-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир),Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг ,Пневматичний стрілецький тренажер (тир)
Завершена
458 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 293.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 293.95 UAH
Номер:
a3ec5282df684b3db8aa1814071d23fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 14:32 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.01.2025 № 5-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 21.01.2025 №003100-18/733-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 28.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
28.01.2025 №5-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-09-021826-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гатненського ліцею Фастівського району Київської області (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 09.12.2024 № 09-12/24-1; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо визначення переможця процедури закупівлі ФОП Донєнко Василь Олексійович від 18.12.2024 № 18-12/24-1; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2024; договір від 24.12.2024 № 457 ціною 457 030,00 гривень; звіт про виконання договору від 03.02.2025; пояснення Замовника, надані 03.02.2025 та 04.02.2025 на запит Держаудитслужби.
За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання.
Разом з цим, до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, на дату оголошення закупівлі, внесено зміни на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382.
Проте, моніторингом установлено, що пункт 3 Додатку 3 та Додаток 7 до тендерної документації, Замовник виклав без змін, внесених до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Враховуючи, що постанова КМУ №382 прийнята 02.04.2024 набрала чинність 09.04.2024, то тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 09.12.2024 № 09-12/24-1, повинна складатися з урахуванням змін внесених згідно вказаної постанови КМУ.
Надана Замовником відповідь 03.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 призвело до порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також, абзацом першим пункту 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Однак Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю 03.02.2025, чим перевищив строк у 20 робочих днів.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне.
Відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Донєнко Василь Олексійович не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
Надана Замовником відповідь 04.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
Отже, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Донєнко Василь Олексійович та уклав з ним Договір від 24.12.2024 № 457 за ціною 457 030,00 гривень.
Період усунення порушень:
06.02.2025 16:39 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2025 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до оприлюднення висновку, повідомляємо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата публікації звіту:
13.02.2025 18:40
Запити/Пояснення
Номер:
08e1bdfa1f8d4347abffdeed423d6c96
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2025 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир), Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг, Пневматичний стрілецький тренажер (тир) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-09-021826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Поясніть, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
4. Чому тендерна пропозиція ФОП ДОНЄНКО ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ не відхилена відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
5. Поясніть, чому Додаток 6 до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником» не містить всього переліку документів, які містяться в тендерній документації та які учасник має надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
- підписану уповноваженою особою учасника порівняльну таблицю характеристик запропонованого товару з характеристиками у відповідності до Таблиці якості Додатку 4 тендерної документації;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проєктор та ноутбук;
- Декларація про відповідність технічному регламенту на мультимедійний проектор (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир)).
- Декларація про відповідність технічному регламенту на ноутбук (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир))
- Авторизаційний лист від виробника або офіційного представника або дистриб’ютора виробника, проектора та ноутбука (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир)) з вказанням назви замовника та номеру закупівлі.
- Авторизаційний лист від виробника (власника авторських прав на комп’ютерну програму «Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник Вітчизни») або офіційного представника або дистриб’ютора виробника на програмне забезпечення «Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник Вітчизни»2.1».
- Висновок спеціаліста МВС України щодо категорії зброї (Макет зброї масогабаритний) автомата Калашникова (АК), Міністерства Внутрішніх справ України; (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир))
- Копії сертифікатів ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 14001:2015) на програмне забезпечення ««Захисник Вітчизни»2.1»»
- Інструкція користувача «Захист Вітчизни» 2.1»;
- Лист «Про повноваження» від виробника на право розповсюдження бездротових комплектів для гри в «лазертаг» та підтвердження стандартних гарантійних зобов’язань виданого на ім’я Постачальника з вказанням назви Замовника (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Декларація про відповідність бездротових комплектів для гри в «лазертах» (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Сертифікат відповідності бездротових комплектів для гри «лазертаг» (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати, що постачання товару буде здійснено за рахунок та силами Учасника безпосередньо у приміщення Замовника;
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує, що все обладнання нове та таке, що не було в експлуатації; без зовнішніх пошкоджень, у справному стані й повній комплектності, з інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, гарантійними талонами, що обладнання не має знаходиться під заставою, арештом, перебувати в обтяжені та не має бути предметом позову (законних вимог) третіх осіб;
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати, що вартість пропозиції учасника враховує витрати на доставку, монтаж, навчання персоналу та введення в експлуатацію обладнання;
- Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до вимог Додатку 2 тендерної документації;
- Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про серію та номер паспорта, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті) (для учасників фізичних – осіб, фізичних осіб - підприємців);
- Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);
- Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (для юридичних осіб);
- Копія Статуту в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016 (у разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ);
- Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1;
- Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
445de45be6624ee8aa7d12216fef8084
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.02.2025 18:04
Опис:
Поясненння
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області (Надалі – Замовник) при процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями, керуючись ПОСТАНОВОЮ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – «Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир), Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг, Пневматичний стрілецький тренажер (тир)». Класифікація за ДК 021:2015: 35740000-3 - Симулятори бойових дій. Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-09-021826-a керувалися наступними документами, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, та відповідно сформовано очікувану вартість закупівель:
- Листа Фастівської районної військової адміністрації Київської області №24-10/76 від 25.06.2024 року;
- Наказу Міністерства освіти і науки України №659 від 10.05.2024 року (Типовий перелік обладнання) та Наказу Міністерства освіти і науки України №731 від 22.05.2024 року;
- Листа №918 від 03.07.2024 року Головам територіальних громад «Про створення в закладах освіти громади осередків для викладання навчального предмета «Захист України»;
- Листа №657 від 07.08.2024 року Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації з Додатками 1,2;
- Наказу №94 від 20.08.2024 року Управління освіти Фастівського району Київської області «Про створення осередку для викладання навчального предмета «Захист України»;
- Рішення №53/43 від 19.09.2024 року Гатненською сільською радою Фастівського району Київської області « Про створення осередку з викладанням навчального предмета «Захист України» у закладах освіти Гатненської територіальної громади;
- Наказу №100-О-а від 20.08.2024 року Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області « Про створення осередку для викладання навчального предмета «Захист України»;
- Наказу №33-г-а від 19.09.2024 року Гатненський ліцей «Про проведення закупівель для облаштування осередку викладання навчального предмета «Захист України».
- Довідки «Про зміни до плану спеціального фонду бюджету» №38 від 25.09.2024 року;
Щодо формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався:
- Листа №657 від 07.08.2024 року Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації з Додатками 1,2;
- Наказу Міністерства освіти і науки України №659 від 10.05.2024 року (Типовий перелік обладнання) та Наказу Міністерства освіти і науки України №731 від 22.05.2024 року;
Типовий перелік визначає засоби навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України», з урахуванням вимог відповідних модельних навчальних програм та застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у освітній і позаурочній діяльності із використанням різних методик навчання.
Вимоги до комп’ютерного обладнання, а також для встановлення та використання симулятора управління дронами визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Характеристики комп’ютерного обладнання повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення викладання предмета «Захист України».
Вимоги до мультимедійного обладнання, пристосувань, засобів навчання визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за № 410/34693.
Кількість одиниць засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» визначається відповідно до середньої наповнюваності класу (групи) закладу освіти та необхідності матеріального та методичного забезпечення освітнього процесу для реалізації навчальних програм з предмета «Захист України»
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, викладені у тендерній документації, обумовлені: встановленими чинними нормативними актами вимог до таких товарів, потребами Замовника.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
Гатненський ліцей - Прозорість та відкритість
https://www.gatneliceum.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C
3. Поясніть, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
Прошу звернути увагу орган Управління Південного офісу Держаудитслужби, про те що Додаток 3 до тендерної документації містить склад змін, а саме: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції».
Прошу врахувати дану вимогу стосовно «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей», як помилковою. Уповноваженою особою враховано усі зауваження зсмін Органом Управління Південного офісу Держаутитслужби, та внесено зміни до Тендерної документації.
4. Чому тендерна пропозиція ФОП ДОНЄНКО ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ не відхилена відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Відповідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 особливостей Учасник «надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей» , що являє собою:
Протоколом Уповноваженої особи №24-12 від 24.12.2024 року, зафіксовано факт надання ФОП Донєнко Васильм Олексійовичом «Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» та «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Підтвердженням є наступні прикріплені документи, а саме:
- Протокол Уповноваженої особи №24-12 від 24.12.2024 року;
- «Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»;
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
-
5. Поясніть, чому Додаток 6 до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником» не містить всього переліку документів, які містяться в тендерній документації та які учасник має надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
- підписану уповноваженою особою учасника порівняльну таблицю характеристик запропонованого товару з характеристиками у відповідності до Таблиці якості Додатку 4 тендерної документації;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проєктор та ноутбук;
- Декларація про відповідність технічному регламенту на мультимедійний проектор (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир)).
- Декларація про відповідність технічному регламенту на ноутбук (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир))
- Авторизаційний лист від виробника або офіційного представника або дистриб’ютора виробника, проектора та ноутбука (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир)) з вказанням назви замовника та номеру закупівлі.
- Авторизаційний лист від виробника (власника авторських прав на комп’ютерну програму «Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник Вітчизни») або офіційного представника або дистриб’ютора виробника на програмне забезпечення «Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник Вітчизни»2.1».
- Висновок спеціаліста МВС України щодо категорії зброї (Макет зброї масогабаритний) автомата Калашникова (АК), Міністерства Внутрішніх справ України; (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир))
- Копії сертифікатів ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 14001:2015) на програмне забезпечення ««Захисник Вітчизни»2.1»»
- Інструкція користувача «Захист Вітчизни» 2.1»;
- Лист «Про повноваження» від виробника на право розповсюдження бездротових комплектів для гри в «лазертаг» та підтвердження стандартних гарантійних зобов’язань виданого на ім’я Постачальника з вказанням назви Замовника (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Декларація про відповідність бездротових комплектів для гри в «лазертах» (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Сертифікат відповідності бездротових комплектів для гри «лазертаг» (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати, що постачання товару буде здійснено за рахунок та силами Учасника безпосередньо у приміщення Замовника;
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує, що все обладнання нове та таке, що не було в експлуатації; без зовнішніх пошкоджень, у справному стані й повній комплектності, з інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, гарантійними талонами, що обладнання не має знаходиться під заставою, арештом, перебувати в обтяжені та не має бути предметом позову (законних вимог) третіх осіб;
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати, що вартість пропозиції учасника враховує витрати на доставку, монтаж, навчання персоналу та введення в експлуатацію обладнання;
- Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до вимог Додатку 2 тендерної документації;
- Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про серію та номер паспорта, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті) (для учасників фізичних – осіб, фізичних осіб - підприємців);
- Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);
- Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (для юридичних осіб);
- Копія Статуту в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016 (у разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ);
- Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1;
- Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4.
Відповідно до змін в постанову КМУ № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Тендерна документація повинна відповідати нормам ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей (постанова КМУ № 1178). Кількість додатків в тендерній документації замовник визначає самостійно. Окремими додатками можуть бути технічні характеристики, кваліфікаційні критерії, підстави для відмови по п. 47 Особливостей, проєкт договору тощо.
Відповідно до змін додатків повинно бути два. І ці додатки повинні містити перелік інформації та документів, що подають учасник та переможець закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Тобто замовник повинен передбачити у цих додатках документи, які повинні надаватися безпосередньо учасником. Усі Додатки до Тендерної документації являють собою вимогу подання усіх документів, що передбачені усіма додатками.
Як бути з дублюванням інформації в інших додатках до тендерної документації? Законодавчо таке дублювання не заборонено. І якщо в додатку про технічні характеристики предмету закупівлі замовник пропише перелік документів для підтвердження і цей самий перелік винесе в додаток, де містяться всі документи учасника, помилкою це не буде.
Номер:
adedc14d27a64cc8b2aa042fa1b1bb1b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2025 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир), Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг, Пневматичний стрілецький тренажер (тир) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-09-021826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію, чому Замовником станом на 31.01.2025 не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду щодо продовження дії договору про закупівлю?
У разі виконання сторонами договірних зобов’язань, надати інформацію, щодо не оприлюднення звіту про виконання договору відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0a3e7317f49f4bc28f3ad7d0c4c504de
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.02.2025 17:35
Опис:
Поясненння
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області (Надалі – Замовник) при процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями, керуючись ПОСТАНОВОЮ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – «Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир), Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг, Пневматичний стрілецький тренажер (тир)». Класифікація за ДК 021:2015: 35740000-3 - Симулятори бойових дій. Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-09-021826-a керувалися наступними документами, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, та відповідно сформовано очікувану вартість закупівель:
- Листа Фастівської районної військової адміністрації Київської області №24-10/76 від 25.06.2024 року;
- Наказу Міністерства освіти і науки України №659 від 10.05.2024 року (Типовий перелік обладнання) та Наказу Міністерства освіти і науки України №731 від 22.05.2024 року;
- Листа №918 від 03.07.2024 року Головам територіальних громад «Про створення в закладах освіти громади осередків для викладання навчального предмета «Захист України»;
- Листа №657 від 07.08.2024 року Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації з Додатками 1,2;
- Наказу №94 від 20.08.2024 року Управління освіти Фастівського району Київської області «Про створення осередку для викладання навчального предмета «Захист України»;
- Рішення №53/43 від 19.09.2024 року Гатненською сільською радою Фастівського району Київської області « Про створення осередку з викладанням навчального предмета «Захист України» у закладах освіти Гатненської територіальної громади;
- Наказу №100-О-а від 20.08.2024 року Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області « Про створення осередку для викладання навчального предмета «Захист України»;
- Наказу №33-г-а від 19.09.2024 року Гатненський ліцей «Про проведення закупівель для облаштування осередку викладання навчального предмета «Захист України».
- Довідки «Про зміни до плану спеціального фонду бюджету» №38 від 25.09.2024 року;
Щодо формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався:
- Листа №657 від 07.08.2024 року Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації з Додатками 1,2;
- Наказу Міністерства освіти і науки України №659 від 10.05.2024 року (Типовий перелік обладнання) та Наказу Міністерства освіти і науки України №731 від 22.05.2024 року;
Типовий перелік визначає засоби навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України», з урахуванням вимог відповідних модельних навчальних програм та застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у освітній і позаурочній діяльності із використанням різних методик навчання.
Вимоги до комп’ютерного обладнання, а також для встановлення та використання симулятора управління дронами визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Характеристики комп’ютерного обладнання повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення викладання предмета «Захист України».
Вимоги до мультимедійного обладнання, пристосувань, засобів навчання визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за № 410/34693.
Кількість одиниць засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» визначається відповідно до середньої наповнюваності класу (групи) закладу освіти та необхідності матеріального та методичного забезпечення освітнього процесу для реалізації навчальних програм з предмета «Захист України»
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, викладені у тендерній документації, обумовлені: встановленими чинними нормативними актами вимог до таких товарів, потребами Замовника.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
Гатненський ліцей - Прозорість та відкритість
https://www.gatneliceum.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C
3. Поясніть, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
Прошу звернути увагу орган Управління Південного офісу Держаудитслужби, про те що Додаток 3 до тендерної документації містить склад змін, а саме: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції».
Прошу врахувати дану вимогу стосовно «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей», як помилковою. Уповноваженою особою враховано усі зауваження зсмін Органом Управління Південного офісу Держаутитслужби, та внесено зміни до Тендерної документації.
4. Чому тендерна пропозиція ФОП ДОНЄНКО ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ не відхилена відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Відповідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 особливостей Учасник «надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей» , що являє собою:
Протоколом Уповноваженої особи №24-12 від 24.12.2024 року, зафіксовано факт надання ФОП Донєнко Васильм Олексійовичом «Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» та «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Підтвердженням є наступні прикріплені документи, а саме:
- Протокол Уповноваженої особи №24-12 від 24.12.2024 року;
- «Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»;
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
-
5. Поясніть, чому Додаток 6 до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником» не містить всього переліку документів, які містяться в тендерній документації та які учасник має надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
- підписану уповноваженою особою учасника порівняльну таблицю характеристик запропонованого товару з характеристиками у відповідності до Таблиці якості Додатку 4 тендерної документації;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проєктор та ноутбук;
- Декларація про відповідність технічному регламенту на мультимедійний проектор (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир)).
- Декларація про відповідність технічному регламенту на ноутбук (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир))
- Авторизаційний лист від виробника або офіційного представника або дистриб’ютора виробника, проектора та ноутбука (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир)) з вказанням назви замовника та номеру закупівлі.
- Авторизаційний лист від виробника (власника авторських прав на комп’ютерну програму «Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник Вітчизни») або офіційного представника або дистриб’ютора виробника на програмне забезпечення «Інтерактивний стрілецький тренажер «Захисник Вітчизни»2.1».
- Висновок спеціаліста МВС України щодо категорії зброї (Макет зброї масогабаритний) автомата Калашникова (АК), Міністерства Внутрішніх справ України; (Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир))
- Копії сертифікатів ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 14001:2015) на програмне забезпечення ««Захисник Вітчизни»2.1»»
- Інструкція користувача «Захист Вітчизни» 2.1»;
- Лист «Про повноваження» від виробника на право розповсюдження бездротових комплектів для гри в «лазертаг» та підтвердження стандартних гарантійних зобов’язань виданого на ім’я Постачальника з вказанням назви Замовника (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Декларація про відповідність бездротових комплектів для гри в «лазертах» (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Сертифікат відповідності бездротових комплектів для гри «лазертаг» (Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг);
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати, що постачання товару буде здійснено за рахунок та силами Учасника безпосередньо у приміщення Замовника;
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує, що все обладнання нове та таке, що не було в експлуатації; без зовнішніх пошкоджень, у справному стані й повній комплектності, з інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, гарантійними талонами, що обладнання не має знаходиться під заставою, арештом, перебувати в обтяжені та не має бути предметом позову (законних вимог) третіх осіб;
- Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати, що вартість пропозиції учасника враховує витрати на доставку, монтаж, навчання персоналу та введення в експлуатацію обладнання;
- Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до вимог Додатку 2 тендерної документації;
- Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про серію та номер паспорта, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті) (для учасників фізичних – осіб, фізичних осіб - підприємців);
- Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);
- Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (для юридичних осіб);
- Копія Статуту в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016 (у разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ);
- Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1;
- Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4.
Відповідно до змін в постанову КМУ № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Тендерна документація повинна відповідати нормам ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей (постанова КМУ № 1178). Кількість додатків в тендерній документації замовник визначає самостійно. Окремими додатками можуть бути технічні характеристики, кваліфікаційні критерії, підстави для відмови по п. 47 Особливостей, проєкт договору тощо.
Відповідно до змін додатків повинно бути два. І ці додатки повинні містити перелік інформації та документів, що подають учасник та переможець закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Тобто замовник повинен передбачити у цих додатках документи, які повинні надаватися безпосередньо учасником. Усі Додатки до Тендерної документації являють собою вимогу подання усіх документів, що передбачені усіма додатками.
Як бути з дублюванням інформації в інших додатках до тендерної документації? Законодавчо таке дублювання не заборонено. І якщо в додатку про технічні характеристики предмету закупівлі замовник пропише перелік документів для підтвердження і цей самий перелік винесе в додаток, де містяться всі документи учасника, помилкою це не буде.
Номер:
92cad255853148059850cf4542737c76
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.02.2025 13:18
Опис:
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Відповідно до пункту 10 Порядку №1082 оприлюдненням/ розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
При цьому, відповідно до пункту 6 Порядку №1082, у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на вебпорталі чи в електронній системі закупівель.
Замовник отримав технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а також замовник здійснив свої дії повторно, але технічно при накладанні кваліфікованого електронного підпису посадової особи, підпис не спрацював.
За таких обставин з метою усунення цієї технічної помилки Замовником 03.02.2024 повторно оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю.