• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Лічильники газорозрядні

Завершена

1 682 804.55 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 600.00 UAH
Номер: 5d4a1a5a86e84550b99347f1882ca875
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 24.02.2025 18:41 - 18.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.02.2025 № 5-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 24.02.2025 № 5-З Витяг з переліку процедур закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-12-05-006913-a 15.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності укладеного договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-05-004971-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника від 05.12.2024 року №б/н; тендерні пропозиції: фізичної особи підприємця «Сіманєнко Ігор Іванович», товариства з обмеженою відповідальністю «ІОТЕХ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Комплітех» (далі – ТОВ «Комплітех»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця фізичної особи підприємця «Сіманєнко Ігор Іванович» від 23.12.2024 року № 520; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи підприємця «Сіманєнко Ігор Іванович» від 05.01.2025 року № 15; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІОТЕХ» від 10.01.2025 року № 23; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Комплітех» від 16.01.2025 року № 41; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2025 року; договір про закупівлю від 30.01.2024 року № 53-122-01-25-15645 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2025 року. За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 3 Додатку Б «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації зазначено, що відповідно до вимог пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей – довідка в довільній формі на підтвердження відсутності факту притягнення керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 11.03.2025 17:59 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДАСУ замовником здійснено заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, в шаблони тендерної документації внесені зміни відповідно до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, відповідальною особою за проведення процедури закупівлі було проведено роз’яснювальну роботу, а також замовником було оформлено підписку на інформаційно-навчальну платформу «Медіаресурс професійних закупівель» (https://mediaresource-pz.com.ua/). Під час використання «Медіаресурсу професійних закупівель» відповідальна особа уповноважена за проведення публічних закупівель ознайомилась із записами навчальних вебінарів, зокрема на теми: 1. «Особливості формування тендерної документації та розбір найпопулярніших помилок, що допускаються замовниками на цьому етапі» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-osoblyvosti-formuvannya-tendernoi-dokumentatsii-ta-rozbir-naypopulyarnishyh-pomylok-scho-dopuskayutsya-zamovnykamy-na-tsomu-etapi/); 2. «Найпоширеніші помилки замовників при складанні тендерної документації: аналіз практики ДАСУ та АМКУ» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-nayposhyrenishi-pomylky-zamovnykiv-pry-skladanni-tendernoi-dokumentatsii-analiz-praktyky-dasu-ta-amku/).
Дата публікації звіту: 18.03.2025 14:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: На виконання висновку ДАСУ замовником здійснено заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, в шаблони тендерної документації внесені зміни відповідно до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, відповідальною особою за проведення процедури закупівлі було проведено роз’яснювальну роботу, а також замовником було оформлено підписку на інформаційно-навчальну платформу «Медіаресурс професійних закупівель» (https://mediaresource-pz.com.ua/). Під час використання «Медіаресурсу професійних закупівель» відповідальна особа уповноважена за проведення публічних закупівель ознайомилась із записами навчальних вебінарів, зокрема на теми: 1. «Особливості формування тендерної документації та розбір найпопулярніших помилок, що допускаються замовниками на цьому етапі» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-osoblyvosti-formuvannya-tendernoi-dokumentatsii-ta-rozbir-naypopulyarnishyh-pomylok-scho-dopuskayutsya-zamovnykamy-na-tsomu-etapi/); 2. «Найпоширеніші помилки замовників при складанні тендерної документації: аналіз практики ДАСУ та АМКУ» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-nayposhyrenishi-pomylky-zamovnykiv-pry-skladanni-tendernoi-dokumentatsii-analiz-praktyky-dasu-ta-amku/).
Дата публікації: 21.03.2025 12:04

Запити/Пояснення