-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Лічильники газорозрядні
Завершена
1 682 804.55
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 600.00 UAH
Номер:
5d4a1a5a86e84550b99347f1882ca875
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 18:41 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 № 5-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом
Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2
зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в
Луганській області
Від 24.02.2025 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі
Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-
порталі Уповноваженого
органу
17 UA-2024-12-05-006913-a 15.12.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності укладеного договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-12-05-004971-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника від 05.12.2024 року №б/н; тендерні пропозиції: фізичної особи підприємця «Сіманєнко Ігор Іванович», товариства з обмеженою відповідальністю «ІОТЕХ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Комплітех» (далі – ТОВ «Комплітех»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця фізичної особи підприємця «Сіманєнко Ігор Іванович» від 23.12.2024 року № 520; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи підприємця «Сіманєнко Ігор Іванович» від 05.01.2025 року № 15; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІОТЕХ» від 10.01.2025 року № 23; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Комплітех» від 16.01.2025 року № 41; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2025 року; договір про закупівлю від 30.01.2024 року № 53-122-01-25-15645 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2025 року.
За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 3 Додатку Б «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації зазначено, що відповідно до вимог пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей – довідка в довільній формі на підтвердження відсутності факту притягнення керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
11.03.2025 17:59 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2025 17:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДАСУ замовником здійснено заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, в шаблони тендерної документації внесені зміни відповідно до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, відповідальною особою за проведення процедури закупівлі було проведено роз’яснювальну роботу, а також замовником було оформлено підписку на інформаційно-навчальну платформу «Медіаресурс професійних закупівель» (https://mediaresource-pz.com.ua/). Під час використання «Медіаресурсу професійних закупівель» відповідальна особа уповноважена за проведення публічних закупівель ознайомилась із записами навчальних вебінарів, зокрема на теми: 1. «Особливості формування тендерної документації та розбір найпопулярніших помилок, що допускаються замовниками на цьому етапі» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-osoblyvosti-formuvannya-tendernoi-dokumentatsii-ta-rozbir-naypopulyarnishyh-pomylok-scho-dopuskayutsya-zamovnykamy-na-tsomu-etapi/); 2. «Найпоширеніші помилки замовників при складанні тендерної документації: аналіз практики ДАСУ та АМКУ» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-nayposhyrenishi-pomylky-zamovnykiv-pry-skladanni-tendernoi-dokumentatsii-analiz-praktyky-dasu-ta-amku/).
Дата публікації звіту:
18.03.2025 14:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
На виконання висновку ДАСУ замовником здійснено заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, в шаблони тендерної документації внесені зміни відповідно до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, відповідальною особою за проведення процедури закупівлі було проведено роз’яснювальну роботу, а також замовником було оформлено підписку на інформаційно-навчальну платформу «Медіаресурс професійних закупівель» (https://mediaresource-pz.com.ua/). Під час використання «Медіаресурсу професійних закупівель» відповідальна особа уповноважена за проведення публічних закупівель ознайомилась із записами навчальних вебінарів, зокрема на теми: 1. «Особливості формування тендерної документації та розбір найпопулярніших помилок, що допускаються замовниками на цьому етапі» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-osoblyvosti-formuvannya-tendernoi-dokumentatsii-ta-rozbir-naypopulyarnishyh-pomylok-scho-dopuskayutsya-zamovnykamy-na-tsomu-etapi/); 2. «Найпоширеніші помилки замовників при складанні тендерної документації: аналіз практики ДАСУ та АМКУ» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-nayposhyrenishi-pomylky-zamovnykiv-pry-skladanni-tendernoi-dokumentatsii-analiz-praktyky-dasu-ta-amku/).
Дата публікації:
21.03.2025 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
3fc1c03388cc4550a06e3ffd15c4d750
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2025 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Лічильники газорозрядні», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-12-05-006913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
f63456b1d5984f59b9fcbb66c04fffa8
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
27.02.2025 11:43
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно річного плану закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі 38340000-0 (Лічильники газорозрядні), сформовані відповідно до технічної документації до предмета закупівлі, які розробляються підрозділом-замовником. Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Додатки :
1. Інформаційна довідка в 1 прим на 2 арк.
2. Комерційні пропозиції:
ТОВ "ІОТЕХ" № ІТ240080 від 04.11.24 р. в 1 прим. на 1 арк.
ТОВ "Комплітех" № 1014/3 від 14.10.24 р. в 1 прим. на 1 арк.
Номер:
2a513b73c3c243af882c359e0f12e554
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Лічильники газорозрядні» (ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-12-05-006913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі чого у тендерну документацію включено пункт 5 Розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для переможця встановлена вимога, що у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, переможець повинен надати на адресу замовника (Філія «ВП «РАЕС», м. Вараш, Рівненська обл.) договір, що зазначений в Додатку 3, в двох екземплярах з усіма можливими додатками, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою та у разі ненадання переможцем договору у встановлений строк та/або надання учасником-переможцем договору про закупівлю умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, замовник може відхилити пропозицію такого учасника згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що суперечить абзацу 3 пункту 49 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
366cef1043944567a410c15b82ce4035
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
06.03.2025 12:44
Опис:
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вищезазначеної норми замовником було включено у тендерну документацію у пункті 5 Розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогу, що у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, переможець повинен надати на адресу замовника (Філія «ВП «РАЕС», м. Вараш, Рівненська обл.) договір, що зазначений в Додатку 3, в двох екземплярах з усіма можливими додатками, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою та у разі ненадання переможцем договору у встановлений строк та/або надання учасником-переможцем договору про закупівлю умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, замовник може відхилити пропозицію такого учасника згідно з абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Замовником зазначено вимогу щодо надання договору в термін 5 днів (враховуючи логістику на надсилання договору) , для того щоб вчасно здійснити оформлення договору після 5 днів, які дані на оскарження. Положенням про оформлення договорів та контрактів Філії «ВП «РАЕС» передбачено процедуру розгляду договору на засіданні Економічної ради, візування договору, підписання генеральним директором та реєстрацію в системі SAP ERP. Замовник не укладає договір у період оскарження, лише проводить всі необхідні передреєстраційні процедури. Дана вимога є важливою та необхідною умовою для недопущення прострочення терміну публікації договору на Прозоро, після того, як пройде строк оскарження, але в межах загального 15-денного строку на його укладення.
Окрім того, згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники мають можливість оскаржувати умови тендерної документації, в разі відсутності такого оскарження учасники повинні виконувати всі вимоги передбачені тендерною документацію.
Додатково повідомляєм, що рішення про відхилення переможця ФОП Сіманєнко Ігора Івановича на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Постанови від 12.10.2022 № 1178 (відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) було прийняте уповноваженою особою з дотриманням всіх строків передбачених пунктом 49 Особливостей (рішення про намір укласти договір оприлюднено 23.12.2024 року, строк укладання договору з 29.12.2024 року по 07.01.2025 року).