-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
59 052 554.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 295 262.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 295 262.77 UAH
Номер:
92de36c01bbd4bdb8478596a125fd532
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 12:15 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 13.01.2025 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-06-017287-a від 06.12.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.12.2024 №45 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.12.2024 № 47, від 18.12.2024 №48; повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2024; договір від 25.12.2024 № 545 (далі – Договір) на суму 58 500 000,00 грн; Додаткова угода №1 від 26.12.2024, відповідь Замовника від 17.01.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.01.2025.
Період усунення порушень:
30.01.2025 15:00 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2025 15:00
Запити/Пояснення
Номер:
27cf1079cf374d809d4ff404f464ba74
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.01.2025 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-06-017287-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
591bfad38d0041469c01cb370b6a297c
Назва:
Письмові пояснення
Дата опублікування:
17.01.2025 14:50
Опис:
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
14 січня 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: «Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-06-017287-a).
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» надає послуги з водопостачання та водовідведення населенню м. Луцьк та приміських сіл.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
В зв’язку з цим, в КП «Луцькводоканал» наявна необхідність у забезпеченні безперебійної, безперервної, стійкої та надійної роботи об’єкта критичної інфраструктури КП «Луцькводоканал» за будь-яких умов.
В березні 2024р. під час здійснення обстеження стратегічно важливих об’єктів для КП «Луцькводоканал» та м. Луцьк вцілому, було встановлено, що каналізаційні очисні споруди КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1)», через свою зношеність, та потребують повної реконструкції, оскільки вихід з ладу очисних споруд загрожує небезпечними наслідками для населення міста Луцьк та може призвести до зупинення водовідведення та водопостачання міста.
З метою виконання вищезазначених робіт, підприємством було розроблено техніко-економічного обґрунтування з метою реалізації проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1)»
06.12.2024 р., з метою впровадження вищезазначеного проекту, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю товару: «Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 59 052 554,59 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель в тендерній документації на закупівлю товару, були встановлені згідно даних, зазначених в техніко-економічному обґрунтуванні по проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1)»
Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій виробників Товару. Оскільки комерційні пропозиції були надані в іноземній валюті (Євро), то очікувана вартість була визначена по офіційному курсу валют на дату оголошення процедури закупівлі.
Директор Гуменюк В.М.