• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення (прання та прасування білизни )

Закупівля здійснюється на 2025 рік

Завершена

1 275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 750.00 UAH
Номер: 2e4adbff416d4e2ebb69befc2e17a83b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.01.2025 12:23 - 12.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2025 № 10 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.01.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025 № 10 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2024-12-10-008022-a 10.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пункту 3 Особливостей та абзаців третього та десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА встановлено порушення вимог статті 5 Закону та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.12.2024 № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.12.2024 року, тендерну пропозицію ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА, протокол уповноваженої особи № 3 від 20.12.2024, договір від 27.12.2024 № 27/12 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.02.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, Тендерна документація Замовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 10.12.2024) не містити перелік документів, які оформлені в окремі додатки до тендерної документації, що не відповідає вимогам абзацу десятого пункту 28 Особливостей. Таким чином, Замовником порушено вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, в частині того, що тендерна документація Замовника не містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА встановлено наступне. Вимогами п.1.4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферу повітря стаціонарними джерелами (для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, яка впроваджена на потужностях, які використовує Учасник). Одночасно, Додатком 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) визначено, що надання послуг здійснюється відповідно до діючих інструкцій, положень, нормативів та Законів України, надання послуг всупереч нормам діючого законодавства та нормативно-правових актів що регулюють діяльність в сфері надання послуг прання та прасування будуть вважатись як невиконані. При цьому, ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА надано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 16.08.2018 №6310136900-4250 та «Умови, які встановлюються в дозволі на викиди» (далі – Дозвіл №6310136900-4250, (файл «Дозвил та додатки.PDF»). Абзац другий пункту 2 Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №302 в редакції чинній на момент отримання дозволу 6310136900-4250 (тобто в редакції Постанови від 07.08.2013 КМ №748) Дозвіл видається суб'єкту господарювання за формою, встановленою Мінприроди. Поряд з цим, форма дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами затверджена Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 30.05.2006 року №266 (далі – Наказ №266) Також вищезазначеним Наказом №266 передбачена структура додатка до дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, відповідно до якої Додаток до дозволу має містити наступну інформацію: 1. Контактні дані суб'єкта господарювання. 2. Дозволені обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для джерел викидів, з яких в атмосферне повітря надходять забруднюючі речовини від виробництв та технологічного устаткування, на які повинні впроваджуватися найкращі доступні технології та методи керування (основні джерела), та для всіх інших джерел. 3. Умови, які встановлюються в дозволі на викиди до: технологічного процесу; обладнання та споруд; очистки газопилового потоку; виробничого контролю; адміністративних дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. 4. Перелік заходів щодо впровадження найкращих доступних технологій та методів керування і скорочення викидів забруднюючих речовин. 5. Перелік заходів щодо здійснення контролю за дотриманням встановлених граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин та умов дозволу на викиди. Таким чином, Дозвіл №6310136900-4250 надано не в повному обсязі, а саме без сторінок, на яких вказана інформація, необхідність зазначення якої передбачена пунктами 1,2,4,5 структури додатка до дозволу, встановленої Наказом №266. Вищезазначене суперечить вимогам тендерної документації Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень: 10.02.2025 20:33 - 25.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 20:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомлення щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому та аргументовані заперечення до висновку в межах моніторингу за процедурою закупівлі UA-2024-12-10-008022-a (внутрішній ідентифікатор моніторингу: 2e4adbff416d4e2ebb69 befc2e17a83b). КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" (далі –Замовник) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-10-008022-a (далі – Закупівля) висновку оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку, обґрунтовуючи його наступним. Щодо першого питання. Відповідно до останнього абзацу п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація за закупівлею UA-2024-12-10-008022-a затверджена рішенням уповноваженої особи Протокол №2 від «10» грудня 2024 року (уповноважена особа Конотопська Тетяна) складається з тендерної документації (основний документ) та окремих додатків до тендерної документації (окремі додатки до тендерної документації: Додаток 1 до тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації та Додаток 3 до тендерної документації). Додаток 1 до тендерної документації, зокрема, містить інформацію про перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Враховуючи, що зазначена інформація не міститься у складі тендерної документації (основний документ) та розміщена, як окремі додатки до тендерної документації. Замовник враховуючи позицію ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ врахує зазначене при розробці усіх тендерних документацій Замовника. Задля недопущення можливих порушень у подальшому, у найближчий час уповноважену особу буде направлено на підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, за найближчої фінансової можливості Замовника. Щодо другого питання. Відповідно до вимог пп.1.4. п.1 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації вимагалось «На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферу повітря стаціонарними джерелами (для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, яка впроваджена на потужностях, які використовує Учасник).». Учасником ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ у Довідці в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг (лист №1/2 від 17/12/2024 р.) надано інформацію щодо потужності (об’єкту) на якій буде здійснюватися виконання послуг прання та прасування білизни, з зазначенням підстави користування - Договір оренди нежитлового приміщення №12/12 від 12.12.2022р. (далі – Договір). Також, у складі тендерної пропозиції надано скан копію Договору, відповідно до якого Орендодавцем приміщень є ТОВ ФІРМА «КОЛІР». Також, у складі тендерної пропозиції надано скан копію Дозволу №6310136900 – 4250 на викиди забруднюючих речовин в атмосферу повітря стаціонарними джерелами від 16.08.2018 р. (Дозвіл), виданий Орендодавцю приміщень – ТОВ ФІРМА «КОЛІР», відповідно до змісту якого зазначено, що термін дії дозволу – необмежений, з 16.08.2018 р. Грунтуючись на вищезазначеному, з наданих ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ у складі тендерної пропозиції документів, Замовником було встановлено, що ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ законно використовує орендоване у орендодавця ТОВ ФІРМА «КОЛІР» нежитлове приміщення, на яке у орендодавця ТОВ ФІРМА «КОЛІР» наявний Дозвіл, який ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ використовує як Орендар зазначеного приміщення, в тому числі, з урахуванням, що він видається безпосередньо на споруду, в т.ч. з урахуванням систем газопилового потоку, що технічно забезпечені орендованою спорудою. Таким чином ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферу повітря стаціонарними джерелами (для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, яка впроваджена на потужностях, які використовує Учасник), чим підтверджується, що ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ виконав вимогу тендерної, в цій частині, документації в повному обсязі. Відповідно до Висновку в межах моніторингу за процедурою закупівлі A-2024-12-10-008022-a (далі – Висновок) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зазначено, що Дозвіл No6310136900-4250 надано не в повному обсязі, а саме без сторінок, на яких вказана інформація, необхідність зазначення якої передбачена пунктами 1,2,4,5 структури додатка до дозволу, встановленої Наказом №266. Вищезазначене суперечить вимогам тендерної документації. Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Замовник не погоджується з Висновком в цій частині, аргументуючи зазначене наступним. Відповідно до вимог пп.1.4. п.1 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації вимагалось «На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферу повітря стаціонарними джерелами (для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, яка впроваджена на потужностях, які використовує Учасник).». Тендерна документація не містить вимог надання вищезазначеного Дозволу з додатками чи будь-якими супутніми до Дозволу документами. Тендерна документація не містить вимог надання вищезазначеного Дозволу у відповідності до порядку передбаченому будь-яким нормативним актом та відповідно до Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 30.05.2006 року №266. Наданий вищезазначений Дозвіл не містить інформації про найменування та кількість додатків до нього та інформації, що додатки до зазначеного Дозволу є його невід’ємними частинами, а отже він може використовуватись і без них. Відповідно до п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». Відповідно до п.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.». Відповідно до п. 43 Особливостей зазначено «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовником розглянуто тендерну пропозицію ФОП Василенко С.А. на відповідність вимогам тендерної документації. Враховуючи, що вимогою пп.1.4. п.1 ч.1 Додатку 1 Тендерної документації вимагалось «На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферу повітря стаціонарними джерелами (для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, яка впроваджена на потужностях, які використовує Учасник).», тендерна документація не містить будь-яких додаткових вимог щодо змісту Дозволу чи наявності додатків або відповідності його вимогам будь-якого нормативно-правового акту, отже, учасником ФОП Василенко С.А. було виконано вимогу в цій частині, безпосередньо, тендерної документації, що свідчить про відсутність підстави для вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не погоджується з наявністю порушення в цій частині, однак, враховуючи позицію ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ врахує зазначене при розробці усіх тендерних документацій Замовника. Задля недопущення можливих порушень у подальшому, у найближчий час уповноважену особу буде направлено на підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, за найближчої фінансової можливості Замовника. Враховуючи вищезазначене, Змовником здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб (винесено попередження), якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З повагою, уповноважена особа КНП ХОР "ОМКЦУН ІМ.В.І. ШАПОВАЛА"
Дата публікації звіту: 17.02.2025 14:10

Запити/Пояснення