• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з незалежної оцінки необоротних нефінансових активів КПТМ «Криворіжтепломережа» станом на 30.09.2024 (ДК 021:2015:79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»)

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер: 81499ddde51b451e8c7c1dca4420fb2f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-06-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.02.2025 16:34 - 28.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.02.2025 № 19 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.02.2025 № 19 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2024-12-10-005818-a 10.12.2024 КПТМ "Криворіжтепломережа" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання переможця процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України 922 «Про публічні закупівлі», Східний офісу Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на притягнення винних осіб до відповідальності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.12.2024 р. № 2/251/24, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників та тендерні пропозиції учасників ФОП ТЕСЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ПЕТРОВИЧ, ТОВ "Консалтингова компанія Увекон", ТОВ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ" протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ТЕСЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ПЕТРОВИЧ від 24 грудня 2024 № 3/251/24, ТОВ "Консалтингова компанія Увекон" від 25 грудня 2024 № 5/251/24, лист від учасника закупівлі ТОВ "Консалтингова компанія Увекон" від 23 грудня 2024 року №220 про відмову від участі в даній закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.12.2024, договір від 31.12.2024 №533-24 на суму 350 000,00 гривень та відповідь Замовника, надану через електронну систему закупівель 13.02.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.02.2025. Моніторингом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено порушення строків опублікування в електронній системі закупівель Prozorro договору №533-24 та його додатків, який укладений 31.12.2024 та опублікований 06.01.2025, що є порушенням пункту 10 частини першої статті 10 Закону України 922.
Період усунення порушень: 21.02.2025 16:06 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2025 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наказ №2-к/тм від 26.02.2025
Дата публікації звіту: 27.02.2025 08:37

Запити/Пояснення