• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (закупівля електричної енергії для навчальних корпусів ) та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир.вул. Чуднівська, 103 учбовий корпус 1,5,4. м. Житомир. вул. Пушкінська, 44; корпус 2. вул. Чуднівська, 100 корпус 3. с.Левків. вул,Лісова,55. Та відповдіно до Технічної специфікаці( Додаток 3) кількість 450 000 кВт- год. Відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3).

Завершена

4 725 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 250.00 UAH
Номер: bb0995112a1a488ebd3796b3904ea79d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-07-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.04.2025 16:41 - 29.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.04.2025 № 39-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.04.2025 № 39-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2024-12-05-012372-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, s.v.danylchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, абзаців 1 та 2 пункту 17, абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» установлено порушення вимог пунктів 41 та 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, абзаців 1 та 2 пункту 17, абзацу 1 пункту 28, пунктів 41 та 43 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного університету «Житомирська політехніка» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.12.2024, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО», ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.12.2024, від 03.01.2025, від 22.01.2025, від 11.02.2025 та від 13.02.2025, рішення Комісії АМКУ від 19.12.2024 № 20265-р/пк-пз, від 15.01.2025 № 667-р/пк-пз та від 03.02.2025 № 1570-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 11.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2025, договір про закупівлю (постачання) електричної енергії від 21.02.2025 № 22, додаткові угоди від 21.02.2025 № 1 та від 19.03.2025 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 24.02.2025 та від 19.03.2025, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.04.2025 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Поряд з цим, абзацом 2 пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником у підпункті 3.2 пункту 3 розділу VІ тендерної документації встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзаців 1 та 2 пункту 17 Особливостей. Крім того, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не відповідала умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону. Так, відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 1 Додатку № 1 та пунктів 12-15 Додатку № 6 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання: - довідки, складеної у довільній формі, яка повинна містити інформацію про виконання не менше 2-х аналогічних договорів виконаних в 2022-2024 роках у повному обсязі, повну назву замовників, номери ЄДРПОУ, номери та дати договорів, суми аналогічних договорів, стан їх виконання, контактні особи замовників та засоби зв’язку; - копій аналогічних договорів, зазначених у вказаній довідці; - актів приймання-передачі електричної енергії (або інших аналогічних документів, складених у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії – видаткові накладні, акти звірки взаєморозрахунків, тощо), зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів на підтвердження виконання яких надаються такі документи; - листів-відгуків про виконання аналогічних договорів. На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надано довідку від 21.12.2024 № 33, яка містить інформацію про виконання учасником 2-х аналогічних договорів, копії вказаних в довідці договорів, акти приймання-передачі електричної енергії та листи-відгуки. Однак, моніторингом встановлено, що у вказаній довідці відсутня інформація про номери, дати та суми аналогічних договорів, що не відповідає вимогам підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 1 Додатку № 1 та пункту 12 Додатку № 6 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Крім того, учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» на підтвердження виконання аналогічного договору про постачання електричної енергії споживачу від 28.11.2022 № 999/22/13 у складі тендерної пропозиції надано акти приймання-передачі електричної енергії на загальну суму 101 915,45 грн, тоді як загальна вартість вказаного договору (з врахуванням внесених змін) становить 104 245,57 грн, що не відповідає вимогам підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 1 Додатку № 1 та пункту 14 Додатку № 6 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до вимог пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» довідки в якій відсутня інформація про номери, дати та суми аналогічних договорів та актів приймання-передачі електричної енергії до договору від 28.11.2022 № 999/22/13 лише на загальну суму 101915,45 грн, є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до вимог пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» у тендерній пропозиції до 12.02.2025 року. Однак, Замовником не виявлено вищевказану невідповідність та як наслідок, не включено її до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим порушено пункт 43 Особливостей. Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 22.04.2025 10:07 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2025 10:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 22 квіня 2025 р. Північним офісом Держаудитслужби в Житомирській області (далі по тексту – ДАСУ ) оприлюднено висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-04-07-000030) щодо закупівлі код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (закупівля електричної енергії для навчальних корпусів ) та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу (ID закупівлі: UA-2024-12-05-012372-a). Згідно тексту даного висновку ДАСУ зазначив про наявність порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема в частині, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, абзаців 1 та 2 пункту 17, абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» установлено порушення вимог пунктів 41 та 43 Особливостей передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі ID закупівлі: UA-2024-12-05-012372-a Державний університет «Житомирська політехніка» (далі – Університет) надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про неможливість усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 28.04.2025 16:36

Запити/Пояснення