• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)

Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Завершена

10 920 479.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 109 204.79 UAH
Номер: b383d8cdc7044699a346ca4980d8b9ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-10-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.02.2025 17:37 - 04.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.02.2025 Одеса № 29 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 10.02.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.02.2025 № 29 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2024-12-04-016301-a 04.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мологівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.12.2024, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2024, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.12.2024, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.01.2025 та 20.01.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.01.2025 та 23.01.2025, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «УСПІХ 75» (далі – ПП «УСПІХ 75») та товариства з обмеженою відповідальністю «СВК БУД» (далі – ТОВ «СВК БУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СВК БУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «СВК БУД» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 та від 20.01.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.01.2025, договір підряду від 31.01.2025 № 1 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.02.2025 та 07.02.2025, додаткові угоди від 31.01.2025 № 1 та від 05.02.2025 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 28.02.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 тендерну пропозиції учасника ПП «УСПІХ 75» відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. У протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 зазначено підставу відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «УСПІХ 75», зокрема, «В складі документів тендерної пропозиції ПП «УСПІХ 75» містяться, зокрема: - Підсумкова відомість ресурсів (п.506. Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25. Поточна ціна за одиницю – 412000.00 грн.). - Локальний кошторис 02-01-010 на придбання Дизельного генератора в захисному кожусі Потужністю Рп=25KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25 (Всього по кошторису 412 000.00 грн) Поряд з тим, для виконання умов п.5.3. Додатка 3 до тендерної документації, Учасником ПП «УСПІХ 75» надано: - Довідку з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни Учасника) в переліку з відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган (товар – Генератор дизельний NEP DS35R). - ЗАЯВКУ про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації (товар – Генератор дизельний NEP DS35R). - Калькуляцію собівартості продукції із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (Вартість товару Генератор дизельний NEP DS35R – 310 000.00 грн). - Сертифікат на систему управління якістю від 13.10.2022 №8О10СУЯ.075-22 ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ». Поряд з тим, у складі Пропозиції ПП «УСПІХ 75» відсутня довідка з інформацією про наявність товару - Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25 (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Враховуючи вищенаведене, Замовник дійшов висновку, що Учасник ПП «УСПІХ 75» має намір запропонувати Замовнику Генератор дизельний NEP DS35R, однак, в документах кошторисної частини визначено Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25, з вартістю 412 000.00 грн. Слід зазначити, що вартість останнього на 102 000.00 грн більше ніж вартість генератора дизельного NEP DS35R. Невідповідність, допущена Учасником ПП «УСПІХ 75» у кошторисній частині, не може бути усунена відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи наведене вище, замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ПП «УСПІХ 75» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зважаючи на зазначене вище, пропозиція ПП «УСПІХ 75» згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий, 1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».» Аналізом підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «УСПІХ 75», зазначеної у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025, встановлено. У підпунктах 4.1, 4.1.1 Додатка 3 до ТД Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкту будівництва, пояснювальну записку, розрахунок договірної ціни згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи та підсумкову відомість ресурсів. У підпунктах 5.3, 5.3.1, 5.3.2 Додатка 3 до ТД Замовником визначено, що керуючись пунктом 6-1 прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товару, що складає предмет цієї закупівлі, виключно якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків (у 2024 році). Ступінь локалізації виробництва та його підтвердження визначається згідно положень Закону. Згідно з підпунктом 4 пункту 6-1 розділу 10 Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених вказаним пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених вказаним пунктом. Учасник процедури закупівлі з урахуванням пункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 надає у складі тендерної пропозиції: - сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником (товар (-и), вартість якого (-их) враховано у складі договірної ціни учасника (генератор, тощо), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Також, учасник має надати, в складі тендерної пропозиції, довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Примітка: Вимога щодо надання довідки не застосовується до закупівель товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Додатково, з цього приводу надається лист-пояснення (у разі ненадання гарантійного листа або листа-пояснення тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). У Додатку 2 до ТД Замовником визначені технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі: перелік та обсяги робіт, перелік та обсяги ресурсів та перелік та кількість устаткування. Виконання робіт, що закуповуються Замовником, передбачає набуття Замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме: Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25. Учасник ПП «УСПІХ 75» у складі тендерної пропозиції надав: підсумкову відомість ресурсів, у пункті 506 якої учасник пропонує до постачання Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25; локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-010, у пункті 1 якого учасник пропонує до постачання Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25; довідку від 23.12.2024 № 81 з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, згідно з якою учасник повідомляє, що товар Генератор дизельний NEP DS35R міститься у переліку локалізованих товарів, ступінь локалізації 22,87%, виробник товариство з обмеженою відповідальністю «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ»; сертифікат від 13.10.2022 № 80108.СУЯ.075-22 на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий товариству з обмеженою відповідальністю «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ». Проте учасник ПП «УСПІХ 75» у складі тендерної пропозиції не надав стосовно Дизельного генератора в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25, який учасник пропонує до постачання при виконанні робіт за предметом закупівлі, сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, та/або сертифікат про походження товару, що не відповідає вимогам підпунктів 5.3.1, 5.3.2 Додатка 3 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «УСПІХ 75» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині ненадання у складі тендерної пропозиції стосовно Дизельного генератора в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25, який учасник пропонує до постачання при виконанні робіт за предметом закупівлі, сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, довідки, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, та/або сертифіката про походження товару відповідно до вимог підпунктів 5.3.1, 5.3.2 Додатка 3 до ТД, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки зазначені документи не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначеної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «УСПІХ 75» та 14.01.2025 відхилив його тендерну пропозицію згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не розмістив відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині ненадання у складі тендерної пропозиції стосовно Дизельного генератора в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25, який учасник пропонує до постачання при виконанні робіт за предметом закупівлі, відповідних документів, визначених Замовником у підпунктах 5.3.1, 5.3.2 Додатка 3 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.02.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «УСПІХ 75» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник 28.02.2025 надав пояснення, яке не обґрунтовує прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «УСПІХ 75», оскільки документи, визначені Замовником у підпунктах 5.3.1, 5.3.2 Додатка 3 до ТД, не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, та виправлення невідповідності в частині ненадання таких документів не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених ним під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, є його обов’язком. Слід зазначити, що країною виробника запропонованого учасником ПП «УСПІХ 75» Дизельного генератора в захисному кожусі Matari MR25 є Японія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», у зв’язку з чим такий генератор не повинен міститись в переліку локалізованих товарів, який формує та веде Уповноважений орган. Крім того, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «УСПІХ 75» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо виправлення помилки в частині ненадання учасником у складі тендерної пропозиції стосовно Дизельного генератора в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25, який учасник пропонує до постачання при виконанні робіт за предметом закупівлі, відповідних документів, визначених Замовником у підпунктах 5.3.1, 5.3.2 Додатка 3 до ТД, та на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «УСПІХ 75» із зазначеної у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 підстави. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерні пропозиції учасника ПП «УСПІХ 75», остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 1 576 052,40 грн, ніж пропозиція наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «СВК БУД», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень: 03.03.2025 16:32 - 18.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2025 16:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником виконано зобовязання органу моніторингу щодо розірвання Договору підряду
Дата публікації звіту: 07.03.2025 15:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 11.03.2025 09:38

Запити/Пояснення