-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти
Закупівля на 2025 рік
Торги відмінено
439 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 196.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 196.50 UAH
Номер:
93fff7560e3a4b41a3f4a5fb1510eccf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-17-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2024 00:00
Період моніторингу:
17.12.2024 14:39 - 08.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.12.2024 № 83-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.12.2024 № 83-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-12-10-007603-a 10.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Базалійського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 10 грудня 2024 року №130, пояснення (інформація, документи) від 18.12.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, інформація про відміну.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас, частиною першою статті 4 Закону передбачено, що ЗАКУПІВЛЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО РІЧНОГО ПЛАНУ.
Моніторингом встановлено, що згідно із підпунктом 4.4 пункту 4 Розділу «Загальні положення» тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2025 року.
Однак, відповідно до оприлюдненого річного плану UA-P-2024-12-10-008887-a Замовником запланована закупівля хлібопродуктів на 2024 рік.
Враховуючи викладене, Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі.
Станом на дату завершення моніторингу 02.01.2025 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднена інформація про відміну торгів (протокол від 18.12.2024 № 146).
Період усунення порушень:
03.01.2025 11:57 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2025 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
a7fb23ea760a4f2f972789097c389e3f
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.12.2024 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-10-007603-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено до 31.12.2025 року включно, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2024-12-10-008887-a на 2024 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби очікуваною вартістю 439 300,00 гривень за номером ID: UA-2024-12-10-007603-a на 2025 рік?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
673c334870a44c38818446c66732b46b
Назва:
На виконання запиту Західного офісу держаудит служби в Хмельницькій області від 18 грудня 2024 року
Дата опублікування:
18.12.2024 14:15
Опис:
На виконання запиту Західного офісу держаудит служби в Хмельницькій області від 18 грудня 2024 року на надання пояснення: " Чому в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2024-12-10-008887-a на 2024 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби очікуваною вартістю 439 300,00 гривень за номером ID: UA-2024-12-10-007603-a на 2025 рік?" повідомляємо, що Замовником була оголошена закупівля - відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби очікуваною вартістю 439 300,00 відповідно до річного плану закупівлі за номером UA-P-2024-12-10-008887-a. Дана закупівля за номером UA-2024-12-10-007603-a оголошена на 2025 рік, при цьому Замовник у електронній системі закупівель здійснив оголошення закупівлі відповідно до річного плану на 2024 рік, що є порушенням.
Оскільки дане порушення (помилку) виправити технічно неможливо, закупівлю за номером UA-P-2024-12-10-008887-a скасовано,відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.