-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Електрична енергія
Завершена
889 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 446.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 446.00 UAH
Номер:
b3547998ec404d42a8c8738384eff715
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 15:55 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 № 17-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.03.2025 № 17-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-12-09-008854-a 09.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Навчально – реабілітаційного центру в м. Рівне Рівненської обласної ради (далі – Замовник) UA-P-2024-12-09-009480-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи №4 від 30.12.2024 та додатки до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ РОЕК), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.01.2025 №5 та від 30.01.2025 №16, опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ РОЕК, Скаргу на рішення замовника щодо неправомірні дії замовника щодо визначення переможця закупівлі ТОВ РОЕК та скаргу на незаконні вимоги тендерної документації Замовника, рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.12.2024 №20514-р/пк-пз (опубліковане 25.12.2024) та від №999-р/пк-пз (опубліковане 23.01.2025), повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2025; договір №16318-ВЦ від 05.02.2025; Додаткову угоду до договору №1 від 26.03.2025, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.04.2025.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішення Органу оскарження Замовником виконано 30 грудня 2024 року та 28 січня 2025.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:49 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
3e7acf74d02643ad80b91371039dfe69
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.03.2025 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-09-008854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ce55080d866344e985e1fbe30a4de8bb
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31 березня 2025р. UA-М-2025-03-31-000048 надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 10:44
Опис:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31 березня 2025р. UA-М-2025-03-31-000048 надання пояснення: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.», надає слідуючу інформацію щодо вищевказаних документів по закупівлі UA-2024-12-09-008854-а :
– Обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі: Згідно ст. 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення», деталізовано в Додатку №1.
- Визначення розміру витрат предмету закупівлі: розрахунок очікуваної кількості проводиться на основі споживання електричної енергії за три роки, коли заклад функціонував на повну потужність (2022 р не обраховується в зв’язку з перервою в навчанні з березня по вересень). При визначенні потреби на 2025 р. в електричній енергії взято до уваги плани на покращення умов приготування харчування в харчоблоці (пароконвектомат потужністю до 10 кВт до 7000 кВт*год на рік) та планове встановлення 3-х додаткових електроводонагрівачів в дошкільних групах (до 3500 кВт*год на рік). Також заплановане збільшення кількості вихованців на 2025 р в порівнянні з другою половиною 2024 р.
Приймаючи до уваги заплановане покращення роботи харчоблоку, можливе збільшення кількості учнів і вихованців та з метою безперебійної роботи закладу, де знаходяться діти на цілодобовому утриманні прийнято рішення планову потребу в закупівлі електричної енергії розрахувати в слідуючому вигляді:
Планове споживання = середнє споживання+ споживання нових приладів+ 5% запасу на непередбачувані витрати, деталізовано в Додатку № 2.
- Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості проводиться на основі запиту планової розрахункової цінової пропозиції у постачальників та інформації про оголошення проведення відкритих торгів тотожного предмету замовниками в Рівненській області на 2025 р. в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, деталізовано в Додатку № 3.
- Посилання на сторінку веб-сайту НРЦ в м. Рівне: https://ronrc.rv.ua/