• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

59 052 554.59 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 295 262.77 UAH
Номер: 92de36c01bbd4bdb8478596a125fd532
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.01.2025 12:15 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 1-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Віталій БОНДАР Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.01.2025 № 1-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-06-017287-a від 06.12.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, ostapenko.ol1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.12.2024 №45 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.12.2024 № 47, від 18.12.2024 №48; повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2024; договір від 25.12.2024 № 545 (далі – Договір) на суму 58 500 000,00 грн; Додаткова угода №1 від 26.12.2024, відповідь Замовника від 17.01.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.01.2025.
Період усунення порушень: 30.01.2025 15:00 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2025 15:00

Запити/Пояснення