-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енргія
Завершена
2 523 626.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 236.26 UAH
мін. крок: 1% або 25 236.26 UAH
Номер:
c67cd4e45d944236bbe4e0c1fe53f031
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000131
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 18:01 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 № 5-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом
Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2
зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в
Луганській області
Від 24.02.2025 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі
Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-
порталі Уповноваженого
органу
18 UA-2024-12-06-014616-a 06.12.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14 та 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-06-018136-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника від 28.11.2024 року №28/11; тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕ.ТЕК»; товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙ СОФТ»; товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ» (далі – ТОВ «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ»);; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» від 21.12.2024 року № 21/12-11; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕ.ТЕК» від 21.12.2024 року № 20/12-13; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙ СОФТ» від 21.12.2024 року № 21/12-12 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» від 21.12.2024 року № 21/12-14; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» від 30.12.2024 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» від 31.12.2024 року № 30/12-12; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ХАЙАТ ЕСТЕЙТ» від 31.12.2024 року № 31/12; повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2025 року; договір про закупівлю від 17.01.2025 № 01-17/01/2025 року (далі - Договір); додаткові угоди до Договору: від 20.01.2025 року № 1 та від 06.02.2025 року № 2; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2025 року.
За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 2.3 Розділу І «Загальні положення» не вказана посада Осіпова Микити Андрійовича - посадової особи Замовника, яка уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з питань проведення закупівлі, що є порушенням вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону.
Також, під час моніторингу тендерної документації Замовника виявлено, що у пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через автоматизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 цього Закону – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Проте, за результатом моніторингу встановлено, що Замовником 27 січня 2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду до Договору від 20.01.2025 року № 1, що складає більше ніж три робочих дні, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
11.03.2025 17:59 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2025 17:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додано наказ №92 від 17 березня 2025 року про притягнення до відповідальності особи, якою було допущено встановлене порушення.
Дата публікації звіту:
17.03.2025 13:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Додано наказ №92 від 17 березня 2025 року про притягнення до відповідальності особи ( Осіпова М.А)., якою було допущено встановлене порушення.
Дата публікації:
21.03.2025 12:03
Запити/Пояснення
Номер:
e3c0c04ab4a5413380dfec92fc316922
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2025 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Електрична енергія», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-12-06-014616-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
2ab4b33cc564435e9404df72c8742d74
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
28.02.2025 14:21
Опис:
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, ,очікуваної вартості предмета закупівлі
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія»).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги (у порядку, визначеному особливостями постанови КМ України № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами)).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2 523 626,48 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за 2024 рік календарний рік. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості відповідно до абзацу 3 пункту 3 розділу 3 наказу Міністерсва економіки України від 07.05.2024 №11712 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме:
ОВ = (Цфпрогн.рдн + Тпер + V) × Wплан × P,
де ОВ - очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн);
Wплан - плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об'єкта замовника (кВт·год);
Цфпрогн.рдн - прогнозована ціна за 1 кВт·год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку "на добу наперед" за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн);
Тпер - діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт·год без ПДВ (грн/кВт·год);
P - математичне вираження можливої ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ - 20 % дорівнює 1,2);
V - орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою: V = Цфпрогн.рдн × X (грн);
X - відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання).
з урахуванням тарифу на розподіл електричної енергії 0,76797 грн/кВт*год без ПДВ, встановленого постановою НКРЕКП №2322 від 09.12.2023 року помноженого на ПДВ - 20 %.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Загальні положення. Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону електрична енергія — енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу.
Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
Інформація про електропостачальника повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електрична енергія / Ліцензування / Реєстри ліцензіатів (вид діяльності — постачання електричної енергії).
Електропостачальник повинен забезпечити поставку електричної енергії на об’єкт замовника та підключений до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем, технічні та якісні характеристики якої повинні відповідати нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
Обґрунтування технічних характеристик.
Термін постачання — з 01.01.2025 р. по 31.12.2025 р.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години.
Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього календарного року, становить 274 830 кВт. год на 2025 р.
Обґрунтування якісних характеристик. Пунктом 1.1.2 пункту 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Порядком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами.
Згідно зі статтею 18 Закону показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП.
Якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання.
Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому законодавством стандарту. Якість електричної енергії забезпечується ОСР під час надання послуги з розподілу електричної енергії.
Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Посилання на публікацію закупівлі на власному веб сайті КНП «КДЦД Дніпровського району м. Києва» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості - https://tychyny12.kiev.ua/events/reabilitatsijne-obladnannya/