• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт фасаду Катюжанського опорного ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, с.Катюжанка, вул. Біла, буд.60 (Додаткові роботи)

Завершена

1 506 741.92 UAH з ПДВ
Номер: 9258adc680bf4ccfbf37ed59aa8ff44f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.01.2025 14:55 - 19.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.01.2025 № 32 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-12-05-005808-a 05.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель Договору разом з додатками до нього у машинозчитувальному форматі (крім додатку № 4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва») у відповідному полі, в якому оприлюднюється інформація про укладений договір; не допускати виявлені порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення; та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату укладання договору про закупівлю) (далі – Особливості), договір будівельного підряду на додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду Катюжанського опорного ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, с.Катюжанка, вул. Біла, буд.60» від 04 грудня 2024 року № 198-23/24 на суму 1 506 741,92 гривень з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, надані 05 лютого 2025 року та 11 лютого 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Пунктом 13 Особливостей передбачено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 05 грудня 2024 року опубліковано Договір, предметом якого є капітальний ремонт фасаду Катюжанського опорного ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, с.Катюжанка, вул. Біла, буд.60 та додатки до нього у форматі PDF (крім додатку № 4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва»). Однак, Замовник в строки визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі. На запит Держаудитслужби під час здійснення моніторингу закупівлі Замовник у складі відповіді завантажив Договір, додаток № 1 до Договору «Договірна ціна», додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт», додаток № 3 до Договору «Протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва» у машинозчитувальному форматі. Водночас, Держаудитслужбою виявлено невідповідність наданого на запит календарного графіку виконання робіт у машинозчитувальному форматі (файл – додаток 2 графік.xlsx – не зазначені види робіт) календарному графіку, оприлюдненому у форматі PDF в якості додатку 2 до Договору. Замовником під час проведення моніторингу на повторний запит Держаудитслужби у складі відповіді оприлюднений приведений у відповідність до Договору календарний графік виконання робіт (файл – додаток 2 графік.xlsx). Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього не у машинозчитувальному форматі (крім додатку № 4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва»).
Період усунення порушень: 13.02.2025 18:23 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2025 18:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: .
Дата публікації звіту: 17.02.2025 20:36

Запити/Пояснення