• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир),Комплект для страйкболу або Комплект лазертаг ,Пневматичний стрілецький тренажер (тир)

Завершена

458 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 293.95 UAH
Номер: a3ec5282df684b3db8aa1814071d23fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 28.01.2025 14:32 - 19.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.01.2025 № 5-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 21.01.2025 №003100-18/733-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 28.01.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 28.01.2025 №5-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-09-021826-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гатненського ліцею Фастівського району Київської області (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 09.12.2024 № 09-12/24-1; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо визначення переможця процедури закупівлі ФОП Донєнко Василь Олексійович від 18.12.2024 № 18-12/24-1; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2024; договір від 24.12.2024 № 457 ціною 457 030,00 гривень; звіт про виконання договору від 03.02.2025; пояснення Замовника, надані 03.02.2025 та 04.02.2025 на запит Держаудитслужби. За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання. Разом з цим, до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, на дату оголошення закупівлі, внесено зміни на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Проте, моніторингом установлено, що пункт 3 Додатку 3 та Додаток 7 до тендерної документації, Замовник виклав без змін, внесених до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Враховуючи, що постанова КМУ №382 прийнята 02.04.2024 набрала чинність 09.04.2024, то тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 09.12.2024 № 09-12/24-1, повинна складатися з урахуванням змін внесених згідно вказаної постанови КМУ. Надана Замовником відповідь 03.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 призвело до порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, абзацом першим пункту 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Однак Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю 03.02.2025, чим перевищив строк у 20 робочих днів. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне. Відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Донєнко Василь Олексійович не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Надана Замовником відповідь 04.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення. Отже, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Донєнко Василь Олексійович та уклав з ним Договір від 24.12.2024 № 457 за ціною 457 030,00 гривень.
Період усунення порушень: 06.02.2025 16:39 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2025 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до оприлюднення висновку, повідомляємо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата публікації звіту: 13.02.2025 18:40

Запити/Пояснення