строки, замовником було укладено Договір про постачання електричної енергії споживачу з ТОВ «Електро Енерджі» від 27.01.2025 №250127-004.
Номер:
8521924e1adb404c90d6c14ec1a40003
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2025 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Якими документами підтверджено коливання ціни товару (електричної енергії) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про постачання електричної енергії споживачу від 27 січня 2025 року №250127-004 додатковою угодою від 28 лютого 2025 року №2 в частині збільшення ціни товару? Надайте відповідь з урахуванням пункту 13.7. Розділу 13. «Строк дії Договору та інші умови» зазначеного договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e6ce76bf4cb745469a4c901a43f6e6e2
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 11:34
Опис:
Відповідно пункту 13.7. Розділу 13. «Строк дії Договору та інші умови» встановлено, що зміна ціни за одиницю електричної енергії можливе за умови надання зацікавленою стороною документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України» на ринку «на добу на перед» (далі – РДН), що оприлюднено на офіційному веб-сайті ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» (www.oree.com.ua). Перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання електричної енергії на ринку та підтверджуючих документів не є вичерпним. У якості документального підтвердження даних, передбачених цим пунктом, Сторонами визнаються завірені зацікавленою стороною роздруківки (скрін-копії) з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» (www.oree.com.ua). Постачальник ТОВ «Електро Енерджі» разом із проєктом додаткової угоди №2 та відпоавідним зверненням (лист від 28.02.2025 №25.02-00028) надав завірені роздруківки (скрін-копії) з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» про середньозважені ціни ВДР та РДН у січні 2025 та лютому 2025 року (додаються), що стали підставою для перерахунку ціни за одиницю товару, відповідно до встановленої в Додатку 1 до договору формули розрахунку ціни.