• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енргія

Завершена

2 523 626.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 236.26 UAH
Номер: c67cd4e45d944236bbe4e0c1fe53f031
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000131
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 24.02.2025 18:01 - 18.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.02.2025 № 5-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 24.02.2025 № 5-З Витяг з переліку процедур закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу 18 UA-2024-12-06-014616-a 06.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14 та 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-06-018136-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника від 28.11.2024 року №28/11; тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕ.ТЕК»; товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙ СОФТ»; товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ» (далі – ТОВ «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ»);; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» від 21.12.2024 року № 21/12-11; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕ.ТЕК» від 21.12.2024 року № 20/12-13; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙ СОФТ» від 21.12.2024 року № 21/12-12 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» від 21.12.2024 року № 21/12-14; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» від 30.12.2024 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» від 31.12.2024 року № 30/12-12; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ» від 31.12.2024 року № 31/12; повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2025 року; договір про закупівлю від 17.01.2025 № 01-17/01/2025 року (далі - Договір); додаткові угоди до Договору: від 20.01.2025 року № 1 та від 06.02.2025 року № 2; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2025 року. За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 2.3 Розділу І «Загальні положення» не вказана посада Осіпова Микити Андрійовича - посадової особи Замовника, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з питань проведення закупівлі, що є порушенням вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. Також, під час моніторингу тендерної документації Замовника виявлено, що у пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через автоматизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 цього Закону – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Проте, за результатом моніторингу встановлено, що Замовником 27 січня 2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду до Договору від 20.01.2025 року № 1, що складає більше ніж три робочих дні, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 11.03.2025 17:59 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додано наказ №92 від 17 березня 2025 року про притягнення до відповідальності особи, якою було допущено встановлене порушення.
Дата публікації звіту: 17.03.2025 13:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Додано наказ №92 від 17 березня 2025 року про притягнення до відповідальності особи ( Осіпова М.А)., якою було допущено встановлене порушення.
Дата публікації: 21.03.2025 12:03

Запити/Пояснення